Kirjoitettu Kesäkuu 21, 2008 Nostellaas tätä ketjua peruskaurakuvilla. Emppu nousee. [ attachment removed ] Tassut ylös. [ attachment removed ] LKG kyseessä. [ attachment removed ] Minulla tulee tästä mieleen eräs tälläkin foorumilla näkynyt kuva, muistaakseni Matti Averion AFI-kuva. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 21, 2008 Millä kameralla Elias kuvaat? Canon EOS 450D (Kit) ja EF 70-300mm f4-5.6 IS USM linssi. EDIT: Kys. kamera on 4 päivää vanha. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2008 Joku kunnon tele pitäisi kyllä hommata tähän mun EOS-350D:heni. Tuntuu että nykyisellä putkella ei zuumausta saa likikään riittävästi käyttöön. Jopa taskupokkarien zuumaus pesee mennen tullen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2008 Joku kunnon tele pitäisi kyllä hommata tähän mun EOS-350D:heni. Tuntuu että nykyisellä putkella ei zuumausta saa likikään riittävästi käyttöön. Jopa taskupokkarien zuumaus pesee mennen tullen. Oulussa lentokoneita kuvetessa joku 70-200 tai 70-300 putki nokalle niin hyvä tulee. 100-400 zoomi toiminee kans. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 24, 2008 Minulta tuo Canonin EF 70-300mm f4-5.6 IS USM löytyy. Oulussa riittää aivan hyvin, vaikka kys. putkella en ole vielä kuin kerran kentällä käynyt. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 26, 2008 Tää toimii yllättävän hyvin! -Kähmy Ihan kivoja kuvia. Olitko sinä se pitkähiuksinen poika joka sanoi isälleni että on 757 tulosssa? ??? Tässä minun kuvani. Aeroflot VP-BDQ laskeutuu. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2008 Kiitos vinkeistä, pitää tosiaan hommata hiukan parempi putki. En nyt muista tähän hätään, mikä se nykyinen on, mutta ei siinä zoomit oikein riitä kyllä. Tosin liekö tuolla kiirettäkään kun katsoo säätä, kyllä on taas niin harmaata ja sateista. Suomen kesä, joopa joo. 9 astetta ja vettä tulee kuin aisaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2008 Kysäsenpä tässä ku en muutakaan Ouluun liittyvää ketjua äkkiseltään nähnyt, että onko mitään erityistä tulossa nyt vkl:na EFOU:n visiitille? Tarkotus ois lähteä sinne suuntaan ekaa kertaa kuvaileen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 30, 2008 Tää toimii yllättävän hyvin! -Kähmy Jos rajausta meinaat, niin meinasin rajata sen aika tiukaksi, mut sitten ajattelin, että näkeepä ei-Oululaisetkin, minkälaista maastoa on EFOU:n ympärillä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 4, 2008 Hitsi kun näin tämän Forum24:stä liian myöhään päästäkseni itse paikalle, mutta nyt Oulun kuvaajat hipi hipi kentälle! Pudasjärven ilmailunäytökseen matkalla oleva DC-3 nimittäin laskeutuu Ouluun tänään klo 11 aikaan. Toivottavasti joku on paikalla ja saa kuvia moisesta harvinaisuudesta! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 5, 2008 Hitsi kun näin tämän Forum24:stä liian myöhään päästäkseni itse paikalle, mutta nyt Oulun kuvaajat hipi hipi kentälle! Pudasjärven ilmailunäytökseen matkalla oleva DC-3 nimittäin laskeutuu Ouluun tänään klo 11 aikaan. Toivottavasti joku on paikalla ja saa kuvia moisesta harvinaisuudesta! Mitä sitä Ouluun, minä kuvasin sen Pudasjärvellä. Siellä oli "vähän" enemmän koneita. EDIT: Oliko kukaan muu Pudasjärvellä tänään? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2008 Mitä sitä Ouluun, minä kuvasin sen Pudasjärvellä. Siellä oli "vähän" enemmän koneita. Laitahan kuvia tuolta johonkin ketjuun! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2008 Laitahan kuvia tuolta johonkin ketjuun! Kuvat löytyy Sunny Nights Fly In 2008, Pudasjärvi ketjusta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2008 Tämän päivän BLX...joka ei taida olla vieläkään lähteny kentältä. Ovat jo viimeiset 4h pumpanneet tuota lähtöaikaa 30min välein aina eteenpäin, varmaa kivaa kentällä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2008 Millähän koneella Oulusta sinne Larnacaan lähdetään, koska SE-RFO laskeutuu hetken kuluttua Arlandaan lennolla BLX469B? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2008 Millähän koneella Oulusta sinne Larnacaan lähdetään, koska SE-RFO laskeutuu hetken kuluttua Arlandaan lennolla BLX469B? Täältä lisää tietoa: http://finnmatkat.fi/-/Tarkeaa-tietaa/64821/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 11, 2008 Kuvat löytyy Sunny Nights Fly In 2008, Pudasjärvi ketjusta Joo ja saattaa tulla lisää, mm. DC-3:sta sisältä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2008 Uhkaapi nämä "Oulun kuvat" puota kakkossivulle uusien kuvien puutteessa ja kun tässä sadepäivien ratoksi on vingytettu skanneria: Kuvia takavuosilta (max 10v.) Rahtareita: [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Sarttereita: [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Venäläinen ei aina oikein onnistu värisävyissään [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Kuin kaksi marjaa... [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Markku Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2008 Kun Markku aloitit kuvien laittamisen, minä sitä jatkan. Nämä tosin ovat tämänpäiväisiä kuvia. RFO laskeutuu. [ attachment removed / expired ] Sieltä tulee LVXD. [ attachment removed / expired ] CVB lähdössä. [ attachment removed / expired ] Kiitos tikkaiden lainasta Matti(?). Laitahan Rasmus sinäkin kuvia, ja jos löytyy, niin myös eilisestä 737:stä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2008 Tässä nyt jokunen: OH-LXD [ attachment removed / expired ] SE-RFO [ attachment removed / expired ] SE-RFO [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2008 Onpa mukavaa nähdä erityisesti noita Markun nostalgisia B727-kuvia! Eipä ko. tyyppiä juurikaan enää tätänykyä kentillämme näe. - Itse muinoin 80-luvulla useita kertoja 727:n Amerikan sisäisten kyyditysten (ei tietenkään cargo- vaan passenger version) mukavissa muistoissa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 15, 2008 EIhän tästäkään oo kuin viis vuotta Toukokuu 2003 MD83 OH-LMR [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] MD83 OH-LMS [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Markku Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 15, 2008 [ attachment removed / expired ] Jaaha, olen päässyt kuvaan, eli oppilaan kanssa koululennolle lähdössä... Perttu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 24, 2008 Oulussa ei viikkoon oo tapahtunut mitään joten takavuosilta jokunen: Kolmekaksykkönen alkuperäisväreissä [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Eräs episoodi Suomen lentoliikenteen historiassa... [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Markku Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla