Kirjoitettu Syyskuu 28, 2007 Eilen yöllä oli kaksi Business-jettiä Kruunupyyn kentällä, ja hienoja ne olivat Goldeck Flug Raytheon Hawker 800XP OE-GCE [ attachment removed ] Raytheon Hawker ( Beech ) 400 XP CS-DME [ attachment removed ] [Paska kuvalaatu ku kuvaa yöllä ja on pimeetä :- ] Kruunupyyssä on myös rakennettu oma business-terminaali Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 28, 2007 Cessna Citation Bravo? CS-OME Raytheon Hawker ( Beech ) 400 XP ja CS-DME Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 28, 2007 [Paska kuvalaatu ku kuvaa yöllä ja on pimeetä ] Jaa, miksi? Osta jalusta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 28, 2007 Jaa, miksi? Osta jalusta. Oisko kameran asetuksissa vikaa? Kun on valoista kuvat on täydelliset mutta yöllä kusee Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 28, 2007 emt. Oisko kameran asetuksissa vikaa? Kun on valoista kuvat on täydelliset mutta yöllä kusee emt = en mä tarvitse? Vai mitä se tarkoittaa? Puhukaa oikein, eikä millään meseslangilla, niin ei tarvitse kenenkään arvailla. Sanotaanhan tuosta jo säännöissäkin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 28, 2007 emt = en mä tarvitse? Vai mitä se tarkoittaa? Puhukaa oikein, eikä millään meseslangilla, niin ei tarvitse kenenkään arvailla. Sanotaanhan tuosta jo säännöissäkin... meseslangiapa hyvinkin emt = En Minä Tiedä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 29, 2007 Menee raskaasti ohi mutta mieluummin olisivat saaneet keskittyä lennonjohtotornin korottamiseen kuin jonkun business-terminaalin rakentamiseen. Turvallisuus ennen kaikkea... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla