Tomi Rissanen

Kuukauden kuva - Syyskuu 2007

63 viestiä aiheessa

Kiva aihe!

Oma syyskuun kuvani on tämä juuri ja juuri syyskuun puolella (1.9.) Zürichissä kuvattu Helveticin Fokker, HB-JVE. Yksi syy valita Zürich spottauskohteeksi oli, että saisin ikuistettua Helveticin katoavaa kansanperinnettä olevan, tyylikkään värikkään liveryn. Kolme konetta olikin vielä vanhoissa väreissä, ja parhaimmat kuvat onnistuin ottamaan juuri HB-JVE:sta.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän sama kuin "Naisten ammunta Olympiakisoihin"  :-[

Tai Aamulehden taannoinen "Raskaana olevien naisten polttaminen vähentynyt rajusti"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaas tätäkin nyt vähäsen, kun tuo lokakuun kuukauden kuva-aihekin on tullut... ::) Eli eli, onko meillä tietoa syyskuun kuukauden kuvasta?? Pitäisikö se kenties päättää??  :)

-weccu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaas tätäkin nyt vähäsen, kun tuo lokakuun kuukauden kuva-aihekin on tullut... ::) Eli eli, onko meillä tietoa syyskuun kuukauden kuvasta?? Pitäisikö se kenties päättää??  :)

Hyvä huomautus! Kuka sen päättää? Äänestämällä edellä mainituista kuvista. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä oma syyskuun kuva, "Cargolux" , joka oli reippaasti myöhässä kyseisenä (15.9) lauantaina.

[ attachment removed / expired ]

Varmaankin Foorumilaiset päättävät kuukauden kuvan, mutta itse pidin eniten tästä Mikon kuvasta  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaankin Foorumilaiset päättävät kuukauden kuvan, mutta itse pidin eniten tästä Mikon kuvasta  :P

Jooo.. sama täällä, se on yksinkertaisin, mutta toi valo ja kone tekee siitä samalla parhaan näistä edellä mainituista. Kannatan. :)

Hiukan liian terävä. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ymmärtääkseni, tätä threadia aloitettaessa, tarkoitus ei ollut hakea sitä "kuukauden kuvaa" jonka foorumilaiset valitsisivat.

Kukaan ei ole vaivautunut avaamaan sanaista arkkuansa itse kuvaamiseen liittyvistä aspekteista.

Tuntuu vaan hassulta että nyt pitäis ruveta äänestämään sitä parasta kuvaa..

-snip-

Tämän aiheen tarkoituksena on kerätä otsikossa mainitulta kuukaudelta kuvaajan mielestä hänen paras kuvansa.

Toivon, että kuvamäärä per kuvaaja pysyisi yhdessä. Näin kuvaajan on itse ensin mietittävä mikä on hänen mielestään paras kuva ja miksi. On myös erittäin toivottavaa, että kuvaaja kertoo kuvan laittamisen yhteydessä, mikä kuvasta tekee hänelle erikoisen. Tätä kautta toivon, että saamme nähtäväksi huikeita ilmailuaiheisia kuvia, jotka eivät aina ole samasta muotista veistettyjä. Kukin kuvaaja itse määrittelee sen, mikä tekee kuvasta kuukauden parhaan.

Samassa yhteydessä on varmasti hyvä mainita kuvasta joitain valotukseen liittyviä tietoja, kuten valotusaika ja aukko, miksei enemmänkin.

-snap-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli eli, onko meillä tietoa syyskuun kuukauden kuvasta?? Pitäisikö se kenties päättää?? :)

Ymmärtääkseni, tätä threadia aloitettaessa, tarkoitus ei ollut hakea sitä "kuukauden kuvaa" jonka foorumilaiset valitsisivat.

Kukaan ei ole vaivautunut avaamaan sanaista arkkuansa itse kuvaamiseen liittyvistä aspekteista.

Tuntuu vaan hassulta että nyt pitäis ruveta äänestämään sitä parasta kuvaa..

-snip-

Tämän aiheen tarkoituksena on kerätä otsikossa mainitulta kuukaudelta kuvaajan mielestä hänen paras kuvansa.

Toivon, että kuvamäärä per kuvaaja pysyisi yhdessä. Näin kuvaajan on itse ensin mietittävä mikä on hänen mielestään paras kuva ja miksi. On myös erittäin toivottavaa, että kuvaaja kertoo kuvan laittamisen yhteydessä, mikä kuvasta tekee hänelle erikoisen. Tätä kautta toivon, että saamme nähtäväksi huikeita ilmailuaiheisia kuvia, jotka eivät aina ole samasta muotista veistettyjä. Kukin kuvaaja itse määrittelee sen, mikä tekee kuvasta kuukauden parhaan.

Samassa yhteydessä on varmasti hyvä mainita kuvasta joitain valotukseen liittyviä tietoja, kuten valotusaika ja aukko, miksei enemmänkin.

-snap-

Mika poimi mielestäni tuossa olennaisen. Tarkoituksenani ei ollut järjestää kilpailua tai vastaavaa.

tomppa

EDIT: Piti vielä sanomani, että on todella hienoa miten aihe otettiin vastaan ja kuinka hienoja kuvia kuvaajat laittoivat esille.

Asiaa, että Perttu laittoi aiheelle jatkoa.

Toivottavasti vielä löytyy syyskuultakin kuvia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla