Mikko Klemola

Mistä lentäjän salkku/laukku

10 viestiä aiheessa

Mistä löytäisi hyvän valikoiman lentäjän salkkuja/laukkuja suomesta? Stockmannilla on esimerkiksi vain muutama hassu malli hyllyssä. Olisiko jotain nettikauppaa netissä mieluiten suomesta, mutta EU-aluekin käy. Google on laulanut, mutta aika rajoittunutta on valikoima. Ehkä en vain osaa etsiä oikeilla hakusanoilla.  ;D

Omia suosituksia laukuista otetaan myös ilomielin vastaan! 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

www.sky-fox.com <- olen tilannut kamaa, hyvä vaikutelma ja asiallinen palvelu.

www.transair.co.uk <- iso, mainostaa eurooppalaisissa ilmailulehdissä, toinen mitä monet tuntuvat käyttävän. Hinnoissa ALV mukana muistaakseni

www.gps.co.uk <- ostin gepsin ja headsetin taannoin täältä, kanssa toimi hyvin. Hinnoissa ei tainnut olla ALVia, joten kantsii ottaa huomioon vertaillessa.

www.jeppesen.com <- toimipisteitä on joka puolella eli saat hinnat euroissa kun tilaat ja se varmaan menee postiin jostain englannista tms kanssa. Myös pilottilaukkuja ym.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika monta olen kokeillut ja tällä hetkellä on käytössä Rimowan isompi malli, mutta ne hemmetin lukot eivät kestä. Vaihdan todennäköisesti tulevalla viikolla Tumiin malliin, joka aukee ylhäältä. Siinä mallissa on nahkainen ja nylonpintainen.

Rimowan etu on iso koko, mutta saa olla penkin vieressä aika iso tila.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Stockmannilla, Jumbossa ja Keskustassa (HKI) on ruotsalaisen, Cavaletin salkkuja. Mulla on työkäytössä yksi ja lentokäytössä toinen. Molemmat ovat vetokahvalla eli mukavampi välillä raahata sitä perässä esim. lentokentällä.

www.koffer24.de sivuilta löytyy paljon laukkuja myös, katso sieltä. Myös tuo Samsoniten malli Syntax (googleta samsonite syntax) on hyvä, H:gin Aleksi 13:ssa on tuo malli -20% alennuksessa.

-Mikko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaanpa tätäkin ylös. Eli hyviä vinkkejä on jo tullut, mutta kaipaisin vielä tietoa sellaisista laukuista missä olisi/mihin voisi kiinnittää olkahihnan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen pyrkinyt aina etsimään sellaisia pyörälaukkuja, joissa on mahdollisimman isot pyörät aivan ulkonurkissa. Niillä pärjää vähän huonompaakin pintaa pitkin vedellen. Vetoaisan pituuksissakin on eroa ja pitkähkö henkilö potkii jatkuvasti veskaansa, mikäli stonga on liian lyhyt.

Sopivia on malleja tullut vastaan erimerkkisistä tuotteista - vaikkei kovin usein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Stockmannilla on esimerkiksi vain muutama hassu malli hyllyssä.

Stockalta löytyy runsas valikoima.

Tässä on pieni ristiriita, onko sielä Stockalla vai ei?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä on pieni ristiriita, onko sielä Stockalla vai ei?

Stockalta olen ostanut mielestäni hyvän pilottilaukun. Minulla ei ole pääsyä keskustan tavaratalon varastokirjanpitoon. Mahdollista on, että nopeat ovat syöneet hitaat ja tarjonta on vähäistä. Se voi olla myös runsasta. Usein jo puhelu Stockmannille (09-1211 on numero vaihteeseen) selvittää reaaliaikaisen tilanteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään