Sami Puro

Päättymätön tarina vol I, kooste

8 viestiä aiheessa

Nostalgiaa vuodelta 2004..

Haluaisiko joku jakaa tuon kappaleisiin ja pistää välimerkit niin tehdään PDF tuosta talteen  ;D

www.fsnordic.net/Tarina1.doc

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitten PDF kustantajalle, voisi meinaan tuollaisella kirjalla olla kysyntää, ;D

nimim. ekalla sivulla koostetta nauranut vedet silmissä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisiköhän sitä vaikka ottaa vapaaehtoisia tuon tarinan kieliasun fiksaamiseen? Homma voisi hoitua vaikka sivu (tai enemmänkin) kerrallaan.

Mietin tässä, pitäisikö itse teksti jättää omaan asuunsa, vai saisiko siitä korjata kielioppivirheitä (avaimet onkin kotona -> avaimet ovatkin kotona)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisiköhän sitä vaikka ottaa vapaaehtoisia tuon tarinan kieliasun fiksaamiseen? Homma voisi hoitua vaikka sivu (tai enemmänkin) kerrallaan.

Mietin tässä, pitäisikö itse teksti jättää omaan asuunsa, vai saisiko siitä korjata kielioppivirheitä (avaimet onkin kotona -> avaimet ovatkin kotona)?

Ei missään nimessä saa fixailla, alkuperäinen teksti on säilytettävä täsmällisesti.

(kaikkine kumikanoineen, jos se nyt tuossa versiossa esiintyy, luulisin että esiintyy...).  ;D

Minä kun en nyt saa tuota tiedostoa edes auki koska elän Linuxissa nykyään (ei en asenna Oo:ta).

Eli pdf siitä pitää tehdä, niin sitten myös pingviini-imitaattorit voi sitä lukea! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei missään nimessä saa fixailla, alkuperäinen teksti on säilytettävä täsmällisesti.

(kaikkine kumikanoineen, jos se nyt tuossa versiossa esiintyy, luulisin että esiintyy...).  ;D

Minä kun en nyt saa tuota tiedostoa edes auki koska elän Linuxissa nykyään (ei en asenna Oo:ta).

Eli pdf siitä pitää tehdä, niin sitten myös pingviini-imitaattorit voi sitä lukea! ;)

Tässä meille Linuxisteille PDF-versio: http://kenkku.nexxos.org/tmp/tarina1.pdf

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä meille Linuxisteille PDF-versio: http://kenkku.nexxos.org/tmp/tarina1.pdf

Kiitos! Hyvin näkyy ja kovasti naurattaa!  ;D

Hommaahan tuossa on pirusti, sillä jonkinlainen kappele/viesti -jako siihen pitäis saada.

LOLzz!  ;D

Raimo Chryslerillään cruisaili luu ulkona , päässään upouudet ruåttalaiset kalsarit kesän muoti-ilmiönä. Yhtäkkiä ruåttalaiset kalsarit valahtivat Raimon silmille ja kumikana unohtui hjalliksen mesen takapenkille Hjallis päätti käyttää tilaisuutta hyväkseen ja puki kumikanalle sadetakin ja tunki sen hyvin hyvin syvälle Saarikankaan Mersun pakoputkeen josta se tuli räjähtävään tyyliinsä kovasti pamahtaen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyykö tota enään kokonaisuudessaan mistään? Paras noista kolmesta ehdottomasti ja olis kiva lukea vielä moinen läpi näin monta vuotta myöhemmin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään