Jussi Seppälä

Unelma-Raija @ EFTP 7.11.2007

17 viestiä aiheessa

Kiitoksia vain. Olisi tosiaan ollut mieluisampi juttu saada kuvattua tuo vaikkapa syksyisen auringonlaskun aikaan. No, nuo toiveet harvemmin toteutuvat. Eiköhän tuo silti vielä toistekin tule kylään.

 

Sääli vain, että Cable & Wireless lähti sitten Varigille. Ryainairilla kun ei enää nykyään ole liikaa logojettejä, toisin kuin ennen. Tarroitetut eivät ole niin erikoisia, että niitä jaksaisi metsästää.

 

Tässä näitä vanhoja, jos joku tykkää kaivella a.netistä: EI-CKS, EI-CJD, EI-CJE, EI-CNX, EI-CNY.  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikähän vimma noita yläikkunoita on peittää jälkikäteen? Ei kai niistä ole mitään haittaa. Toivottavasti löytävät alkuperäisen nokan ja laittavat sen takaisin, törkee tuo valkoinen varaosanokka.  :thmbdn:

 

Kai

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Taisi tulla akkunoista niin paljon lisäpainoa, että niitä ei enää nykytekniikalla tarvita ja niiden poistokin säästää polttoainetta ainakin 0,00000000000000000001 milligrammaa joka lennolla  :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikähän vimma noita yläikkunoita on peittää jälkikäteen? Ei kai niistä ole mitään haittaa. Toivottavasti löytävät alkuperäisen nokan ja laittavat sen takaisin, törkee tuo valkoinen varaosanokka.  :thmbdn:

 

Kai

 

Eikö myös huoltoajat joten kuten lyhene, kun kulmakarvoja ei ole...(?)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikö myös huoltoajat joten kuten lyhene, kun kulmakarvoja ei ole...(?)

 

Mutta näyttäis siltä, että ne ikkunat ovat edelleen paikallaan ja ne on vaan maalattu umpeen valkoisella.

 

Kai

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mutta näyttäis siltä, että ne ikkunat ovat edelleen paikallaan ja ne on vaan maalattu umpeen valkoisella.

 

Kai

Ettei olisi niin, että ne ikkunoiden röörit on korvattu koneen rungon materiaalilla (=jollain alumiinijutulla?), joka ollut täysin puhdasta mutta kone on sontainen josta erottaa hyvin puhtaat paikkaukset?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ikkunoiden poisto teki mielestäni bojolle tuimemman ilmeen :laugh:

Minulle taas tuli sellainen fiilis kuin Putte olisi ropettanut ripsimeikin käytön  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Koneen paino vähenee (tosin vain vajaat kymmenen kiloa) ja huoltotarkastusten määrä vähenee 300 tuntia (ilmeisesti koneen elinkaaren aikana).

 

http://www.boeing.com/news/releases/2005/photorelease/q1/pr_050126h.html

 

Aika paljon huoltoaikaa pienille ikkunoille. Onkohan pesuaikakin laskettu mukaan? ??? Montakohan kiloa säästyisi, jos matkustamon ikkunatkin korvattais peltilevyillä. ::)

 

Kai

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla