Marco Tallskog

Häiritseekö harrastus parisuhdettasi?

32 viestiä aiheessa

Eipä tämä simuilu häiritse parisuhdetta, vaimo sanoo joka kerta kun kuulee MD80 äänet, että lähdetäänkö ulkomaille ;) No kummatkin ollaan matkailuihmisiä! Pojallekin pitää kohta alkaa opettaan lentohommia..... no ei vielä niin kiirettä ku ikää pojalla on tänään 2 viikkoa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täh parisuhde, mikäs se on, onks se jotain syötävää?

Eihän sitä nyt parisuhteeseen aleta, jottei vaan jouduta rajoittamaan ilmailuharrastusta ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.

Kaivoin vanhan topikin. Vastaan tähän nyt kolme vuotta viisaampana. Parisuhde häiritsee harrastusta!  :thmbdn: Se lienee vaan on nyt sitten niin, että joskus viiskymppisenä ehtii taas enemmän...  :D

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tsemppiä Ilkalle!

Mulla avovaimo sentään ymmärtää... Jotain ;)

Se metsästää hirviä ja mä ja mun pystykorva niitä lentäviä otuksia :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Olin simuillut 15 vuotta kun tuleva vaimoni totesi eräänä perjantai-iltana lentäessäni reaaliajassa Vantaalta Funchaliin että "Nyt kyllä lähdet iso mies tekemään tuota oikeasti että pääsen määkin kyytiin!"

PPL tuli hommattua ja yhdessä on lennetty nyt 1,5 vuotta. Naimisiinkin mentiin ilmojen teillä (kts. kotisivut)

-Esa-

P.S. Simuillut en ole yhtään lentokoulun alkamisen jälkeen. Vaikka mittarit ja sähköiset härpäkkeet olivat simuilun ansiosta hyvin hallinnassa, oli minulla simussa itseopittuja huonoja lentämistapoja, kuten 18 kierroksessa tappi pohjassa sähkölinjoille ja suorastaan perverssi flaretus siitä kynnykselle saakka...  (siis simussa) :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei häiritse. Työ häiritsee pikemminkin kaikkea ;D Täällä talon emäntä ymmärtää täysin tämän lento-ja laivasimuilun tarpeeni sun muut säätämiseni :laugh:  Hän naureskelee vain kun pyydän häntä tulemaan katsomaan jotain hienoa esim. painttia Airbussissa ja itselläni silmät kiiluvat kuin pikkupojalla konsanaan. Toisaalta sitten itsekin seuraan hänen harrastuksiaan ni tasapainoisesti mennää. Kummankaan pillin mukaan ei tanssita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään