Harri Koskinen

Air Berlinin uudet värit @ EFHK 1.11.2007

21 viestiä aiheessa

Air Berlinin päivävuoro Berliinistä lennettiin tällä tuliterällä A320:lla D-ABDS. Olikohan ensimmäinen kerta kun Air Berlinin uudet värit olivat EFHK:lla valoisaan aikaan, en ainakaan muista nähneeni missään kuvia.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävi ne 14.10. D-ABBY:llä joka on kanssa uusissa väreissä, valoisan aikaan mutta

huonossa valossa ( kuvattu )  ;)

No eipä tuo yllä olevakaan kovin kummoisessa valossa ole  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno kuva :thmbup:  Voiko joku selventää mikä tää "flaikkari" on ja missä sijaitsee ???

Fly Inn -ravintola, joka sijaitsee vanhassa ulkomaan terminaalin osassa ylätasanteella lähtöselvitystiskien liepeillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eipä tuo yllä olevakaan kovin kummoisessa valossa ole  ;)

No valo itsessään nyt on ihan kiva. Väärästä suunnasta vain... Ja tuota kuvaa vaivaa ehkä hivenen myös ikkunan vihertävä tintti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fly Inn -ravintola, joka sijaitsee vanhassa ulkomaan terminaalin osassa ylätasanteella lähtöselvitystiskien liepeillä.

Niiiin se rafla. On siellä tullu käytyä syömässä mainiota poronkäristystä :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin vai tollaset ne uudet värit on. Asiallisen olonen, jotenkin raikkaampi koko putkelo noilla väreillä kun aikasempaan vertaa.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuo nyt niin kamalasti eroa siitä paljon parjausta LTU-liverystä. Itse kyllä tykkään.  :thmbup:

Konservatiivinen livery... Olisivat voineet yrittää luoda jotakin uutta, erilaista, kiinnostavampaa... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tuo nyt niin kamalasti eroa siitä paljon parjausta LTU-liverystä. Itse kyllä tykkään.  :thmbup:

En ota kantaa värikaavioon. Mutta Air-Berlinin varsinaisen logon graafista suunnittelua olen ihmetellyt alusta asti. Tekstin asettelu ja fontti on kovin kotikutoisen oloinen. Tulee fiilis, että logo on maalattu perinteisellä shabluunatekniikalla. Ja shabluunan on joku tiedotusosaston kesäharjoittelija leikellyt pahvista ja vapaalla kädellä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Air Berlin on ostanut LTU:n eli liveryt ovat samoja.

Mitä tuonne 22L:n ja 22R:n väliin rakennetaan? Huomasin vasta..

Jos olen erään huoltotien varrella olevasta kyltistä oikein ymmärtänyt, niin 22R:n jäänestokeskus tulee tuonne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi AB sitten siirtyy LTU:n liveryn kopioimiseen?

Se vain taitaa olla edustavampi kuin tuo entinen Air Berlinin maalauskaavio?, Tänään muuten jälleen optinen havainto Air Berlinistä uudessa liveryssä climbing from 22R, saikos kukaan kennolle, kelikin oli mitä mainioin, mitä se tuskin huomenna on, ehkä saamme syksyn ensimmäiset lumikuvat tänne EFHK:lta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Air Berlin on ostanut LTU:n eli liveryt ovat samoja.

Jos olen erään huoltotien varrella olevasta kyltistä oikein ymmärtänyt, niin 22R:n jäänestokeskus tulee tuonne.

Kappas. Jo on sitten korkea aikakin. Jo kesällä 2001 hikoilin toisioputkituksia kyseisellä platan tapaisella. Sitä vartenhan sellainen alue sinne tehtiin tosiaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla