Oliver Martinez

Retrot

14 viestiä aiheessa

Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että tälläinen oma viestiketju olisi kiva. Nimittäin kuvia retro väreissä olevista lentokoneista. On kiva vähdä millaisissa väreissä tunnetut lentoyhtiöt ovat tai osa niistä on vieläkin vanhoissa kunnon retro väreissä. Eli tähän viestiketjuun ovat tervetulleita kaikki retroväreissä olevat lentokoneet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että tälläinen oma viestiketju olisi kiva. Nimittäin kuvia retro väreissä olevista lentokoneista. On kiva vähdä millaisissa väreissä tunnetut lentoyhtiöt ovat tai osa niistä on vieläkin vanhoissa kunnon retro väreissä. Eli tähän viestiketjuun ovat tervetulleita kaikki retroväreissä olevat lentokoneet.

.

Sinä kun ketjun avasit, Niin olisit nyt ensiksi itse jonkun kuvan laittanut .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh itse olen tälläinen tavallisella digikameralla räpsivä koululainen ja kuvat eivät nyt mistään huippupäästä ole, mutta laitetaanpas nyt sitten.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä, kiitos :) Mutta, Onhan tuokin ihan katseltavaa tavaraa. Ei nitten kuvien täydy ihan pro tavaraa olla. On huonompia nähty : )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerta osaanotto on näinkin vaisua niin Airliners.net löytyy harvemmin näkyviä Finnairin värityksiä. Mikäli tämä ei riitä eli jos muut yhtiöt kiinnostavat niin hakua kehiin ja Category kohtaan Other Special Paint Schemes vaikkapa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä, kiitos :) Mutta, Onhan tuokin ihan katseltavaa tavaraa. Ei nitten kuvien täydy ihan pro tavaraa olla. On huonompia nähty : )

Mutta mikä tuossa on retroa?  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

VÄRITYS.

Ei tuo ole varsinaisesti retroväritys. Retrovärityksellä tarkoitetaan sitä, että maalataan kone johonkin entiseen käytöstä poisettuun väritykseen. Tuo Finnairin lomalentoväreissä oleva 757 on ollut uudesta asti noissa vareissä eli ei ole kyse käytöstä koskaan poistetusta väreistä vielä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä yks paskaräpsy Luftwaffen retrosta parisen vuotta sitten EDDF:llä.

[ attachment removed / expired ]

Ahti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta mikä tuossa on retroa?  :-[

Ai hitto kun on ikävä noit värejä  :'( Kyllä ainakin yhen ois voinu jättää noihin. Upee väritys!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai hitto kun on ikävä noit värejä  :'( Kyllä ainakin yhen ois voinu jättää noihin. Upee väritys!

Sepä se, nuo ovat historiaa, ei kovin retroa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai hitto kun on ikävä noit värejä :'( Kyllä ainakin yhen ois voinu jättää noihin. Upee väritys!

Samaa mieltä :thmbup: Jotenkin oli vaan niin ajaton maalaus ja sopi hyvin 757:aan. Kyllä finnairkin pari retro maalattua konetta kaipais 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla