Kirjoitettu Marraskuu 7, 2007 Ei-DCL ja ilma kuin Hilma. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2007 Mitä lie vetänyt kun on noin valkoinen nenä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2007 Upea kone ja erinomainen kuva Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2007 Upea kuva, vaikka on vähän kakkelikeli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2007 Kiitoksia vain. Olisi tosiaan ollut mieluisampi juttu saada kuvattua tuo vaikkapa syksyisen auringonlaskun aikaan. No, nuo toiveet harvemmin toteutuvat. Eiköhän tuo silti vielä toistekin tule kylään. Sääli vain, että Cable & Wireless lähti sitten Varigille. Ryainairilla kun ei enää nykyään ole liikaa logojettejä, toisin kuin ennen. Tarroitetut eivät ole niin erikoisia, että niitä jaksaisi metsästää. Tässä näitä vanhoja, jos joku tykkää kaivella a.netistä: EI-CKS, EI-CJD, EI-CJE, EI-CNX, EI-CNY. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2007 Mikähän vimma noita yläikkunoita on peittää jälkikäteen? Ei kai niistä ole mitään haittaa. Toivottavasti löytävät alkuperäisen nokan ja laittavat sen takaisin, törkee tuo valkoinen varaosanokka. Kai Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2007 Taisi tulla akkunoista niin paljon lisäpainoa, että niitä ei enää nykytekniikalla tarvita ja niiden poistokin säästää polttoainetta ainakin 0,00000000000000000001 milligrammaa joka lennolla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2007 Mikähän vimma noita yläikkunoita on peittää jälkikäteen? Ei kai niistä ole mitään haittaa. Toivottavasti löytävät alkuperäisen nokan ja laittavat sen takaisin, törkee tuo valkoinen varaosanokka. Kai Eikö myös huoltoajat joten kuten lyhene, kun kulmakarvoja ei ole...(?) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2007 Eikö myös huoltoajat joten kuten lyhene, kun kulmakarvoja ei ole...(?) Mutta näyttäis siltä, että ne ikkunat ovat edelleen paikallaan ja ne on vaan maalattu umpeen valkoisella. Kai Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2007 Mutta näyttäis siltä, että ne ikkunat ovat edelleen paikallaan ja ne on vaan maalattu umpeen valkoisella. Kai Ettei olisi niin, että ne ikkunoiden röörit on korvattu koneen rungon materiaalilla (=jollain alumiinijutulla?), joka ollut täysin puhdasta mutta kone on sontainen josta erottaa hyvin puhtaat paikkaukset? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 9, 2007 Mikähän vimma noita yläikkunoita on peittää jälkikäteen? Ei kai niistä ole mitään haittaa. Koneen paino vähenee (tosin vain vajaat kymmenen kiloa) ja huoltotarkastusten määrä vähenee 300 tuntia (ilmeisesti koneen elinkaaren aikana). http://www.boeing.com/news/releases/2005/photorelease/q1/pr_050126h.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2007 Heinäkuussa kyseiset akkunat olivat vielä paikallaan. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2007 Ikkunoiden poisto teki mielestäni bojolle tuimemman ilmeen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2007 Ikkunoiden poisto teki mielestäni bojolle tuimemman ilmeen Minulle taas tuli sellainen fiilis kuin Putte olisi ropettanut ripsimeikin käytön Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2007 Muuten helvetin upea kone, mutta tuo piki valkoinen nokka on kyllä ihan törkeen ruma! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 11, 2007 Koneen paino vähenee (tosin vain vajaat kymmenen kiloa) ja huoltotarkastusten määrä vähenee 300 tuntia (ilmeisesti koneen elinkaaren aikana). http://www.boeing.com/news/releases/2005/photorelease/q1/pr_050126h.html Aika paljon huoltoaikaa pienille ikkunoille. Onkohan pesuaikakin laskettu mukaan? ??? Montakohan kiloa säästyisi, jos matkustamon ikkunatkin korvattais peltilevyillä. Kai Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla