Tuomas Kuukasjärvi

Uusi puhelin hakusessa

21 viestiä aiheessa

Moi,

Nyt olisi tarvetta uudelle puhelimelle, kun tämän Nokian N80:n akunkesto ei oikein tunnu olevan hyvä. Ehdotuksia siis seuraavaksi puhelimeksi otetaan vastaan! Puhelimella luen myös sähköpostia ja nettiäkin selailen ja akun tulisi kestää myös kohtuullisen kauan (ainakin enemmän kuin päivän kuten tämä nykyinnen :P), jos se nyt yhtään auttaa ehdotuksia laittaessa. ;)

Hintaa ei mieluusti yli 300€

-Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos vaatimuksena on netin selailu niin iphone kannattaa saman tien unohtaa,

Hannu

Kuinka niin? Ainakin iPod Touchin Safari on loistava selain, ja käyttöliittymä mitä parhain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka niin? Ainakin iPod Touchin Safari on loistava selain, ja käyttöliittymä mitä parhain.

Eipä selain ole se ongelma vaan 3G:n puute. Itse nyt 3G/HSDPA:han tottuneena en kyllä tahtois olla jatkuvasti Edgeä tai huonompaa bittiä käyttämässä...

..sit kun alkaa olla 3G iPhonessa niin voisi harkita E90:stä vaihtoa mut tuo qwertynäppiskin on semmonen mihin on kiintynyt kovasti........

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä selain ole se ongelma vaan 3G:n puute. Itse nyt 3G/HSDPA:han tottuneena en kyllä tahtois olla jatkuvasti Edgeä tai huonompaa bittiä käyttämässä...

Aa, tosiaan joo.  :)

..sit kun alkaa olla 3G iPhonessa niin voisi harkita E90:stä vaihtoa mut tuo qwertynäppiskin on semmonen mihin on kiintynyt kovasti........

Kyllähän iPhonessa on qwerty-näppis..?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Virtuaalinen ehkä, mutta ei fyysistä?

Itsellä kanssa joulupukin konttiin uus luuri hankinnassa ja sen pitäis olla All-In-One-luuri ettei tarvii kanniskella mp3-soitinta yms. mukana vaan kaikki olisi luurissa. HTC S730:stä oon vakavissani harkinnut, Siinä olisi kaikki: http://www.htc.com/product/03-product_s730.htm  :D Ja siihen sit vielä 8giganen microsd kortti, niin saa kaiken musan ym. tarpeellisen mukaan. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tavallaan juu, mutta ei ollenkaan semmoisena kuin E90:ssä, irkkausta lähinnä tahdon ko. näppikseltä. Saisivat myöskin tunkea isomman resoluution iPhonen näyttöön.

Kovastikkin meinaan kyllä moisen luurin hankkia kunhan vaan saavat siitä 2. sukupolven pihalle joka on todennäköisesti merkittävästi kivempi. Ekan sukupolven iPodikin oli aika huono vs. 2. tai 3. sukupolven...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tuo Nokian "iskunkestävä/vedenkestävä" kehuttu N5500 Sport, mutta en ole todennut sitä vielä että onko se kaiken kestävä :D:thmbup: Mutta muuten on toimiva puhelin ja kaikin puolin kätevän kokoinen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oottele, et Apple iPhone saapuu

Niin, tuleeko Iphone Suomeen ja jos niin millä ehdoilla? Tähän mennessä Apple on kaiketi pitänyt kiinni siitä, että puhelimet ovat olleet simlukittuja ja toimineet vain tietyn operaattorin liittymällä. Suomessa se tuskin onnistuu koska kytkykauppaa saa harrastaa vain 3g-luureilla jota Iphone taas ei ole. Luulenpa, että muut operaattorit eivät tule hyväksymään sitä, että joku operaattori saisi myydä simlukittuja iphoneja yksinoikeudella Suomessa.

Toisaalta Suomen kännykkämarkkinat ovat maailmanlaajuisesti ajatellen melko merkityksettömät, joten mahdollista on sekin, että koko luuria ei Suomeen tuoda jos Apple ei saa toimia niinkuin haluaisivat. Nähtäväksi jää..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Junttikäyttäjän vastaus :D

Puhelimena toimiva kone on ikivanha Nokia 6600, joka ei sovi tähän käyttöön. Nokian näkkäriä on viikon verren tullut taottua, toimii niissä hommissa mitä itse tarvitsen. Hinta on hieman ylärajalla. Ei silti pahempi värkki E61.

Pena

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tuo Nokian "iskunkestävä/vedenkestävä" kehuttu N5500 Sport, mutta en ole todennut sitä vielä että onko se kaiken kestävä :D:thmbup: Mutta muuten on toimiva puhelin ja kaikin puolin kätevän kokoinen...

Ei se mikään korkean suojausluokan vehje ole, mutta pudottelut kestää kyllä, eikä sateesta ja pölystä ole moksiskaan. Upottaa ei kannata eikä käyttää vasarana. Minä ostan niitä työmaapäälliköille.

Noissa on ollut paljon liimavikoja, näppiksen kumikalvo irtoaa teräskehyksestä. Takuuna vaihdetaan kuori silloin. Uusimmissa vikaa ei enää ole esiintynyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Junttikäyttäjän vastaus :D

Puhelimena toimiva kone on ikivanha Nokia 6600, joka ei sovi tähän käyttöön.

Itsellä on ollut kanssa lähes kolme vuotta samanlainen Nokian 6600 käytössä ja olen vielläkin todella tyytyväinen, enkä kaipaa uutta puhelinta. Hyvin on toiminut aina ja ominaisuuksiltaan mielestäni vallan mainio kapula.

Kamera saisi olla kyllä parempi, niin silläkin olisi enemmän käyttöä.

Mielestäni hyvä kamera kännykässäkin on vallan mainio juttu. Tietenkään sitä ei tule käytettyä samalla tavalla, kuin normaalia kameraa, mutta juuri kaikissa yllättävissä tapahtumissa se on kätevä, kun aina ei tule kuitenkaan kannettua mitään järkkäriä tai pokkaria mukana, niin mukava, kuin se kamera on sitten oikeastaan aina mukana, vaikkei sitä kuvittelisikaan tarvitsemansa.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HTC S730 on varma mainio minulla on toi vanhempaa malli HTC S710 ja on ollut erittäin tyytyväinen.  Toki Siellä on pari juttua joka voisivat olla paremmin 3G tuki joka on toi uudessa malissia puutu S710.  Toiselta kumi sujaukset USB liitimen päällä ovat hiukan heposet ja yhteys asetuksien valikko voisi olla selkeampi ja toimivampi.  Muuten oikein näppärä vehkee sähköposti, kamera ja kalenteri toimi ja qwerty näppis on oikein toimiva, ja parasta on että puhelin toimi puhelimena kun näppis on kiini, ja koko on sopiva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kahden kapulan loukussa ;D

Nettiä ja sähköpostia on tullut käytettyä E61:llä, toimii Wlanillakin jouhevasti ja näyttö on hyvä. Silti en luovu vanhasta 6600 peruspuhelimena, aion jopa ostaa käytetyn varalle, koska niitä saa erittäin edullisesti. 6600 on kestänyt huonoa käyttöä enemmän kuin laki vaatii ja silti toimii. E61i mallissa olisi kohtuullinen kamera ja käyttöominaisuudet eivät eroa kovin paljon uudesta( kalliista) kommarista. Kaikissa on muistikorttipaikka ja esim. navigointi toimii luotettavasti vanhassakin peruspuhelimessa.

Piti ostaa halpiskortti kalliimpaan puhelimeen kioskilta, että sillä voi puhua :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään