Guest nikorasa

MAC ja Flight Simulator X

54 viestiä aiheessa

Uskomatonta tosiaan. Enkös minä aiemmin sen jo selittänyt... Macissä on kaikkea, mitä minä olen tarvinnut ja enemmänkin. Windowsissa ei ole, vielä vähemmän Linuxissa. Tai Windowsin saisi kyllä viriteltyä tarpeisiin sopivaksi mutta luotettavuus putoaa nollaan. Se ei nykypäivänä käy.

Niin varmasti Mac riittää monelle kotikäyttäjälle. Mutta se ei aina ole koko totuus. Firmoissa on hiukan toisenlaiset vaatimukset koneille ja ohjelmistoille.

Ei kai tiedostojen vaihtokelpoisuus ole ollut vuosikausiin mikään ongelma? Macin ohjelmistot osaavat kyllä käyttää standardimuotoja ihan sujuvasti. Microsofthan se varsinainen tuittupää on niiden omien viritelmiensä kanssa... Mutta esimerkiksi tässä sen Cheetah3D:n ominaisuuslista. Puuttuuko sieltä jotain perusjuttuja? Tekijä ottaa kyllä ehdotuksia ja toiveita vastaan mielellään. Niin kannattaa perehtyä aiheeseen oma-aloitteisesti, jos kiinnostaa. Macille putkahtelee uusia ohjelmia jatkuvasti. Minä en seuraa, kuin hyvin kapean sektorin tapahtumia enkä voi tietää jokaista hilavitkutinta. Tietoa on tarjolla läjäpäin Maceille omistetuissa sivustoissa ja foorumeissa.

Kuitenkin tarjosit Cheetah3D:tä Solidworksin korvaajaksi.

Ja kyllä siitä puuttu paljonkin sellaista miksi sitä ei voi käyttää jossain ihan oikeessa 3D-suunnittelussa esim. Solidworksin tilalla. mm. PDM liitäntä, Design Validation, Simulation, Analysis tools, Projisiot, jne.

Onko se Windows-uskovaisille mahdoton tunnustaa, että on olemassa vaikka toimivampi käyttöympäristö? Tai Linux-uskovaisten, ettei se ihan niin helppoa ja ilmaista olekaan, kuin hypetetään? Ollaan päästy jo aika kauas itse aiheesta. :)

En tiedä kun en ole windows- tai linux-uskovainen. Kyllä minä voin myöntää että joku toinen käyttis on toimivampi mutta se, että käyttis on toimivampi, ei tarkoita, että kyseinen käyttis / kone olisi paras ihan kaikkeen. Kaikkea tarvittavaa ei vain välttämättä ole. En ole koskaan missään nahnyt Macciä käytettävän mekaniikkasuunnitteluun, enkä usko että syynä on Macin syrjiminen vaan se, että ei ole kunnollisia softia mekaniikkasuunnitteluun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko se Mäcciuskovaisille niin vaikeaa tunnustaa, että Mäcistä ei ehkä olekaan ihan kaikkeen?

Ei mulla ainakaan. Kunhan mielenkiinnostani kysyin että mitä softia ei saa ja siihen sainkin jo vastauksen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin varmasti Mac riittää monelle kotikäyttäjälle. Mutta se ei aina ole koko totuus. Firmoissa on hiukan toisenlaiset vaatimukset koneille ja ohjelmistoille.

Kuten Arttu jo aikaisemmin oivalsi, Mac soveltuu suurimmalla osalle maailman ihmisistä. Koskee niin yrityksiä, kuin yksityisiäkin. Minullakin Mac on sekä kovassa työ-, että harrastekäytössä.

Kuitenkin tarjosit Cheetah3D:tä Solidworksin korvaajaksi. Ja kyllä siitä puuttu paljonkin sellaista miksi sitä ei voi käyttää jossain ihan oikeessa 3D-suunnittelussa esim. Solidworksin tilalla. mm. PDM liitäntä, Design Validation, Simulation, Analysis tools, Projisiot, jne.

Solidworks ei sano mitään. Cheetah3D:n laitoin vain esimerkiksi, kun itsellä sattuu sellainen olemaan. Se ei ole raskaan sarjan softa mutta riittää hyvin moneen tarpeeseen. Parempiakin varmaan löytyy. Enkä tarkoittanut puuttuvia ohjelman ominaisuuksia vaan tiedostoformaatteja.

En tiedä kun en ole windows- tai linux-uskovainen. Kyllä minä voin myöntää että joku toinen käyttis on toimivampi mutta se, että käyttis on toimivampi, ei tarkoita, että kyseinen käyttis / kone olisi paras ihan kaikkeen. Kaikkea tarvittavaa ei vain välttämättä ole. En ole koskaan missään nahnyt Macciä käytettävän mekaniikkasuunnitteluun, enkä usko että syynä on Macin syrjiminen vaan se, että ei ole kunnollisia softia mekaniikkasuunnitteluun.

Aivan eikä muuta ole väitettykään. Sama kun sanoisin, etten ole nähnyt kenenkään äänistudiossa tai DJ:n keikoilla käyttävän Linuxia, enkä kyllä kovin monen Windowsiakaan... Minä en ole uskovainen ollenkaan. Ei nämä mitään uskonasioita ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään