Guest Dankke

Oletko sukua jollekkin julkkikselle?

86 viestiä aiheessa

Kysymys otsikossa.

Itse olen todella todella kaukaista sukua Wrightin veljeksille.

No joo tyhmä Topicci  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen mutta en kerro kenelle, hah haa. Joo. Kuka tällaiseen oikeasti vastaisi?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaukaista sukua Mika Häkkiselle ja Markus Pöyhöselle. Ja sitten vähän vähemmän kaukaista sukua Vanessa Kurrille (ent. Forsman).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen todella todella kaukaista sukua Wrightin veljeksille.

Olisi kiintoisaa tietää mitä kautta? Itse olen vain kaikille sukua todella kaukaa. Eli en ole kenellekkään

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Andy mc Coyn isä on mun pikkuserkku. Kuulemma  :-[

Ei oo kolmeakymmentädonaa joka hetki lompakossa, että voi ostaa jotain diggaamiaan juttuja... >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi kiintoisaa tietää mitä kautta? Itse olen vain kaikille sukua todella kaukaa. Eli en ole kenellekkään

Tämä juttu on kuultu vanhemmiltani mutta itse en tiedä niistä sukuhaaroista mitään.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselleni (jo kylmenneet) vanhempani ovat kertoneet, että olisimme jotain kaukaista sukua Moosekselle.  ;D Siis sille Raamatun heppulille. Nyt kun alan miettiä niin kuulostaa aika oudolta.  Lisäksi yksi Airbusin suunnittelija on pikkuserkkuni. Näitä meidän alamme julkkiksia. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, mihinkähän vedetään raja, että on "sukua"? Onhan minulla yhteiset sukujuuret vaikka Tahitin palmujen kanssa, kun tarpeeksi kauas mennään. Ja eiköhän parikymmentä sukupolvea riitä siihen, että suurin osa suomalaisita muuttuu sukulaisiksi. Tiedossa mulla ei ole mitään julkkissukulaisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

J. Sibelius, J. V. Snellman, C. G. E. Mannerheim, P. E. Svinhufvud, K. J. Ståhlberg, Z. Topelius, Pietari Kalm, Jaakko Finno, Paavo Lipponen...

Taidatpa siis olla sitä hapansillien kuulua sukua, johon kuuluu puoli Suomea  ;) Minä en ole yhteyksiä siihen ainakaan vielä löytänyt. Musiikkimaailmassa on hiukan sukua, kuten oopperalaulaja Martti Talvela, Rasmuksen basisti Eero Heinonen, kansantaiteilija Juice Leskinen. Potkupalloilija Jari Litmanenkin on mitä ilmeisimmin samaa poppoota, vaikka tarkkaa sukujohtoa ei ole ollut tilaisuutta tehdä.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Julkkiksia tuskin suvussa on vaikka ruotsin kuningas on sukunimelle (joku majuri aikanaan) suojauksen joskus aikanaan antanut. Muutenkin suku on vähän harvinainen kun nimeä kantaa n. 70 henkilöä koko maailmassa. Mutta jos noista pojista joskus näkisi jomman kumman NHL riveissä niin sitten on  ;) .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Parinkymmenen + (?) vuoden takainen juoksija Tuija Helander on samoista vanhemmista 4-5 sukupolven takaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaukaista sukua Mika Häkkiselle ja Markus Pöyhöselle.

On meillä vielä ent. ilmavoimien komentaja Matti Aholakin sukukirjassa mainittuna. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä löydy juurikaan mitään speciaalia, mutta kun serkkuja on paljon, niin:

- Raimo-serkku on takavuosina heitetty unikeonpäivänä Naantalissa laiturilta mereen virallisena unikekona

- Matti-serkku pääsi takavuosina lehtiin varastettuaan kolera-altaalta satamahinaajan ja ajettuaan sen karille. Matti-serkku pääsi myös linnaan, siis istumaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sirkka-liisa Anttila äidin kautta... ;D

Jos yhtään lohduttaa niin kuulemma Väyrysen Pate on itselle jotain hyvin kaukaista sukua. Eikä sitten käydä soitteleen ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kekkosen Urkki löytyy samasta sukukirjasta (Ylivieskan Vähäkankaat taisi olla tämä kirja) ja on kotoisin samasta pitäjästä kuin äidinisäni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään