Kirjoitettu Lokakuu 22, 2007 Markuksen vika kuva on hieno! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 22, 2007 Saiko kukaan muuten kuvattua pientä konetta jolla näytti olevan ruskeahko väri pinnassaan? Jäi häiritsemään kun en itse ehtinyt paikalle kun se pyyhkäisi ohi kun olin menossa 15 rwyn päätyyn. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 22, 2007 Edelleen vinkiksi annan Cloudy -3 niin WB on yleensä aika lähellä sitä mitä silmä näkee Edit: Photoshopin auto-color tarjoaa tällaista. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 23, 2007 Edelleen vinkiksi annan Cloudy -3 niin WB on yleensä aika lähellä sitä mitä silmä näkee No, mulle se nyt ei varsinaisesti maksa vaivaa, koska tykkään säädellä kuvat jälkikäteen. Ja tuskinpa se tuokaan asetus suoraan oikeita sävyjä joka kerta tuo, joten aikaakaan ei varmaan säästy sen kummemmin... Edit: Photoshopin auto-color tarjoaa tällaista. Taitaa olla varsin samanlaiset algoritmit molemmissa. Molemmat tekee mun mielestä tuon kuvan kohdalla muuten liian "valkoisen" fiiliksen, mutta jättää sitten rungon harmaisiin esim. vihreän sävyn... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 23, 2007 Kukaan ei siis saanut sitä Rossiyan konetta kuvattua? Eli kun vähän tuolta Anetistä kattelin niin sehän oli tällänen, Russia State Transport Company: http://www.airliners.net/open.file/1274614/L/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 23, 2007 No, mulle se nyt ei varsinaisesti maksa vaivaa, koska tykkään säädellä kuvat jälkikäteen. Ja tuskinpa se tuokaan asetus suoraan oikeita sävyjä joka kerta tuo, joten aikaakaan ei varmaan säästy sen kummemmin... Sen takia tuolla lukeekin "yleensä" Tuo esiasetus antaa suunnan josta lähteä säätämään. Normaalissa päivän paisteessa ei tarvi hirveästi tuosta poiketa eli säästää aikaa. Samalla saan "säästettyä" kuvaa ettei joku kanava pala puhki. Taitaa olla varsin samanlaiset algoritmit molemmissa. Molemmat tekee mun mielestä tuon kuvan kohdalla muuten liian "valkoisen" fiiliksen, mutta jättää sitten rungon harmaisiin esim. vihreän sävyn... Joo hyvin samanlaiset. Photoshopin auto coloria voi fixata esiasetuksilla paremmaksi ja omaan käyttöön sopivammaksi, mutta kun en tuota käytä niin se saa olla mitä on. Kukaan ei siis saanut sitä Rossiyan konetta kuvattua? Tuo on kuvattu jo monta kertaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 23, 2007 Tuo on kuvattu jo monta kertaa Mjaaa, ite näin värkin ekaa kertaa livenä 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 23, 2007 Mjaaa, ite näin värkin ekaa kertaa livenä 8) Joo eihän tuo kovin useasti ole käynyt vaan satunnaisesti nyt syksyllä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 24, 2007 Markuksen eka kuva aivan törkysen hyvä!! Suarastaan hiano! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla