Risto Partanen

Tyhmä Google Earth kilpailu

13 viestiä aiheessa

Moi!

HUOM! Ei heikkohermoisille eikä tosikoille  ;D

Oli vähän tylsää ja aloin leikkimään Google Earthilla ???. Testaapas seuraavaa ja ihmettele miten päin peetä homma menee. Moni on varmaan asian huomannutkin käyttäessään kyseistä ohjelmaa mutta testataan kuka pääsee lähimmäksi  ;D

Tavoitteena on osua zoomaamalla Helsingin Senaatintorille ja saada Tuomiokirkko kuvan keskelle.

1) Laita maapallo noin 18 000 - 20 000km etäisyylle ja yritä keskittää Suomi  - Helsinki - Tuomiokirkko

2) Ala zoomaamaan korjaamatta pallon asentoa ja keskipistettäsi

3) Zoomaa kunnes olet noin 500 metrin korkeudella, avaa silmäsi ja ihmettele missä olet  ;D

Tänne sinun pitäisi päästä

[ attachment removed ]

Tänne minä päädyin  :-[ Keskelle Itämerta, Tukholman kaakkoispuolelle, noin 360km:n päähn tavoitteesta

[ attachment removed ]

Anteeksi,

RiPa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Risto, perjantaisin kone kiinni kuuden jälkeen ettei tule tälläisiä ideoita. ;D

Nii  :-[ Kai mä olen päätynyt Teletuuppareiden tasolle kun likka kattoo niitä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkä ihmeen takia täällä on tapana pyytää joka ikistä asiaa anteeksi? Kannattaako postailla viestejä jos häpeää niitä jo etukäteen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viroon päädyttiin Petri nimisen kaupungin lähistölle.

[ attachment removed ]

Huomaa, että väsymys tekee tehtävänsä.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkä ihmeen takia täällä on tapana pyytää joka ikistä asiaa anteeksi? Kannattaako postailla viestejä jos häpeää niitä jo etukäteen?

No ei mua ainakaan hävetä pätkääkään :laugh: Eiköhän ainakin suurimman osan tarkoitus, kuten minun, ole juuri kyseisestä syystä pyydellä anteeksi lähinnä läppänä..

Anteeksi,

RiPa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Plääh, Klaukkalan eteläpuolelle päädyttiin ensimmäisellä yrittämällä.. ;D

Edit: toisella kerralla ollaankin jo kehä kolmosen kohdalla.

Edit2: kuudes kerta, ollaan jo Helsingissä. Kontula on viimeinen pysäkki, tämä loppui tähän!! :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Plääh, Klaukkalan eteläpuolelle päädyttiin ensimmäisellä yrittämällä.. ;D

Edit: toisella kerralla ollaankin jo kehä kolmosen kohdalla.

Edit2: kuudes kerta, ollaan jo Helsingissä. Kontula on viimeinen pysäkki, tämä loppui tähän!! :laugh:

Hah hah  ;D Itse taas kokeilin kun lentoa suunnittelin niin päädyin Liettuan etelä-kärkeen  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäisellä jonnekin Veikenieku Ezersiin Latviaan. :D

Toisella osui jo Petrumajärveen Heinäveden tienoille, kolmannella Vaalimaalle, neljännellä osuttiin jo Koivukylään, ja sitten riitti. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään