Guest Dankke

Colin mcrae rally 2005 kokemuksia?

8 viestiä aiheessa

Onko teillä hyvät Foorumilaiset käyttökokemuksia Colin Mcrae rally 2005 pelistä? Itse omistan tuon ja mielestäni ihan kohtuuhyvä on. Mutta mitä mieltä te olette?

Dani :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko teillä hyvät Foorumilaiset käyttökokemuksia Colin Mcrae rally 2005 pelistä? Itse omistan tuon ja mielestäni ihan kohtuuhyvä on. Mutta mitä mieltä te olette?

Dani :-[

Morjensta!

Kyllä toi CMR 2005 on ollut ihan huba sillon tällön pelatessa, ratilla siis  ;) Vistalla ei kuitenkaan enää toimi, että se siitä. CMR Dirtissä on kuulemma Star force (?) niminen ohjelma, joka pistää siis kuulemma konetta sekaisin, joten sitä ei ole tullut asennettua. Pitääkö tuo paikkansa vai onko pelkkää huhua? Kuulopuheiden mukaan CMR2005:ssakin olisi tuo ollut, liekö se syynä vanhan koneen kaputtiin?

Mutta hyvä peli kyllä!  :thmbup:

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjensta!

Kyllä toi CMR 2005 on ollut ihan huba sillon tällön pelatessa, ratilla siis  ;) Vistalla ei kuitenkaan enää toimi, että se siitä. CMR Dirtissä on kuulemma Star force (?) niminen ohjelma, joka pistää siis kuulemma konetta sekaisin, joten sitä ei ole tullut asennettua. Pitääkö tuo paikkansa vai onko pelkkää huhua? Kuulopuheiden mukaan CMR2005:ssakin olisi tuo ollut, liekö se syynä vanhan koneen kaputtiin?

Mutta hyvä peli kyllä!  :thmbup:

Antti

Oletkos koittanut yhteensopivuustilassa XP:n kanssa Vistalla? Sillain minä olen saanut kaikki pelit toimimaan tähän mennessä.

Ja CMR 2005 on ollut kaverilta joskus lainassa... Ihan ok peli.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos koittanut yhteensopivuustilassa XP:n kanssa Vistalla?

Milläs kikalla Wistaan saa asennettua sellaisen ohjelman, joka ei halua asentua - siis jotta voisi koettaa XP-tilaa? Asia tullut parin hyötyohjelman kanssa vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milläs kikalla Wistaan saa asennettua sellaisen ohjelman, joka ei halua asentua - siis jotta voisi koettaa XP-tilaa? Asia tullut parin hyötyohjelman kanssa vastaan.

Hmm... Asennusvaiheesta en ole varma mutta jos asennus toimisi mutta peli ei lähtisi käyntiin, niin, oikealla hiiren klikkauksella .exe -tiedostoa -> Ominaisuudet -> Yhteensopivuus -> Suorita ohjelma yhteensopivuustilassa yms. Saattaisi tuo asennuskin onnistua jollain kikailla... Jos joku viisas osaisi neuvoa tai sitten googlesta voisi yrittää katsoa mutta varma en ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletkos koittanut yhteensopivuustilassa XP:n kanssa Vistalla? Sillain minä olen saanut kaikki pelit toimimaan tähän mennessä.

Vähän heikolta vaikutti tuo kun kokeilin.. Onkohan kukaan saanut onnistumaan?

Mites tuo Dirtin ja star forcen laita? Onko kellään tietoa siitä?

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän heikolta vaikutti tuo kun kokeilin.. Onkohan kukaan saanut onnistumaan?

Mites tuo Dirtin ja star forcen laita? Onko kellään tietoa siitä?

Antti

DiRT on sen verran uusi peli, että olen melkein varma, että pelaa. Star Forcesta en tiedä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään