Kirjoitettu Syyskuu 29, 2007 Tuuliolosuhteet antoivat tänään viitteitä siitä, että lähteville olisi käytössä 04L, tottakai. Joten kentälle. Totuus kuitenkin paljastui varsin äkkiä ja huomasin olleeni Warren Beattynyt koska lähteville olikin käytössä 04R. Onneksi Blue1-rakennuksen vierestä (Paakkalan huoltotien varrella) löytyi pieni työmaa, josta sain suhteellisen kelvollisia kuvia. [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 29, 2007 Näillä tuulilla lähtee 04R:ltä, koska se on jo auennut. Kuvissahan ei ole mitään erikoista, mutta erilainen kuvakulma (vihdoinkin), saa ne erottumaan joukosta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 29, 2007 Kuvissahan ei ole mitään erikoista, mutta erilainen kuvakulma (vihdoinkin), saa ne erottumaan joukosta. No siis kuvakulmahan on ihan niin peruskamaa, kuin voi vain olla. Kuvauspaikka on kyllä hieman harvemmin nähty, mutta mikä nuo kuvat erottaa normaaleista EFHK-kuvista, on nuo aidat, jotka ovat ilmestyneet kiinnittämään huomion pois itse kuvien kohteista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 29, 2007 Kuvauspaikka on kyllä hieman harvemmin nähty, mutta mikä nuo kuvat erottaa normaaleista EFHK-kuvista, on nuo aidat, jotka ovat ilmestyneet kiinnittämään huomion pois itse kuvien kohteista Ei ole aidat, vaan se, että viimeinen kuva on noin sivusta otettu. Isolla hiekkakentällä 04R:n takana olevien aitojen yli ei kuvata ilman tikkaita. Onko paikalle tehty hiekkakasa? On siitä kyllä jo aikaa kun viimeksi olen siellä käynyt, siis ei ihan muista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 29, 2007 Ei ole hiekkakasaa. Otin kuvat maassa olevan kauhakuormaajan kauhan päältä. Kunnon tikkaat mukaan niin ei tule aitoja kuviin. Yleisnäkymää. Jos otat tikkaat mukaan, kannattaa kuvata aivan vasemmalta, jossa neljän aidan risteys. [ attachment removed ] ... ja sitten se kauha. Jokseenkin ruosteessa. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 29, 2007 Tämmöselle paikalle en ole ennen eksynytkään. Huomio kiinnittyi tosiaan tuohon md11:n lähes sivukuvaan ja 04R ratana. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 29, 2007 Tuosta paikasta tullee kohta uusi EFHK spottereiden " pyhiinvaelluskohde "? Toisaalta joskushan jossakin on sanottu, että, " hyviä hillasoita ei saa paljastaa " Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 30, 2007 No joo eihän tuo tartte kun 500mm putken convertterilla ja tikkaat, niin voi kuvata Jumbon parkkihallin ylätasanteelta noita koneita Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 30, 2007 ... ja sitten se kauha. Jokseenkin ruosteessa. Kun nyt kerran termeistä ja tekniikasta puhutaan, niin tuo on kaivinkoneen kauha. (Ja se "kauhakuormaaja" on nimeltään pyöräkuormaaja.) Hyvät kuvat. Lentokoneista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 30, 2007 Kun nyt kerran termeistä ja tekniikasta puhutaan, niin tuo on kaivinkoneen kauha. (Ja se "kauhakuormaaja" on nimeltään pyöräkuormaaja.) ... Aivan, totta tosiaan. Sana "kauhakuormaaja" tuntuikin jotenkin oudolta mutta en lähtenyt asiaa selvittelemään. Nyt olen astetta viisaampi. Kiitos! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 1, 2007 Kukas oli tänään Fly-inissä kameran kaa siinä 2-3 aikoihin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 1, 2007 Tällä kertaa se en ollut minä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla