Mikko Wynne-Ellis

SMAN Petrél / Pari kuvaa lisätty

13 viestiä aiheessa

Ei se kaikista kulmista niin outo ole, esim. tämä on jo hieno:

Oliks toi Toma edes innoissaan kun pääsi lentämään omalla koneella?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä Toman ilme kertoo että hauskaa oli.

Mulla on Minoltan legendaarinen ilmakuvausputki 80-200 1:2,8 Apo HS. (Aerokuvan vanha kalusto)

Kuvia ei tarvitse edes terävöittää.  ::)

Mä kuvaan tosi mielellään mitä tahansa ilmailuaiheista. Mutta ilmasta ilmaan on mukavinta  ( Kun siinä pääsee mukaan itsekkin ).

Ottakaa rohkeasti yhteyttä jos haluatte kuvaajan mukaanne. tämä on minulle puhtaasti harrastus joten en peri mitään maksua kuvistani jos ei niitä käytetä kaupallisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo etuvasemmalta on paras, toki Jaakon CS on rautaa. :thmbup: kaikki lentokoneet ovat kauniita, jopa tutkanokalla varustetut.

Johtuu varmaan siitä että saan ajella Jaakon koneella, tuo kun minulle avaimet sähköpostilla lähettää ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten kaameen näkönen vekotin...

Noh noh, ei se nyt kaamea ole minusta tämä kommentti...

Hienot kuvat ja on meinaa hassun näkönen härpätin. :)

on paljon lähempänä totuutta, se on nimenomaan hassu  ;D

Herättää aina hilpeitä katseita minne vaan menee lapset nauraa ja osoittaa sormella ja aikuiset hymyilee lentäminenhän pitää olla hauskaa, eix niin.

Oliks toi Toma edes innoissaan kun pääsi lentämään omalla koneella?

Juu olin enemmän kuin innoissani, on sentään viisi vuotta ja kaksi kuukautta siitä kun tuo kone on lentänyt viimeksi.

Ja vielä kaikille epälijöille tuosta HKS 700E moottorista; SE NOUSEE VEDESTÄ JA TÄYDELLÄ 450KG KUORMALLA! (jopa hieman ylikin) eikä edes tee tiukkaa. Kuului meinaan puskista että ei tule toimimaan... liian vähän potkua jne...

Mutta hauskaa on lennellä nelitahtimoottorilla, bensaakin kuluu vain noin 10-12 l/h ja tankki on nyt paisunut 70 litraiseksi, joten vaikka tuo ei mikään raketti ole niin nyt pääsee jo jonnekin, kunhan peppu kestää...

Aku Ankka koneen omistaja

Toma

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja vielä kaikille epälijöille tuosta HKS 700E moottorista; SE NOUSEE VEDESTÄ JA TÄYDELLÄ 450KG KUORMALLA! (jopa hieman ylikin) eikä edes tee tiukkaa. Kuului meinaan puskista että ei tule toimimaan... liian vähän potkua jne...

Jee, aplodit kärsivälliselle rakentajalle  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla