Guest Dankke

Oletko sukua jollekkin julkkikselle?

86 viestiä aiheessa

Eipä löydy juurikaan mitään speciaalia, mutta kun serkkuja on paljon, niin:

- Raimo-serkku on takavuosina heitetty unikeonpäivänä Naantalissa laiturilta mereen virallisena unikekona

- Matti-serkku pääsi takavuosina lehtiin varastettuaan kolera-altaalta satamahinaajan ja ajettuaan sen karille. Matti-serkku pääsi myös linnaan, siis istumaan.

Nauratti ihan ääneen Matti-serkku..  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, ei sais sinällään nauraa toisten epäonnelle, mutta pidemmällä aikavälillä nuo elämän suuret kriisit muuttuvat joskus vähän hupaisiksi. Matti-serkulla on ollut kyllä meno päällä  :laugh: Mullakin tuli niin raju juttu vastaan, että esi-isää oli sakotettu pontikankeitosta. Monessa rippi- ja tuomiokirjassa hän sai tätä synnin taakkaa mukanaan kantaa. Kirjoitin kohdallensa "Hieno mies!".  ;)

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tatuointitaiteilija Hantta eli Wilma löytyy jostain sukupuun haarasta.

Itse on tullut esiinnyttyä mediassa lähinnä gorillan valepuvussa viime aikoina ;-)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tatuointitaiteilija Hantta eli Wilma löytyy jostain sukupuun haarasta.

Itse on tullut esiinnyttyä mediassa lähinnä gorillan valepuvussa viime aikoina ;-)

Hantta on viisas nainen. Pistää itseään halvalla , noin niinkuin ulkoisesti ja korjaa kalliisti Ecut talteensa.

Toinen vetää rasvaset haalarit niskaansa ja tienää satasen, Hantta vetää kureliivit niskaansa ja tienaa useamman tonnin ja ruumiillinen koskemattomuus säilyy  :thmbup:

Hirveen näkönen on akka kuvissa, nainen joka on liwenä todella kaunis Nainen :o

Itse en ole edes (tietoisesti) sukua; mestarilaulaja Mauno Kuusistolle, viulisti Jaakko Kuusistolle enkä Mauno Koivistolle ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matti-serkku oli nauttinut miestä väkevämpää. Matti-serkku pääsi myös eksoottiseen Ahvenanmaan varavankilaan, siis istumaan.

Myöhemmin Matti-serkkua ei naurattanut, koska Olavi-setä teki hänet perinnöttömäksi.

Matti-serkusta ei ole kuulunut mitään yli 30 vuoteen. Ei siis ole enää kuuluisa, oletan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos yhtään lohduttaa niin kuulemma Väyrysen Pate on itselle jotain hyvin kaukaista sukua. Eikä sitten käydä soitteleen ;D

Ei Sirkka-Liisa nyt niin kamala tuttavuus ole... Ihan topakka täti  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei Sirkka-Liisa nyt niin kamala tuttavuus ole... Ihan topakka täti  ;)

Vorssan kuuluisimmat nähtävyydet: Sirkka-Liisa Anttilan vasen ja oikea... :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Melko kattavan sukupuuni mukaan olen verisukua vain Nylon Beatin Jonnalle.

Ei-verisukua olen varmaankin ties kenelle.

Esimerkkinä Susan Kuronen nyk. Ruusunen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rohvessori Seppo Laine on mun Kummisetä... :'(

Mistä hän on tunnettu? Kun ei sano nimi mitään ja guukkelilla löytyy miljoona eri Seppo Lainetta  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ma luulla, että näissä ilmailu-piireissä hää olisi jotenkin tunnettu. No, parasta mihin pystyin, heh.

Eli joku avioniikan professori, mukana mm. ilmavaivojen koneiden eliniän pidennyksissä ym.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä hän on tunnettu? Kun ei sano nimi mitään ja guukkelilla löytyy miljoona eri Seppo Lainetta  :-[

Oliko ne kaikki professoreja?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Isän suvun puolelta muistan nähneeni sukuteoksessa (Ylivieskan Kontiot) jääkiekkovalmentaja Kari Jalosen ja hiihtäjä Mika Myllylän nimet. Äitin puolella ainoa syystä tai toisesta nimekäs on Jere Karalahti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunnen kyllä paljon muusikoita ja näyttelijöitä, mutta en ole sukua kellekkään.

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jo vain: Englannin nykyisille kruunupäille! Joku isän suvun Ruotsista 1600-luvulla Suomeen muuttunut esi-äiti oli niille ilmeisen läheistä sukua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyyhän noita kotosuomalaisista, esim Ilkka "Danny" Lipsanen, Lasse Mårtenson esim. Sen kummemmin en tiedosta noista, tullut vaan äitee joskus sanoneen että olisivat sukua ja Danny lähempääkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämäkin ketju taas sarjassamme ketä kiinnostaa...

Niin, no ketä kiinnostaa ja ketä ei. Nähtävästi teikäläistä ei 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään