Petri Pohjonen

FACEBOOK

117 viestiä aiheessa

En tajua tätä hirveää nillitystä jostain FACEBOOOOKISSTA!!! Uuuh nyt elämä romahtaa kun joku "kaveri" näkeekin että olen peukuttanut jonkun toisen tekemisiä.  :o

Vinkki pelkääjille: Älkää tehkö MITÄÄN sellaista Facebookista joita et halua kenenkään muun koskaan näkevän!

toinen vinkki: Hankkikaa elämä!

edit: Vinkit koskee myös Gay+:n jäseniä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei kai, koska juuri kun saa opeteltua tuon nykyisen "kikat" jne, niin eikö tule taas jo ihan täys "uudistus", ja taas joutuu opettelemaan jne. Ja kun noita päivityksiä tulee juuri sen 3 viikon välein tyyliin. Jos kerran 10 vuoteen päivittää niin ok, se nyt vielä menis kitisemättä.

Minä en ole tähän mennessä kokenut kovinkaan monen FB:n uudistuksen vaativan minkäänlaista opettelua.

Älkää olko naiiveja. Se googlen viritys päivittyy ihan yhtä lailla, kerää tietoja hyväksikäyttäväksi samaan tapaan ja tuottaa aikanaan taatusti ihan yhtä paljon valitusta kuin fb:kin.

Googlesta kannattaisi olla melkeinpä enemmän huolissaan. Minulla he hallitsevat melkein kaikkea dataa kun sähköpostit ovat Gmailissa, kännykässä on Android (ja sen mukana kalenteri yms) ja hautkin tekee Googlella. Ja on minulla Google+ -tilikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä en ole tähän mennessä kokenut kovinkaan monen FB:n uudistuksen vaativan minkäänlaista opettelua.

No ei ehkä opettelua, väärä sanavalinta, mutta tottumista. Juuri kun tottuu vanhaan, niin tulee heti uusi. Kyllä se nyt ehkä himpun verran ärsyttää. Varsinkin kun koko ajan mennään huonompaan suuntaan. HUOM: IMO.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Facebook ei näköjään osaa päättää pitävätkö uutisnauhan vai ei, kolmannen kerran tänä vuonna hävisi pois oltuaan muutaman päivän kerrallaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Facebook ei näköjään osaa päättää pitävätkö uutisnauhan vai ei, kolmannen kerran tänä vuonna hävisi pois oltuaan muutaman päivän kerrallaan..

Onneksi hävisi :thmbup: Ensimmäinen hyvä päivitys ;D Aivan turhake olikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tuo varmasti mikään päivitys ole, poistunut vain tilapäisesti. Minullakin tuo on ollut näkyvissä useampaan otteeseen, välillä pitkiäkin aikoja ja jo kuukausia sitten. Saisi tulla pian takaisin, tykkäsin kovasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missäs se timeline päivitys oikein viipyy?  ::)

Wanha, mulla on ollu jo viikon.  :) Eikös sen tähän päivään mennessä pitänyt tulla ja huomenna profiilit julkisesti jakoon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wanha, mulla on ollu jo viikon.  :) Eikös sen tähän päivään mennessä pitänyt tulla ja huomenna profiilit julkisesti jakoon?

Ei oo viel tänään näkyny päivitystä, jos sit joskus tulevaisuudes  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä asentelin kans ennakkoon ja voin sanoa sen olevan nerokas!

Jotkut tulevat tosin flippaamaan kun tajuavat kuinka paljon jakavat, mutta mitään siellä ei villeistä huhuista huolimatta ole,mitä ei ennenkään olis ollut. Nyt sen vaan löytää helpommin. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä en niin tuosta Facebookista piittaa mutta oma IRC-kanava olisi hauska. Semmoista ei vissiin ole?

IRCnetissä sekunnissa mukana, pistetään pystyyn?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään