Kirjoitettu Marraskuu 15, 2007 Morjens! Thomsonin 767 kävi tänään kääntymässä. Saapui mauritiukselta 12:40 ja viipyi reilu tunnin verran. -Timo- [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2007 Tähän pari omaa yritystä. Valoa ja lämpöä riitti, kaikelle kansalle G-OBYH tosiaan tuli kuten Timo jo kertoikin ja meni sillä aikaa kun kävin kaupassa lämmittelemässä [ attachment removed / expired ] Joku bizjetti + risu [ attachment removed / expired ] OH-LGD:stä kolme versiota [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Kyllä LGD:n moteissa tehoa löytyy [ attachment removed / expired ] Viimeiseksi Brussels Airlinesia [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2007 Löysitkö Risto niitä tomaatteja...? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2007 Löysitkö Risto niitä tomaatteja...? Ai moikka, juu koko kilon Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2007 Thomsonin 767:lla Mauritiukselta Helsinkiin non-stoppina?? Matkustajilla ainakin jalat vetreinä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2007 Thomsonin 767:lla Mauritiukselta Helsinkiin non-stoppina?? Matkustajilla ainakin jalat vetreinä Mennessä ilmeisesti via Arn ja Al Ain, tullessa vain Al Ain. Melkeinpä itse istuisin non-stoppina. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2007 IMHO kone oli paremman näköinen Britannia Airwaysin aikaan : http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=422800 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2007 IMHO kone oli paremman näköinen Britannia Airwaysin aikaan : http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=422800 Minun mielestäni tuo vanha väritys tekee koneesta todella aikansa eläneen näköisen. Tuo Tuin käyttämä kokosininen ja hiukan punaista on todella onnistunut livery. Niin suuri osa koneista on aina valkoisella pohjalla, mutta tälläinen sininen poikkeavuus on enemmän kuin tervetullutta... weccu Edittiä: Ja ennen kuin kukaan kerkeää alkaa pilkun viilauksen, niin on toki myös TUIN liveryssä valkoista... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2007 Joku bizjetti + risu Oikea vastaus on Kanada! ...ei ku siis Bombardier Challenger 300. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 15, 2007 Mennessä ilmeisesti via Arn ja Al Ain, tullessa vain Al Ain. Melkeinpä itse istuisin non-stoppina. Itse olisi tarkoitus vaimon kanssa istua tuo reissu 25.12 ja silloin välilaskut ainakin juuri kuten Mikko mainitsi. Lienee ilmeisesti sama konekkin? Tietääkö joku etappien lentoajat? Tukholmaan about tunti, mut entäs Al Ainiin ja sieltä Mauritiukselle? Muita foorumilaisia istumas samaan koneeseen? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla