Guest Dankke

Käytkö Talvella uimassa avannossa?

35 viestiä aiheessa

Vastasin en, kun ei ole vielä tullut käytyä tänä- tai aijempina talvina, mutta tarkoitus olisi tänä talvena...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu en käy. Sen takia siihen järveen Luojakin laittaa kannen päälle talveksi, jotta tyhmempikin ymmärtäisi ettei sinne silloin pidä uimaan mennä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu en käy. Sen takia siihen järveen Luojakin laittaa kannen päälle talveksi, jotta tyhmempikin ymmärtäisi ettei sinne silloin pidä uimaan mennä.

Heh. Repesin ääneen. Minua voitanee pitää siis astetta tyhmempänä? Vaikkakaan en mielellään hyppää siihen kanteen, vaan käytän niitä luojan antamia aivosoluja ja teen siihen kanteen reiän vaikka tuuralla. :P Avantoon mentäessä on pahimpia ne ensimmäiset sekunnit, mutta kyllä sen kokemuksen jälkeen on aina voittajafiilis. Niinkuin eräät voodoopapit etelä-amerkiassa ihmettelevät, että kyllä siellä suomessa täytyy olla erittäin pahoja henkiä kun ensin täytyy mennä yli sata-asteiseen koppiin ja sen jälkeen jäiseen veteen. :D Tuli käytyä edellisviikonloppuna Saarijärvellä avannossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosi pro tietenkin tekee sen reiän kairalla, kyllä siitä jo mahtuu kun ottaa vauhtia tarpeeksi ;D

Niin tai sitten lähtee yrittämään, että kuinka pitkälle pystyy jään alla uimaan. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En käy. Veden pitää olla vähintään 20c että siellä pystyy nauttimaan.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käykö +7 asteinen allas avannosta..sellaisessa olin tänä aamuna...hemmetti niin tuli kiire pois sieltä kun pään olin kastanut.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään