Guest tornadof36

Spottailugrillejä:

14 viestiä aiheessa

Tere...

En tiedä onko tällaista ketjua laitettu, mutta nyt laitetaan.

Eli kun tuolla Zürichissäkin tällainen tuolta kentän länsi-puolelta löytyi (heliportin vierestä). Hyvät kahvit ja ystävällinen palvelu. Laittakaapa omianne maailmalta.

Tuolla oli mukava kahvitella spottailun välissä. Olin yötä park inn- hotellissa, jokaoli kilometrin kävelyn päässä tuosta. Aika kehno hotska, mutta sijainti oli hyvä.

Eli niiitä spottailugrillien kuvia. Kiitos!

[ attachment removed ]

-Jukka :P

Ja nyt tuli nällkä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tämähän oli varsin yllättävä kuva aihe, mutta löytyy  8)

Tässä pari kuvaa Buenos Aires Jorge Newbery kentältä

Grilli nähtynä kuvauspaikalta, huomatkaa herkulliset makkarat roikkumassa :P

[ attachment removed ]

Jos et "ehtinyt" varsinaiselle niin grillifillari palveli ;) taustalla näkyy aita jonka rakosista saa kuvattua rullaustielle ja radallekkin.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu...

ZRH: n herkkuja muistellessani tuli tuo aihe mieleeni. Ja nyt yöpalalle. Ehkei nyt makkaraa kuitenkaan  ;).

-Jukka 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äh ettei tullut otettua kuvaa siitä Manchesterin kärrystä. Siitä sai hyvät teet ja perunat. Nam. Suolaa ja etikkaa. Nam. :P Ens kerralla sitten. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Grilli nähtynä kuvauspaikalta, huomatkaa herkulliset makkarat roikkumassa :P

[ attachment removed / expired ]

Makkaroista viis mutta makkaroiden takana on aika hyvän oloisen näköinen asiakas. Ei löydy tarkennusta tästä?

On muuten tainnut Buenos Airesin nakkikiskayrittäjä syödä kuormasta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin on juu...

Liian hyvät makkarat tuolla päin.

Takasektorissa taitaa olla hyvää kinkkua.... Hyi mua :-[.

-Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika kehno hotska, mutta sijainti oli hyvä.

Jaa että kehno? No ulkokuori ja ala-aulan ilme sitten hämää aika pahasti. :) Käytiin kesällä kysymässä tuosta hotellista vapaita huoneita mutta oli täyttä (ja tyyristä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon ollu kans siin hotellis, se oli ennen Golden Arc McDonalds, siellähän on sängypäädyt mäkkärin M-kirjaimen malliset edelleen :laugh:

Mutta taso ei ollut huono, päinvastoin ja osassa huoneita lentokenttänäkymä. Siellä on myös perhehuoneistoja neljälle hengelle jotka koostuvat kahdesta makuuhuoneesta+suihku/eteisaulasta. Hinnat ei tosin mitään kovin edullisia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo...

Mä vertasin sitä hotellia ehkä siihen hintaan, siis mitä sillä rahalla on tottunut saamaan. Esim. huonetta ei ollut vähään aikaan siivottu lattian osalta. Sen verta likainen oli. Mutta positiivista oli moottoroitu punkka :thmbup:. Eli säätöä löytyi.

Laitanpas jonkun kuvan, joka on otettu aamulla huoneen ikkunasta. Eli pari heviä. Niitä tuli siinä 8 etiäpäin aika monta. Aamullahan ne laskeutuvat sieltä lännestä päin.

Niin ja onhan tuo hintataso tuolla aika korkea muutenkin. Mutta kuten sanottu, sijainti oli loistava.

Ensin Thai Awysin 346

[ attachment removed ]

Sitten SQ 773

[ attachment removed ]

Sekä yksi monista Swissin 330: stä.

[ attachment removed ]

Putki oli Canonin vanhempi EF 75-300 ja muutamia kuvia tuli RÄPSITTYÄ ennen aamiaista tuosta akkunasta.

Olihan tuosta aika kätevä junalla keskustaankin mennä. 10 minsan kävely asemalle ja meniköhän se juna 15 minuuttia siitä haubtbahnhoffille.

-Jukka 8)

No juu. Ihan ok hotelli. Annetaan 8-...

Nuo kuvat ihan skeidaa, mutta tiedättepähän millainen näkymä tuosta hotskasta on. Kerros oli 3 ja huone taisi olla tripla3.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli kun tuolla Zürichissäkin tällainen tuolta kentän länsi-puolelta löytyi (heliportin vierestä). Hyvät kahvit ja ystävällinen palvelu. Laittakaapa omianne maailmalta.

-Jukka :P

Kiva tietää, koska olen itse menossa ystävien kanssa kyseiseen kohteeseen. Jos mahdollisen ympäriajon aikana yllättää nälkä, tietää, ettei terminaalille asti tarvitse ajaa takaisin  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pirulauta...

Onko voorumi pitänyt rillijuhlat HK:lla?

-Jukka :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pirulauta...

Ei minun tietääkseni ole ollut, tämä vuoden takainen kuva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pirulauta...

Jotenkin ainakin tuo Grillimestari on tutun näköinen  ;), Olisiko kuvia nuista grillin antimista?  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään