Jani Viipuri

Eniron viistokuvat

9 viestiä aiheessa

Toivottavasti ei ole kauhian vanha..

Elikkäs, Eniro.fi on tuonut karttaansa viistokuva (ilmakuva) mahdollisuuden vuodelta 2006, Hesa, Tampere ja Turku löytyy tällä hetkellä valikoimasta.

Itse ainakin olin erityisen mielissäni kun selailee Malmin tai Hesan kenttää... sieltä kun löytyy sitä sun tätä ja hakkaa google earthin kuvan tarkkuudessa.

Pirkkalan kenttää ei ollut kuvattu mikä on harmi, itse bongasin Blomin turbo commanderin kuvauksen aikoihin kun tätä tekivät...

http://kartat.eniro.fi/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiesus mutta on hyvä :thmbup:

Tampereesta en ole nähnyt viellä ilmakuvia.

Näkyy jopa oma kotini joka ei ole näkynyt muissa Ilmakuvissa  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pirkkalan kenttää ei ollut kuvattu mikä on harmi, itse bongasin Blomin turbo commanderin kuvauksen aikoihin kun tätä tekivät...

Sotilaskenttä, niin sitä ei saa lainkaan mukaan kuvata... Mutta kuvataanko noita viistokuvauksia sillä Turbo Commanderilla? Vai onko se pelkästään pystykuvauskäytössä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sotilaskenttä, niin sitä ei saa lainkaan mukaan kuvata... Mutta kuvataanko noita viistokuvauksia sillä Turbo Commanderilla? Vai onko se pelkästään pystykuvauskäytössä?

Tuo on lähinnä arvailua, koska noihin aikoihin Blomin turbo commanderi lentteli täällä ja kuvasin sen itse kentällä.

Tiedä sitten jos heillä on muuta kalustoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Näyttäisi siltä, että samoja ilmakuvia käyttää kun tämä ohjelma http://maps.live.com. Ja tuo Live Map on ollut mielesäni jo puolisen vuotta käytössä...

Totta, Microsoft päivitti omia ilmakuvakarttojaan toukokuussa. Helsingin lisäksi kaupunkeina Joensuu, Kuopio, Lahti, Tampere, Kotka, Pori, Oulu ja Turku.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on lähinnä arvailua, koska noihin aikoihin Blomin turbo commanderi lentteli täällä ja kuvasin sen itse kentällä.

Tiedä sitten jos heillä on muuta kalustoa.

Blomilla on tänä kesänä suomessa ollut lennossa ainakin kolme eri konetta ellei jopa useampia + slagboom plus eri kopterit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään