Mika B Virolainen

On vain 2 tapaa lähestyä Kai Takia...

10 viestiä aiheessa

....oikea ja väärä!!

 

....siitä ei sitten ole hajuakaan, mikä on oikea tapa, mutta tässä muutama tyylinäyte....

 

Kaikki skannattuja Kodachrome 64:a. Otettu joko elokuussa ´92, maaliskuussa '94 tai loka-marraskuussa '96

 

Asiana Airlinesin nyt vanhaksi jäämässä olevat värit. Kaarros vielä käynnissä. B767-300.

[ attachment removed ]

 

China Airlines B747-400 B-161. Uudet värit. Matalalla tullaan!

[ attachment removed ]

 

China Airlines B747-400 B-163. Myös matalalla. Ao yhtiön yksi konetyyppi päätyi erään laskun päätteeksi Hong Kongin lahteen...

[ attachment removed ]

 

Air Chinan B747SP suorittamassa kaartoa. Anteeksipyyntö epätarkkuudesta, alkup dia on melko pehmeä... :-[

[ attachment removed ]

 

...kukkuu.... Cathay Pacificin B747-400 kurkistaa esiin talojen takaa.

[ attachment removed ]

 

Hansan B747-400 D-ABVL. Näytti jääneen korkealle ja kaarros myöhäiseksi...

[ attachment removed ]

 

....välillä kävi tuuri ja sattui joku kaunokainenkin kameran eteen. Tukialuskäyttöön suunniteltu Greyhound sorvaa laskua paikallaan pysyvälle kiitotielle.

[ attachment removed ]

 

Tämän Korean Airin B747-400:n (HL7489)lähestyminen jäi korkealle. Tästä vain nokka alas ja kohti maata...

[ attachment removed ]

 

...ihan vaan namuttelua... Thain MD-11 HS-TMF nykyään kai UPSilla...?

[ attachment removed ]

 

Mikään ei voita DC-10:ä!! Japan ASIA Airways JA8537 vauhdilla sisään!

[ attachment removed ]

 

Näissä Unitedin vanhoissa väreissä oli kyllä jotain klassista hohtoa. B747-400 B172UA.

[ attachment removed ]

 

EVA Air B747-400 N408EV. EVAn värit ovat muuttuneet tämän jälkeen.

[ attachment removed ]

 

KLM B747-400 PH-BFP korjailee vielä kynnyksen päällä...

[ attachment removed ]

 

Ja sitten vielä Cathay Pacificin B747-300 VR-HIJ:n tyylinäyte illan jo kellertäessä...

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo kiitti kommenteista. Liikenne tuolla HKG:ssa lienee nykyäänkin kyllä laajarunkopainotteista. 90-luvulla se oli sitä jo, varmaan 70-80 prosenttia kaikista operaatioista laajarunkoja. Väliin mahtui sitten kaikennäköistä kivaa kapearunkoakin...

 

Tässä vielä muutama jotka sain tuossa edes jotenkin käsiteltyä.

 

Cathayn nelisatanen Jumbo sorvailee....

[ attachment removed ]

 

Taas China Airlinesin tyyliä...

[ attachment removed ]

 

Aamupäiväpaikalta parkkitalon ylimmältä tasolta sai jotenkin auttavasti kuvattua lähteviäkin. Tässä HeavyLiftin B707 G-HEVY

[ attachment removed ]

 

Martinairin B747-200 PH-MCF:llä jäi kaarto hiukan myöhään..

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

....oikea ja väärä!!

 

....siitä ei sitten ole hajuakaan, mikä on oikea tapa, mutta tässä muutama tyylinäyte....

 

 

Väärä se on ainakin siinä vaiheessa kun tuulilasista ei näy enää mitään muuta kuin checkerboardia......  ;D

 

Kiitos Mika kuvista... nää on aina niin nostalgisia. Vielä kun olis aikoinaan tajunnut raahata kameraa mukanansa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Olipa tylsiä kuvia. Kuka jaksaa oikeasti katsoa tollasia lasku kuvia, joissa on B747:koja killillään finaalissa. Tylsää tahtoo peruskauraa.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Olipa tylsiä kuvia. Kuka jaksaa oikeasti katsoa tollasia lasku kuvia, joissa on B747:koja killillään finaalissa. Tylsää tahtoo peruskauraa.  ;D

 

;D:laugh:...joo ja eikun laitetaan vielä lisää peruskauraa, nimittäin Kai Takin peruskauraa:

 

 

China Airlinesin A300 mallia vanha B-194, matalammalla kuin useimmat muut...

[ attachment removed ]

 

Polar Air Cargon B747-100 N735SJ ja kaarto talojen piällä

[ attachment removed ]

 

Toinenkin KeLMin B747-400 PH-BFO

[ attachment removed ]

 

Nämä olivat uutta ja ihmeellistä tuolloin, -400:nen jumbo lyhyellä kyttyrällä :o Cathayn rahtari VR-HUH

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla