Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2010 Siinä vuokra-autoparkin edessä et taitaa olla ständi 9. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2010 [ attachment removed / expired ] Millasella setillä tällasta jälkeä saa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 19, 2010 Millasella setillä tällasta jälkeä saa? Exifin perusteella Sony a200 ja 300mm linssi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 No niin nyt ne sitten on otettu. Ensimmäiset kuvat järkkärillä. Antakaa vapaasti palautetta. Elikkäs siis EFROn 03 päästä otettu tänään ja retrohan se sieltä tulikin. Sieltä se tulee... [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] ...ja sinne se meni [ attachment removed / expired ] Ja 03 rullaillaan [ attachment removed / expired ] Spoileritkin toimivat [ attachment removed / expired ] Ja sitten ei muuta ku pikkasen kaasua [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Antakaa vapaasti palautetta. Lisää terävöitystä peliin! En tiedä onko sulla vakaajaa putkelossa, mutta hiukan vaikuttaisi myös tärähtäneiltä kaikki Eli ehkäpä nopeampaa suljinaikaa ens kerralla. No joo voisihan nuo olla hiukan kirkkaampiakin, mutta kukin tyylillänsä valottaa.. Ihan hyviä muuten. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Kiitos palautteesta. Tää on vielä tämmöstä totuttelua asetuksiin, mutta eiköhän ne asetukset joskus tässä kohilleen osu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Samu, onko nuo kuvat otettu siltä tieltä joka menee kiitoradan päästä? Onko se auki ja saako sinne mennä? En ole oikein jaksanut tutkia näitä Rovaniemen paikkoja missä voisi käydä kuvaamassa, joten olisi kiva tietää jotain mistä aloittaa. Minulla on tosiaan Sony a200 ja linssi noissa kuvissa oli 70-300G. Ja minun kuvat on otettu Lainaanrannasta, kerrostalojen välistä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Joo sieltähän se on. Sinne löytää kun menee lentokentäntietä ensin vajaan kilometrin kentälle päin ja sitten sen ison finskin mainoksen kohtalta vasemmalle. Myös norvajärventieltä kun kääntyy muistaakseni nelostien sillan jälkeen kolmannesta oikealle, siinä lukee jotain autoromuttamo ja kutilan bussitallitki on siinä. No kyllähän siellä oleskelukiellot on mutta tänäänkin sotkupoliisit vain vähän hidasti kohalla ja katto että mitäs täällä tähtäillään, mutta koskaan eivät ole mitään sanoneet. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Samu, onko nuo kuvat otettu siltä tieltä joka menee kiitoradan päästä? Onko se auki ja saako sinne mennä? En ole oikein jaksanut tutkia näitä Rovaniemen paikkoja missä voisi käydä kuvaamassa, joten olisi kiva tietää jotain mistä aloittaa. Molemmissa päissä mahtaa olla kyltit, ettei muut kuin sotilas/ilmailuviranomaiset saa tietä käyttää. Tai jotain sinnepäin kuites. Omalla vastuulla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Joo ja jos tulee jotain valittaan niin asiallisesti vaan sanoo että ihan spottailemassa oon Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Muistelinkin, että ainakin ennen ne kyltit ovat olleet siellä. Niin kuin ovat edelleenkin. No.... ilmeisesti terminaalin vierestä aidan reiästä sitten nuo loput. Sieltä saanee kuvata mielin määrin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Joo terminaalilta on loput, mutta ei tarvitse aidan reiästä kurkkia kun parkkipaikka sen verran korkeella että aidan yli näkee loistavasti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Minulla on tosiaan Sony a200 ja linssi noissa kuvissa oli 70-300G. Mitä eroa muuten on 70-300mm putkella ja 75-300mm? Kun jostain oon lukenu että 70-300 olisi kalliimpi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Mitä eroa muuten on 70-300mm putkella ja 75-300mm? Kun jostain oon lukenu että 70-300 olisi kalliimpi Iso ero. G-putket (ei pisteet ) ovat Minoltan aikoinaan aloittama parempien objektiivien sarja. G=Gold. Optiikka on huippuluokkaa ja linssi on muutenkin paremmin rakennettu kuin halvempi 75-300. Tämän lisäksi 70-300G:ssä on hiljainen tarkennusmoottori itse objektiivissa. Tarkennusalueen voi rajoittaa '3m - ääretön' joka nopeuttaa tarkentamista tietyissä tilanteissa. The 70-300mm has better control of; CA, flare and ghosting, contrast, and is sharper wide open. It also has more accurate (especially at the long end) and potentially quicker focusing with the SSM and is better built than the 75-300mm. http://kurtmunger.com/sony_70_300mm_f_4_5_5_6_gid224.html Itse olen todella tyytyväinen. Zeiss 16-80 ja 70-300G ovat hyvä pari. Kun olisi vain aikaa kuvata enemmän.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2010 PH-HZG, Transavian viimeinen lento ennen kesätaukoa. [ attachment removed / expired ] Ilmassa ollaan! [ attachment removed / expired ] Privilegen EC-ISY lähdössä Madridiin. [ attachment removed / expired ] Heippa vaan sinnekkin! [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2010 No niin nyt on sitte toinen kameran ulkoilutus päivä takana, toivottavasti tuli edes vähän parempia kuin eilen. Edelleen ku näin kehitys vaiheessa ollaan kuvauksen suhteen niin palaute on vapaata Peräti neljä konetta EFROlla kolmen tunnin sisään, aikamoinen saavutus Privilege style kasi putkella [ attachment removed / expired ] Transavia rullailee kohti kaks ykköstä [ attachment removed / expired ] Amsterdan kutsui [ attachment removed / expired ] Seuraavana oliki sitten vuorossa privilegen push-pack [ attachment removed / expired ] Ja rullaukseen [ attachment removed / expired ] Ja 757 näytti miten rotaatio hoituu [ attachment removed / expired ] Ja helppoahan se on [ attachment removed / expired ] Armeijan Casa lähti Manseen [ attachment removed / expired ] Ja sitten pienen tauon jälkeen tuli Finskin a321 OH-LZF [ attachment removed / expired ] Ja seiskalle menee [ attachment removed / expired ] Ja takasin Hesaan [ attachment removed / expired ] Tähän lienee hyvä lopettaa [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2010 Privilege style kasi putkella Airframes.org:n mukaan EC-ISY:n operaattori 13.1.2010 alkaen on ollut PAL Principal Airlines eikä enää Privilege Style. http://www.airframes.org/reg/ecisy EDIT: Wikipedia kertoo, että PAL on vuokrannut yhden B757:n Privilegeltä. Voihan olla, että se on nyttemmin palautettu. Nuo airframes.org:n tiedot eivät välttämättä aina ole ihan ajan tasalla. http://en.wikipedia.org/wiki/PAL_Airlines Tosin yleensä paremmin ajan tasalla oleva airfleets.net kertoo ko. koneen olevan edelleen vuokralla: http://www.airfleets.net/flottecie/PAL%20Principal%20Airlines-active-b757.htm Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2010 Airframes.org:n mukaan EC-ISY:n operaattori 13.1.2010 alkaen on ollut PAL Principal Airlines eikä enää Privilege Style. Privilegen koodilla tuo ainakin lenteli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2010 Niin ja Juhon viimeisessä kuvassa lukevasta tekstistä voi sanoa että konetta voi kutsua Privilege styleksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2010 Tällainen Privilege Stylen Boeing 757-256 Rovaniemellä 26.3 EC-HDS [ attachment removed / expired ] EC-HDS nenäkuvaa [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2010 Ruoka tunnillako kävit näppäämässä kuvan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2010 Eiks vaan ookki hienosti yövytys hoidettu? suurin osa tötsistä ja pyöräkiiloista mun laittamia Jopa paskasäiliön tyhjennys onnistui paria tippaa lukuun ottamatta loistavasti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2010 Vähän odottelin että kiinalainen olisi tullut 03:lle, mutta laskeutui sitten hentoiseen myötätuuleen 21:lle. Mulla ei ollut mahdollisuutta mennä kentälle, joten kaupungista sain nyt vain tällaisia kilometrien päästä otettuja kuveja. Ehkäpä illemmalla pääsee kentällä pyörähtämään. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2010 Tatun viiminen on muuten hieno. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2010 Mistä tuo viiminen kuva on räpsästy? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla