Aleksi Pöytäkangas

Kannattaako minun ostaa Saitek Pro Flight Yoke System?

7 viestiä aiheessa

Haluasin tietää onko kyseinen joystick kannattava ostos? Olen nimittäin suunnitellut joystickin ostoa ja Saitek Pro Flight Yoke System on alkanut kiinnostamaan minua. Eli onko tuotteessa hyvät toiminnot jne.? Vastaisitteko kiitos  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
;D En tiedä kannattaako mutta veikeä vekotin tuntuu olevan. Mulla pro joke + throttlet + pedaalit. Säätämistä riittää. En tiedä vielä esim voisiko pedaalien usb olla kiinni yoken usb- pesässä, nyt kiinni koneessa molemmat erillään. ON muuten ihan eri maailma laskeuta näillä kuin tikulla :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi olla vähän n00b kysymys, mutta kun ostan verkkokaupasta tuon systeemin nimellä "Saitek Pro Flight Yoke System- peliohjain" niin tuleekos siinä se kaasuvivusto myös mukana? On vähän hämmrntävää kun lopussa lukee "peliohjain" eikä tuotteen tiedoissa sanota mitään kaasuvivustosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi olla vähän n00b kysymys, mutta kun ostan verkkokaupasta tuon systeemin nimellä "Saitek Pro Flight Yoke System- peliohjain" niin tuleekos siinä se kaasuvivusto myös mukana? On vähän hämmrntävää kun lopussa lukee "peliohjain" eikä tuotteen tiedoissa sanota mitään kaasuvivustosta.

Tulee vivustot mukana. Erikseen saa sitten Saitekilta ostaa lisäkaasuvivuston(max. muistaakseni 3kpl), jos haluaa monimoottori sovelluksia näpräämään.

Olen nyt lennellyt tuolla Yokella toistakymmentä lentoa ja ne tuntuu ihan asialliselta laitteelta. Ainoa mikä siinä vähän häiritsee, on voimakas keskitys korkeusperäsimelle.

Tarkka lentäminen lähellä keskustaa on hieman hankalaa. Olen ruvennutkin käyttämääm paljon enemmän trimmiä lentämiseen...

Harmikseni olen huomannut, että extravivustoja on aika hankala ostaa mistään, pitää vain toivoa, että verkkokauppa niitä rupeaisi myymään. Extroissa nimittäin tulee

mukana erilaisia irrallisia kaasuvivuston päitä, joilla pystyy rakentelemaan parempia (monimoottori) mallinnuksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulee vivustot mukana. Erikseen saa sitten Saitekilta ostaa lisäkaasuvivuston(max. muistaakseni 3kpl), jos haluaa monimoottori sovelluksia näpräämään.

Olen nyt lennellyt tuolla Yokella toistakymmentä lentoa ja ne tuntuu ihan asialliselta laitteelta. Ainoa mikä siinä vähän häiritsee, on voimakas keskitys korkeusperäsimelle.

Tarkka lentäminen lähellä keskustaa on hieman hankalaa. Olen ruvennutkin käyttämääm paljon enemmän trimmiä lentämiseen...

Harmikseni olen huomannut, että extravivustoja on aika hankala ostaa mistään, pitää vain toivoa, että verkkokauppa niitä rupeaisi myymään. Extroissa nimittäin tulee

mukana erilaisia irrallisia kaasuvivuston päitä, joilla pystyy rakentelemaan parempia (monimoottori) mallinnuksia.

Kiitos tiedosta  :) ! Eikös verkkokauppa myykin tuollaisia lisäkaasuvivustoja? Käyppä katsomassa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän nostoa.

Tilasin nytten tämän Saitek Pro Flight Yoke System:n tuolta pixmaniasta. Kun siinä tulee mukana se kaasuvivusto, jossa on kolme tikkua, niin saako asetukset säädettyä niin, että jos vaikka lennän 4-moottorisella jetillä, niin kun väännän yhtä vipua, kaksi vasemmanpuoleista moottoria reagoi ja kun väännän toista vipua niin kaksi oikenapuolista moottoria reagoi? Sillä kolmannella säädän sitten flapseja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään