Guest AD

Flightforum ja jonkinsortin Zembalot

156 viestiä aiheessa

Lueppas Arttu http://www.fsnordic.net/Information

"Sivustomme juuret ulottuvat aina vuoteen 1998, jolloin Sami Puro perusti pienehkön simulaattoriaiheisen nettisivun nimeltään Flight Simulator Finland"

Ah... No vietetään sitten ensi vuonna kymppijuhlia ! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Foorumin ylläpito maksaa Zembalot suurista mainostuloistaan ;)

Kannattaa kysyä esim. Hartwalilta, on aika haka sponssaan siellä

etelässä. Myös muilta alaan (ILMAILU) liityviltä firmoilta. Saattas irrota

ainaski tervetuliais drinkki ja ruoka+jonkinverran ruokajuomaa. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Tuo on jo hyvä alku, kyllä sinäkin vielä tulet nauttimaan jossain vaiheessa maailmanhauskasta kännistä. :thmbup:(ja tää oli viittaus erääseen aiempaan lausuntoosi)

Ai mää vai?  ;D Kuule, kyllä mä kerran olin vähän kännissä kahden viskipaukun jälkeen (ja päätin etten muuten viskiä enää juo, siitä tulee pää kipeäksi). Pienikokoinen kuin olen.

Vakavammin ottaen, olen myös nähnyt tarpeeksi myös sitä mitä humala on, kun sitä harrastaa henkilö joka ei humalassa muutu hauskaksi vaan enemmänkin siihen räyhäävään suuntaan. :-\

Ja kun niitä intoksikaatio- ja humalatapauksia olen Meilahden päivytyksessä nähnyt, niin on tullut mietittyä, että onko se ryyppääminen känniin asti sittenkään sen arvoista... pikku hiprakka on ok.

Ja sitten vielä se henk. koht. mieltymys... monet EtOH-sisälteiset juomat eivät maistu edes kovin hyviltä. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun ei kannata suunnitellakaan noihin zembaloihin tuloa, koska juttunikin sensuroidaan ns. "hyvä veli"- järjestelmän avulla täältäkin . ;D

Senkus sensuroivat  ;D Hellan pelko on Jali Kullillakin huolena.

Hiili tai lotta, jylsijöitä kumpikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikos se, Sami, 1997 vai 1998, kun FSFinland aloitti ? Ajattelin vaan tuommoisia 10-vuotisbileitä...

8.3.1998

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai mää vai?  ;D Kuule, kyllä mä kerran olin vähän kännissä kahden viskipaukun jälkeen (ja päätin etten muuten viskiä enää juo, siitä tulee pää kipeäksi). Pienikokoinen kuin olen.

Vakavammin ottaen, olen myös nähnyt tarpeeksi myös sitä mitä humala on, kun sitä harrastaa henkilö joka ei humalassa muutu hauskaksi vaan enemmänkin siihen räyhäävään suuntaan. :-\

Ja kun niitä intoksikaatio- ja humalatapauksia olen Meilahden päivytyksessä nähnyt, niin on tullut mietittyä, että onko se ryyppääminen känniin asti sittenkään sen arvoista... pikku hiprakka on ok.

Ja sitten vielä se henk. koht. mieltymys... monet EtOH-sisälteiset juomat eivät maistu edes kovin hyviltä. ::)

Nyt olet ikävä kyllä sitten juonnut jenkkien maissiviskiä mikä ei sitten ole viskiä ollenkaan, kasvatukseni estää minut täysin kertomasta mitä tuo on.

Hyvä skottilainen sopivasti nautittuna aiheuttaa hauskuutta ihmisen mieleen.

Muutoin olen kanssasi monessa asiassa samaa mieltä. 8)

Muutoin kumpi pää, voi nimittäin olla viski syytön. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun ei kannata suunnitellakaan noihin zembaloihin tuloa, koska juttunikin sensuroidaan ns. "hyvä veli"- järjestelmän avulla täältäkin . ;D

Senkus sensuroivat  ;D Hellan pelko on Jali Kullillakin huolena.

Hiili tai lotta, jylsijöitä kumpikin.

Älä nyt Jaakko hyvä veli tuolla lailla, kyllä nyt toisin mieleesi että Suomi täyttää 90 itsenäisenä ja Mannerheim 140, otetaan sen kunniaks. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...Suomi täyttää 90 itsenäisenä ja Mannerheim 140, otetaan sen kunniaks. ;)

Ah näitä juhlien aiheita, tänä vuonna Suomi 90v, Marski 140v ja ens vuonna FSN 10v 8)

ei sillä etteikö tuotakin olisi jo sanottu, kiteytin vaan....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arne, väittivät sen olleen ihan skottiviskiä (baarissa oltiin) ja se oli tää luinen yläpää joka siitä tuli kipeäksi. ;D

Hammassärkyä??  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei sentään. Taisi olla niin, että nautittu alkomahoolia ja sen metaboliatuotteet aiheuttivat tuossa pääkallon ja aivojen välisessä tilassa olevien hermopäätteiden ärsytystä niin, että se ärsytys sitten aivojen puolella paikallistettiin kipuna kyseiseen ohuen ohueen aivokalvotilaan. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei sentään. Taisi olla niin, että nautittu alkomahoolia ja sen metaboliatuotteet aiheuttivat tuossa pääkallon ja aivojen välisessä tilassa olevien hermopäätteiden ärsytystä niin, että se ärsytys sitten aivojen puolella paikallistettiin kipuna kyseiseen ohuen ohueen aivokalvotilaan. ;D

Blaah... Tuossa meni pieleen ainoastaan seuraavan aamun lääkityksen puuttuminen. Lupaan antaa oivia neuvoja vastaisen varalle, jos tuollaiset kinkerit joskus ( ::) ) järjestetään. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Blaah... Tuossa meni pieleen ainoastaan seuraavan aamun lääkityksen puuttuminen. Lupaan antaa oivia neuvoja vastaisen varalle, jos tuollaiset kinkerit joskus ( ::) ) järjestetään. :)

Annas Arttu nyt joku pikavinkki  ::)? Enemmän kuin kaksi lasia punkkua ja aina päässä surisee ja pörisee seuraavana päivänä. Illalla valmiiksi otettu pilleri ja muu nesteytys (vesi) alkoholin ohella jeesasi joskus, ei enää..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Annas Arttu nyt joku pikavinkki  ::)? Enemmän kuin kaksi lasia punkkua ja aina päässä surisee ja pörisee seuraavana päivänä. Illalla valmiiksi otettu pilleri ja muu nesteytys (vesi) alkoholin ohella jeesasi joskus, ei enää..

Vanhin ja paras vinkkihän on tietysti, että sillä se lähtee, millä tulikin... Toisaalta on myös olemassa erilaisia pillereitä - parempiakin, kuin käsikauppavalmisteet... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja eikös viinapäätään voi parantaa? Jos harjoittelee ahkerasti, niin silloihan "kestää" suuremman annostuksen ilman seuraavan aamun oireita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa tuo minun toinen puoliskoni aina haluaa sanoa, että ennen nukkumaan menoa kannattaisi juoda miltei saman verran vettä kuin mitä on nauttinut alkoholia sisältäviä juomia. Tai ainakin yhden kunnon tuopillisen verran. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa tuo minun toinen puoliskoni aina haluaa sanoa, että ennen nukkumaan menoa kannattaisi juoda miltei saman verran vettä kuin mitä on nauttinut alkoholia sisältäviä juomia. Tai ainakin yhden kunnon tuopillisen verran. ::)

Mielummin ehkä siinä juomisen ohessa. Vähän hankala olis juoda kymmenen tuoppia vettä ennen nukkumaanmenoa. EIKU...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan paras ilmainen keino pahemman kankkusen välttämiseksi on lopettaa alkoholin nauttiminen sen verran ajoissa ennen nukkumaan menoa, että sitä ei ole enää vatsassa, kun taju lähtee. Tai vastaavasti tyhjentää pötsin oksentamalla ennenkuin menee nukkumaan. Ainakin mun kohdalla toimii lähes takuuvarmasti. Siis jos on siinä kunnossa, että tajuaa jomman kumman tehdä ;D

Mutta, tämä taisi olla jostain aivan muusta aiheesta tämä ketju ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään