Guest Janne V

Hevien talviset kotimaankeikat

122 viestiä aiheessa

Hei!

Minkä takia heavyt (MD-11 ja lussubussi) liikennöivät Ouluun ja Rovaniemelle talvisaikaan? Ja olisiko tälläisiä lentoja tiedossa vielä tänäkin vuonna, kun itse haluaisin mukaan...  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä on minuakin kiinnostanut!

Ilmailuvalokuvat-puolella kyllä näyttäisi olevan Pekka Kaikkosella kuvia viime vuoden jouluaatolta, joissa MD-11 ja Lussu esiintyvät. http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,70183.0.html  Tänä vuonna vois kyllä itsekin lähteä testaamaan Finskin hevejä, kunhan ei tarvitse Aasiaan tai rapakon taa lähteä.  Otathan Janne mukaan?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä on minuakin kiinnostanut!

Ilmailuvalokuvat-puolella kyllä näyttäisi olevan Pekka Kaikkosella kuvia viime vuoden jouluaatolta, joissa MD-11 ja Lussu esiintyvät.

Viime vuoden jouluaattona AY74 (LQA) Naritasta palatessaan teki välilaskun Rovaniemelle ja viereiselle portille tuli hieman myöhemmin AY80 (LGB) Nagoyasta. Jälkimmäisessä koneessa oli kunnia olla itse mukana.

RVN-HEL välille ei myyty lippuja eli ei ollut sellainen perinteinen kotimaan keikka.

Tänä jouluna Japanin koneet lentävät suoraan Helsinkiin.

vuonna vois kyllä itsekin lähteä testaamaan Finskin hevejä, kunhan ei tarvitse Aasiaan tai rapakon taa lähteä.

No mielummin Aasiaan tai New Yorkiin kun Ouluun tai Rovaniemelle.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia Ilkka selvennyksestä!  :thmbup: En tiennytkään tuollaista, että Rovaniemellä ovat tehneet välilaskun. Ja toki itsekin menisin mielelläni New York:kiin, mutta sitten tulee vastaan tämä kaikista pienin murhe, eli raha  :laugh:

Toivotaan, että tänä vuonna lentäisivät noita kotimaankeikkoja isommilla koneilla, nimittäin itse varaan heti lipun...

---Tuomas---

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osakalainen AY78 teki myös viime vuoden joulupäivänä välilaskun Rovaniemellä.

Ja ainakin meidän lennolla Nagoyasta, japskit jäi Rovanimelle ja me muutamat suomalaiset ja muutamat venäläiset mitä kyydissä oli, jatkoivat vielä Helsinkiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osakalainen AY78 teki myös viime vuoden joulupäivänä välilaskun Rovaniemellä.

Ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä............. Tarkka luku on hukassa, mutta useampana vuonna tuo välilasku on tehty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei!

Minkä takia heavyt (MD-11 ja lussubussi) liikennöivät Ouluun ja Rovaniemelle talvisaikaan? Ja olisiko tälläisiä lentoja tiedossa vielä tänäkin vuonna, kun itse haluaisin mukaan...  :)

Talvisaikaan on niin paljon ulkomaalaisia turisteja menossa Lappiin, että muutamat lennot lennetään laajarunkokoneilla kuten MD-11:lla ja A340:lla. Eiköhän noita lentoja ole taas ellei joulun alla niin sitten ainakin tammi-helmikuussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pääsiäisenä -07 eli tänä vuonna lensi MD11 Ouluun,Kittilään ja Rovaniemelle normaalei kotimaan reittei.

Onko sulla tästä jotain dataa? Sillä en nyt saa millään mieleen, että M11 olisi tänä vuonna ollut Lapissa. A340 taisi kuitenkin käydä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla tästä jotain dataa? Sillä en nyt saa millään mieleen, että M11 olisi tänä vuonna ollut Lapissa. A340 taisi kuitenkin käydä?

A343 lensi Ouluun tammikuussa ja myöhemmin keväällä. Varmaan kävi Ivalossa ja Kittilässäkin, jos oikein muistan?

Yhtään MD-11:n Lapin lentoja tämän vuoden keväältä en kyllä muista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nimittäin olisin ihan varmaan ängennyt mukaan M11 -kotimaanlennolle jos niitä olisi ollut.

VOI ILKKA ! Jäikö kevään Lapin lennot lentämättä MD11:lla? En voi uskoa tota mokaa !!! Kiirastorstaina  -07 MD11 Kittilä, pitkäperjantai muistaakseni Oulu ja Roi pe myös,Päivistäen ihan varma mut lennot oli pääsiäisen alla,Esim Kittilän vuoro oli jotain 1050 dept ku norm 1120.Oulu lähti samoin aamupäivällä ja Rovaniemi oli joko alus tai lopus pääsiäisen.Joku varmaan pystyy kaivamaan nämä lennot Finskiltä. Jotain täällä kehä kolmosen ulkopuolellakin muistetaan ja tiedetään. Sorry sulle et misssasit . ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi kele...

Kaivakaa nyt joku se tieto Ilkalle.

Mies paralta meni yöunetkin  ;)...

-Jukka :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ihan varmaan jostain Juhanin mainitsemasta kohteesta olisi ollut kuvia tarjolla jos se olisi siellä käynyt. Mitähän vuotta Juhani mahtaa nyt muistella...?

Kiirastorstaina 5.4. lähdin itse oLGAlla Singaporeen eikä se kyllä tullut miltään kotimaankeikalta. Muut rungot eivät ole pystyneet käymään kiirastorstaina Lapissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ihan varmaan jostain Juhanin mainitsemasta kohteesta olisi ollut kuvia tarjolla jos se olisi siellä käynyt. Mitähän vuotta Juhani mahtaa nyt muistella...?

Kiirastorstaina 5.4. lähdin itse oLGAlla Singaporeen eikä se kyllä tullut miltään kotimaankeikalta. Muut rungot eivät ole pystyneet käymään kiirastorstaina Lapissa.

Vuotta 2007. Kyseiset lennot löytyivät Finnairin sivuilta. Olen pahoillani jos TEIDÄN pääsiäinen meni noitia bongaillessa eikä vaivaista MD11:sta.

Koneet tulivat Nykistä ja Aasiasta ja "rungoilla" oli hyvin aikaa heittää pohjosen keikat. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin pimennossa minä,  Ilkka ja monet muut eivät  ole voineet olla, että  olisi jäänyt huomiotta moiset keikat.  Sori nyt, mutta en usko alkuunkaan mihinkään MD pääsiäiskeikkoihin, ennen kuin toisin todistetaan. Hattuani en syö, jos niin käy, mutta hämmästelen syvästi. Lussu lensi kyllä, sen tiedän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin pimennossa minä,  Ilkka ja monet muut eivät  ole voineet olla, että  olisi jäänyt huomiotta moiset keikat.  Sori nyt, mutta en usko alkuunkaan mihinkään MD pääsiäiskeikkoihin, ennen kuin toisin todistetaan. Hattuani en syö, jos niin käy, mutta hämmästelen syvästi. Lussu lensi kyllä, sen tiedän.

Olet Lauri..

...nähnyt vain hyvää unta  ;).

-Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun muistaakseni MD-11 on viimeksi käynyt EFOU:lla 25.2.2006??...ja mielestäni viime keväänä finski vain lussuili LQA:lla ouluun muutamia kertoja kuukaudessa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisi lähteä lussuilemaan, onko tälle talvelle kenelläkään tiedossa kotimaan lussureittejä?

Finnairin omat aikataulut ovat nykyään niin kehnoja tai päivittämättä ettei löydy kun päiväkohtaisesti hakemalla ja siihen ei nyt ehdi paneutua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ainakaan Amadeuksesta löytynyt yhtään lentoa KTT/IVL kentille viikonloppuisin / pääsiäisenä. Mutta tilannehan voi muuttua äkillisestikin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään