Guest arttula

Auton naarmuttaja iski... Prkl !!!

54 viestiä aiheessa

Noiden parkkiruutujen pienuudelle ei myöskään ole mitään perusteita, sillä paikat markettien pihassa ovat täynnä korkeintaan joulunaluspäivinä.

Oletko koskaan käynyt Kouvolan Prisman pihalla normaalina perjantaipäivänä? Puhumattakaan kesä/lomaviikonlopuista, saatika juhannuksen tai joulunaluspyhistä?  :D

PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen nykyään jo aika turhautunut ja en jaksa enään välittää. Olen huomannut, että aika ajoin autoni joutuu ilkivallan kohteeksi. Alle vuodessa auto kokenut seuraavaa:

Silleen harmittanu kun Jaggeni ollu mulle lapsuuden unelma ja enemmänkin harrasteauto ja rakasta lasta sitten muut pahoinpitelee...

Kun alla on auto joka herättää huomiota, se valitettavasti herättää sitä niin hyvässä kuin pahassa :(

Itselläni on pieni varsin räikeän keltainen avoauto, johon n. viikko ylimaalauksen jälkeen oli ilmestynyt ensimmäinen avaimenjälki... :(

ps. voin suositella Lahdesta tuttua automaalaria, joka on sekä hyvä että halpa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni kävi joskus silleen, että uuteen autoon oli kotipihassa vedetty kylkeen pitkä naarmu. Vakuutustarkastajan tuomio oli, että naarmu on aiheutettu ajoneuvolla => eipä mennyt ilkivaltavakuutuksen piikkiin. Mistäköhän kristallipallosta hän mahtoi selvittää naarmu oli tehty, omasta mielestäni se näytti ohikulkijan avaimella tms. vetämältä. Aika härskiä kotiinpäin vetämistä IMO.

Ns. Singaporen malli olisi näille ilkivaltaa harrastaville nulikoille asiaa, miettisivät kenties seuraavan kerran kahdesti toisten omaisuuden kunnioittamisen merkitystä...  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ns. Singaporen malli olisi näille ilkivaltaa harrastaville nulikoille asiaa, miettisivät kenties seuraavan kerran kahdesti toisten omaisuuden kunnioittamisen merkitystä...  >:(

Juuri näin !! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään