Guest Janne V

Hevien talviset kotimaankeikat

122 viestiä aiheessa

Täällä (EDYY) ainakin jätetään reitillä lentävään mediumin verran.

Tästä on eri puolilla Eurooppaa hyvinkin vaihtelevia käytäntöjä 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä (EDYY) ainakin jätetään reitillä lentävään mediumin verran.

Joo, ja ilmeiseti briteissä lähdössäkin 757 on meediumi, ts. lennonjohto ei porrasta 2 min. Mutta suomalaisella foorumilla kun ollaan niin katsoin että yleistys Suomen käytäntöihin oli perusteltu.  :)

Pointti nyt olikin lähinnä se että porrastuksellisesti wingletit ei aiheuta eroa, eikä winglettien olemassaolo ilmene lentosuunnitelmatiedoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Pointti nyt olikin lähinnä se että porrastuksellisesti wingletit ei aiheuta eroa, eikä winglettien olemassaolo ilmene lentosuunnitelmatiedoista.

Tästä ollaan varmasti samaa mieltä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Seison korjattuna :).

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finnairin 455/456 Kittilään tänään A330 OH-LTS.

Juuri näyttää olevan tulossa etelään. Aika raskasta kalustoa kotimaan lomaliikenteessä.

Onko tällainen kuinka yleistä ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä kuinka yleistä. Olen itse päässyt DC-10/MD-11 Ivalosta alkuillasta Helsinkiin. Kone oli melko täysi. Olisiko ollut maaliskuun loppua / huhtikuun alkua.

Heikki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse oon joskus vuonna ~2007 lentäny Finskin MD-11 Helsingistä Kittilään joskus huhtikuussa :thmbup:

Kone ihan tyhjä, olisko hyvällä tuurilla ollut 20 matkustajaa. Sai itse valita paikan  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse oon joskus vuonna ~2007 lentäny Finskin MD-11 Helsingistä Kittilään joskus huhtikuussa :thmbup:

Kone ihan tyhjä, olisko hyvällä tuurilla ollut 20 matkustajaa. Sai itse valita paikan  :thmbup:

Mutta ei vissiin ollut jumpparia valittavien joukossa  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna 2.1 QF heittää pari keikkaa roihin.

Näkyy Flightradarissa Oulun kohdalla tällä hetkellä.  :thmbup: Hieman järeämpää kalustoa Pohjoisen liikenteessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkäs nämä lennot vaikuttavat noihin kaukolentoihin kun nämä isot bussit vetää Suomessa?

Hongkongin ja Singaporen lennot, jotka operoidaan 340:isilla, saapuvat siina aamuseitseman aikaan ja ensimmaiset 340:isilla operoitavat Aasian lennot lahtevat siina iltapaivalla kello viiden tienoilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkäs nämä lennot vaikuttavat noihin kaukolentoihin kun nämä isot bussit vetää Suomessa?

Ei mitenkään. Ellei kone tilttaa pohjoisen kentälle.  :)

Eilinen 330 keikka esimerkiksi oli mahdollinen kun uusivuosi hiljensi toisen Bangkokin vuoron ja kone oli Vantaalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AY447 18FEB HEL KTT 1125  1255  330

AY455 18FEB HEL KTT 1620  1750  340

AY471 17FEB HEL IVL 1710  1850  75W

AY429 16FEB HEL RVN 1615  1735  340

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään