Jani Nordqvist

Kuopion tuomiopäiviltä

13 viestiä aiheessa

Eiliseltä aamulta mielestäni muutama ihan kelpo-otos. parhaat tietysti vielä kovalevyllä  ;D

[ attachment removed / expired ]

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hemmetti, olis sittenkin ehkä voinut lähteä käymään. Kuuntelin aamulla Virpiä viedessä, että on 15 käytössä. Siinä olisi saanut komeat auringonnousukuvat esim. aamun vuorokoneista. Mutta kun koneet ehtivät sitten mennä 3 min ennen kuin olisin ollut paikalla ja aurinkokin nousi sinne pilvien yläpuolelle, en jaksanut sitten lähteä vaivautumaan...  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hemmetti, olis sittenkin ehkä voinut lähteä käymään. Kuuntelin aamulla Virpiä viedessä, että on 15 käytössä. Siinä olisi saanut komeat auringonnousukuvat esim. aamun vuorokoneista. Mutta kun koneet ehtivät sitten mennä 3 min ennen kuin olisin ollut paikalla ja aurinkokin nousi sinne pilvien yläpuolelle, en jaksanut sitten lähteä vaivautumaan...  >:(

Itse olin kentällä jo kahdeksasta lähtien, mutten ehtinyt sitä finncommin OH-ATF:ää kuvaamaan.. Oli tärkeämpää tekemistä. Näyttää nyt siltä, että tämänpäiväinen kuvausreissu meni yhtä tukkoon kun toi keli. Tosin vielä on hetki aikaa empiä  :-\

edit: ääh.. 33 käytössä  :thmbdn:

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olin kentällä jo kahdeksasta lähtien, mutten ehtinyt sitä finncommin OH-ATF:ää kuvaamaan.. Oli tärkeämpää tekemistä. Näyttää nyt siltä, että tämänpäiväinen kuvausreissu meni yhtä tukkoon kun toi keli. Tosin vielä on hetki aikaa empiä  :-\

Jani

Tsiigataan, miten se tästä kehittyy. Tosin tuo pilvilautan reuna ei ole kyllä eilisaamusta liikkunut pätkääkään. Idässä näyttää paistavan aurinko, mutta ei yletä tänne asti... Mutta jos tuossa on jotain aukeamisen toivoa, voisin lähteä kyytiin (Virpi vei auton). Jos sopii...

edit: ääh.. 33 käytössä  :thmbdn:

Hyvä vaan. Mulla on tietynlaiset kuvat mielessä, mitä ei saa kuin silloin, kun tulevat laskuun 33:lle :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tsiigataan, miten se tästä kehittyy. Tosin tuo pilvilautan reuna ei ole kyllä eilisaamusta liikkunut pätkääkään. Idässä näyttää paistavan aurinko, mutta ei yletä tänne asti... Mutta jos tuossa on jotain aukeamisen toivoa, voisin lähteä kyytiin (Virpi vei auton). Jos sopii...

Hyvä vaan. Mulla on tietynlaiset kuvat mielessä, mitä ei saa kuin silloin, kun tulevat laskuun 33:lle :)

Katsotaan ilmaston muutosta. Mun kämpästä ei näy kun tonne kehä 3:lle päin, joten pistä puhelulla jos mielestäsi kentälle kannattaa lähteä. Luotan sinun arvostelukykyysi  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsotaan ilmaston muutosta. Mun kämpästä ei näy kun tonne kehä 3:lle päin, joten pistä puhelulla jos mielestäsi kentälle kannattaa lähteä. Luotan sinun arvostelukykyysi  :P

Ei mullakaan näy. Kentän puolella on tuo rinne edessä... Mutta jos tuolla kehä 3:n suunnassa iltapäivällä valopallo näkyy, sitten vois lähteäkin...

EDIT: Tuuli on muuten 160 astetta 9 solmua, joten kyllä ne 15:lta ajelee...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt vasta hoksasin. Esim. tuo viimeinen kuva voisi ihan hyvin olla tuolla vapaan keskustelun myötä-/vastapäivään ketjussa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noi on aika hämääviä noi tollaset kuvat.. Välillä pitää itsekkin pysähtyä ja miettiä, että mitenkäs päin se kone siinä olikaan  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piti  oikeen mennä takasin kattomaan ja miettiä....  ???

Ja sitten se vaan yhtäkkiä aukesi että jos tuosta viimeisestä kuvasta olis nuo polttimen liekit pois niin se vois yhtä hyvin olla tosiaan toisin päin.

Mutta ei ruvennut pyörimään sentään. Kumpaankaan suuntaan.....  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla