Guest anony91

20.10. Kruunupyy

13 viestiä aiheessa

Hehe... Oli pakko päästä katsomaan Saapia kun en ole nähnyt sitä pitkään aikaan, ja nehän poistuvat liikenteestä ensi vuonna keväällä  :'( ;D Taivas olikin hieno lauantai-iltana  :P

Pii-paa auto ajaa kiitoradalla, ja on poistumassa...

[ attachment removed / expired ]

Sieltähän se ronkelikone saapuu, ja normaalisti myöhässä  ;D

kra-kra-kra...

Saab vs. 4 men

...kapteenin jalat näkyy... ;D

roma...

siivet...

vakiovieras...  ;)

alkaa olemaan pimeetä kohta...

ja lopuksi tällainen panoramatyylinen kuva...  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turhat kuvat ois voinu poistaa ainakin.

Minua näin ulkopuolisena kiinnostaisi, että mitkä ko. kuvista oli mielestäsi turhia? Omasta mielestäni kaikki kuvat olivat erittäin mielenkiintoista katsottavaa.  :)

Edit: Asiaan saattaa vaikuttaa, että huomenna olisi tiedossa Saab-reissu HEL-SJY.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kommentoin vain, että ei-niin-ilmailuun liittyvät kuvat olisi voinut poistaa, koska hei, ketä kiinnostaa esim. toi bussikuva tässä triidissä, niille on omakin ketju :)

Lisäksi se korostaisi enemmän näitä itse lentokonekuvia.

Mitä pahaa, kerro toki.

Ilman tuota bussikuvaa, ainakaan minä en olisi tiennyt, että Kruunupyyn lentoasemalta on Finnairin bussiyhteys Kokkolaan ja ainakin minusta ko. bussikuva kuuluu kuvasarjan kokonaisuuteen. Tietysti kullakin on oma mielipiteensä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilman tuota bussikuvaa, ainakaan minä en olisi tiennyt, että Kruunupyyn lentoasemalta on Finnairin bussiyhteys Kokkolaan ja ainakin minusta ko. bussikuva kuuluu kuvasarjan kokonaisuuteen. Tietysti kullakin on oma mielipiteensä.  :)

Jännä näkökulma, mulle ei ois tullu tollasta kyllä mieleen!  :thmbup:

Noh, kommentoidaan sit enemmälti kun alotettiin, itse lekokuvat on hieman samanlaisia, ton setin ois voinu korvata kahdella kuvalla, kone ständillä ja kone laskeutumassa, mutta tulipahan enemmän kuvia samalla rahalla! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terävöitystyökalun kanssa voisi ottaa iisimmin, kovin ovat yliteräviä ja tuo "siivet" kuva taas on jääny kokolailla aika pehmeäksi...viimeinen kuva on kovin tumma, hyvä että erottaa konetta siitä...pidempää valotusta tai jälkikäteen valoa lisää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin off-topicina: Osaatteko sanoa, että kuinka monta Golden Airilla on noita Saabeja täällä Suomessa käytössä, ja mitkä niiden rekisteritunnukset ovat? Että josko pääsisi vaikka kuvassa olevalla yksilöllä huomenna matkustamaan.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kaikille kommenteista, ja yritetään paremmin seuraavalla kerralla...

Näin off-topicina: Osaatteko sanoa, että kuinka monta Golden Airilla on noita Saabeja täällä Suomessa käytössä, ja mitkä niiden rekisteritunnukset ovat? Että josko pääsisi vaikka kuvassa olevalla yksilöllä huomenna matkustamaan.  ;)

Hmm... oisko niitä neljä kappaletta?

SE-ISD

SE-ISE

OH-FAF

OH-FAE

... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko tuo Suappi klo 17:30 kone ?

J

Olisi pitänyt laskeutua klo 17:35 aikataulun mukaan. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla