Joni Öfverström

FS2004 ei käynnisty? SYY: Sasser...

9 viestiä aiheessa

Moro,

Mikähän avuksi, kun ihan puhtalle koneelle asennettu fs9 ei halua käynnistyä? Elikkä avausikkuna ilmestyy ja sen jälkeen käynnistys keskeytyy ilman virheilmoitusta...

- käyttis Win XP Prof.

- directX 9.0b

- amd 2400+

- 1 gb muistia

- Geforce 5950 Ultra 256

- jne...

Vinkkejä?

// Joni

Elikkä viruksen perskules pukkas koneeseen (7 kipaletta) heti asennuksen yhteydessä... No nyt hoidossa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäiseksi tulee mieleen näyttökortin ajurit.Asenna sama ajuri uudestaan.

Toiseksi piirisarjan ajurit,oletko unohtanut ne kokonaan.Windowsin versiot

emolle ovat vain asennusta varten.Testaa DirectX-diagnostiikalla.Jos tiedät

että asentamallasi näyttökortin ajurilla FS9 toimii,älä heti kokeile muuta

versiota.WindowsXP onnistuu tekemään eri versioista cocktailin,jolloin tulos

on huonompi kuin puhtaalla ajurilla.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro,

Mikähän avuksi, kun ihan puhtalle koneelle asennettu fs9 ei halua käynnistyä? Elikkä avausikkuna ilmestyy ja sen jälkeen käynnistys keskeytyy ilman virheilmoitusta...

- käyttis Win XP Prof.

- directX 9.0b

- amd 2400+

- 1 gb muistia

- Geforce 5950 Ultra 256

- jne...

Vinkkejä?

// Joni

Monta kertaa olet uudestaan asentanut?Itselläni kävi taannoin että vasta kolmannella tärppäsi!

Oletko poistanut ne fs9.cfg:t ym. poiston jälkeen sieltä henk.koht kansiosta?Itse ihmettelin että mistä FS2004 tietää näppäinkomennot;Oli ko kansio jäänyt poistamatta.Nykyjään kun ei auta että poistat FS:än asennus hakemiston!!

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro,

- käyttis Win XP Prof.

- directX 9.0b

- amd 2400+

- 1 gb muistia

- Geforce 5950 Ultra 256

- jne...

Vinkkejä?

// Joni

Elikkä viruksen perskules pukkas koneeseen (7 kipaletta) heti asennuksen yhteydessä... No nyt hoidossa!

Miten sait toimimaan! mulla vähän samanlainen ongelma fromatoin C: aseman ja asensin uudelleen mutta silti tuli viruksia heti. ja nyt toi MCafee ei pysy edes päällä. Vaan sammuu mystisesti kun laitan kursorin sen ikoniin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sait toimimaan! mulla vähän samanlainen ongelma fromatoin C: aseman ja asensin uudelleen mutta silti tuli viruksia heti. ja nyt toi MCafee ei pysy edes päällä. Vaan sammuu mystisesti kun laitan kursorin sen ikoniin.

Palomuuri pitää olla käytössä ennen kuin koneen laittaa nettiin, muutoin matoset tunkee heti koneelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Palomuuri pitää olla käytössä ennen kuin koneen laittaa nettiin, muutoin matoset tunkee heti koneelle.

Joo mä nyt asensin windowsin uudelleen ja matoset ja virukset on poissa. Palomuuri oli päällä.

Mutta eikös tossa XP:ssä ole oma palomuuri?

Eli jossa mä nyt otan palomuurin pois niin tunkeeko matoset heti takas?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

XP:ssä on oma, mutta ei ole oletusarvoisesti päällä, ja lisäksi se on ominaisuuksiltaan aika rajoittunut. Mutta kelvannee siksi aikaa kun ekan kerran yhdistää koneen nettiin ja hakee paremman softan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jo heti kuin sinun kone on verkossa ei sujattu se on tukossa mörköjä, ainakin hyvin todenäkösesti. Kannatta hankia hyvä palomuuri ja virus torjunta, ainakin jos on kiintea yhteys kaytössä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta eikös tossa XP:ssä ole oma palomuuri?

Eli jossa mä nyt otan palomuurin pois niin tunkeeko matoset heti takas?

XP:ssä on oma heppoinen palomuuri, sen saa päälle verkkoympäristön ominaisuudet->yhteyden ominaisuuksien lisäasetuksista. Mutta kun sinulla kerran on jo palomuuri asennettuna ei ole mitään syytä vaihtaa tuohon XP:n omaan.

Ainoat asiat mitkä estää matojen tulon koneelle netistä on palomuuri ja Windows updaten tärkeät päivitykset. Päivitykset on syytä pitää ajantasalla, mutta palomuuria ei kannata missään tapauksessa ottaa pois päältä. Lisäksi virustorjuntaohjelma on lähes pakollinen nykyään.

Näilläkään ei vielä ole 100% suojattu, siinä ei paljoa suojaukset auta jos käyttäjä itse asentaa ja antaa sontaa sisältävälle ohjelmalle luvat hääriä netissä, yksi hyvä esimerkki tällaisesta on Kazaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään