Antti Salo

Ryanairin vuosiraportti 2003

8 viestiä aiheessa

Lukaiskaapa huviksenne Ryanairin vuoden 2003 vuosikertomus: http://www.ryanair.com/investor/results/2003annualreportcolour.pdf

Nyt ainakin tiedän, miksi en lennä Ryanarilla. ;D:-\

Tässä myös Ryanairin pääjohtaja Micheal O'Leary saksalaisen Spiegelin haastateltavana. Artikkelissa mainitaan jo penkkien poistaminen koneista. ;D

http://www.spiegel.de/wirtschaft/0,1518,301722,00.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ainakin tiedän, miksi en lennä Ryanarilla. ;D:-\

Jaksa tuollaista lukaista, mutta mitäs siinä sellaista on ettei yhtiön kyyti kelpaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaksa tuollaista lukaista, mutta mitäs siinä sellaista on ettei yhtiön kyyti kelpaa?

Tuo antaa sellaisen ylimielisen, epävakavan, epäluotettavan ja moraalittoman kuvan koko yhtiöstä. En minä yhtiötä turvallisuuden puolesta vielä karta, mutta maksan mielummin enemmän ja matkustan muulla yhtiöllä kuin että Ryanairille rahojani antaisin. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs, tuohan oli aivan hienon näköinen, saa varmaan kaikki mahdolliset sijoittajatkin nauramaan! LOL jos joku lyhenne kuvaa tuota "vuosiraporttia" parhaiten! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo antaa sellaisen ylimielisen, epävakavan, epäluotettavan ja moraalittoman kuvan koko yhtiöstä. En minä yhtiötä turvallisuuden puolesta vielä karta, mutta maksan mielummin enemmän ja matkustan muulla yhtiöllä kuin että Ryanairille rahojani antaisin. :-\

Mun mielestä tuo oli aivan loistava. Ei aina tarvi olla p****an jäykkää ja tärkeetä toimintaa. Uskaltaisin kyllä mennä kyseesen lentoyhtiön koneisiin, jos vaan lentäisivät hieman lähemmäksi keskuksia ;D

Paras oli kun kapteeni ihmetttelee nappuloiden määrää: " What does this button do?"

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys,

Kannattaa kyllä lukaista se virallinen kanssa, jotta Antin tuottama kuva yhtiöstä ei jää kenellekkään de faktoksi.

// Joni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä tuo oli aivan loistava. Ei aina tarvi olla p****an jäykkää ja tärkeetä toimintaa. Uskaltaisin kyllä mennä kyseesen lentoyhtiön koneisiin, jos vaan lentäisivät hieman lähemmäksi keskuksia ;D

Jokaisella omat mielipiteensä, mutta minun mielestäni lentoyhtiöbisnes on sellainen bisnes jossa kannattaa nimenomaan olla totinen. Pieni huumori on markkinointimielessä aina paikallaan, mutta rajansa neroudella ja järjettömyydelläkin. Joskus vaan tuntuu siltä, että O'Leary ei tiedä pyörittääkö huvipuistoa vai lentoyhtiötä.

Mutta hei, se onkin vaan oma mielipiteeni! Jokainen saa perustaa yhtiöstä omanlaisensa mielipiteen, eikä kannata ottaa hernettä nenään siitä, mitä minä olen mieltä. ;)

Btw. En minä kuvaani ko. yhtiöstä perusta pelkästään tähän "raporttiin", mutta toki se kuvaani vahvisti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään