Jukka Juslin

Utu-purjekoneen kestävyyttä koskeva kilpailu avattu!

5 viestiä aiheessa

Yksityisyys näytti olevan vähän heikosti suojattu siellä äänestyksessä. Ei se mua haittaa, mutta...

Siis sitähän ei lasketa romahtamiseksi, jos siivenkärjet tapaa maata, kunhan siivet on vielä rungossa kiinni? Meinaan kova kone virumaan tuo Utu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yksityisyys näytti olevan vähän heikosti suojattu siellä äänestyksessä. Ei se mua haittaa, mutta...

Siis sitähän ei lasketa romahtamiseksi, jos siivenkärjet tapaa maata, kunhan siivet on vielä rungossa kiinni? Meinaan kova kone virumaan tuo Utu.

Joo, ihan mahdollista että kumpikin siipi on kiinni rungossa ja silti kumpikin siivenkärki maassa ;)

hannu utu-pilootti evp.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin tuon perusteella jäi vaan ihmetyttämään, veikkasin elinikäni ja mitä minä sillä siivellä sen jälkeen, eiks kaikki Rukalla käynneet pääse taivaaseen ja saa siivet.Ai jaa meniksekin silleen että kiltit pojat pääsee taivaaseen ja tuhmat Rukalle. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Tein pylväsdiagrammit äänestyksen tuloksista. Tuloksiin pääsee painamalla äänestä-näppäintä.

Itse olen kyllä vuoden 2008 kannalla. Hämmästyttävän vähän se vuosi sai kannatusta.

t. Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään