Kirjoitettu Huhtikuu 22, 2012 Tämän päivän räimäisyjä: LN-NOU OH-BLM Kerkesin juuri kentälle kun emppu kaahasikin jo yläilmoista. Onnenkantamoisena sattui yksi ja ainoa otos kohdalleen. Rekkari jäi kyllä nyt uupumaan.. OH-795 OH-CVB Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 22, 2012 Tämän päivän räimäisyjä: Kerkesin juuri kentälle kun emppu kaahasikin jo yläilmoista. Onnenkantamoisena sattui yksi ja ainoa otos kohdalleen. Rekkari jäi kyllä nyt uupumaan.. Näyttää OH-LKL:ältä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 22, 2012 Auringonlaskun aika, paras aika 8) 1024px Flickrissä on pari muutakin kuvaa tältä päivältä. /J Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Auringonlaskun aika, paras aika 8) +1 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Toi Ollin Norski on kyllä täydellinen! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Eiliseltä muutamat: LKN 8) [ attachment removed / expired ] LZD [ attachment removed / expired ] Vaihtelua! OH-BLP... [ attachment removed / expired ] Ruuhka aika 8) [ attachment removed / expired ] Gear up! [ attachment removed / expired ] LN-NOC [ attachment removed / expired ] OHO! Kattokaa se on Star Alliance väreissä OH-BLN [ attachment removed / expired ] Kommenttia otetaan vastaan! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Ihan hyvät kuvat! Vihreätä vaan ehkä liikaa kaikissa kuvissa. Myös pikkasen tärähtynyt "gear up" -kuva. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Kivat kuvat! Jos sitten seuraavaksi siirtyisi siihen oikeinkirjoitukseen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Kovin on vastavaloa Jaakon kuvissa, kannattaisi varmaan pikkuhiljaa harkita siirtymistä toiselle puolen kenttää? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 ;DKoskas on Blue1 viimeksi käynyt Oulussa jollain muulla kuin Starin väreissä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Multa neljä ruutua eiliseltä OH-LZD Tulossa [ attachment removed / expired ] Menossa [ attachment removed / expired ] Tervetuloa NASA:n Star Alliance lennolle kuuhun [ attachment removed / expired ] LN-NOC [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 25, 2012 Kovin on vastavaloa Jaakon kuvissa, kannattaisi varmaan pikkuhiljaa harkita siirtymistä toiselle puolen kenttää? Voisihan sitä mutta tuolla toisella puolella on kyllä vielä paljon lunta ja se ei kestä painoa ollenkaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 25, 2012 Voisihan sitä mutta tuolla toisella puolella on kyllä vielä paljon lunta ja se ei kestä painoa ollenkaan... Kyllä se mua ainaki kesti, tai no oon vasta 14:) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 25, 2012 -AFI heitti keikan Blue1:lle. 1024px Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 25, 2012 Kyllä se mua ainaki kesti, tai no oon vasta 14:) oon myös 14 mutta ei se silti kestänyt pari viikkoa sitten ja sen jälkeen on ollut vain plussa kelejä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 25, 2012 Pitkästä aikaa jotain, jos tuo kamera alkais pikkuhiljaa pysyä käsissä.. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 25, 2012 Ensimmäistä kertaa tuli pimeällä räimäistyä kuva, tai no lienekkö tuo kympin jälkeen vielä voi pimeäksi sanoa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 27, 2012 Henriltä jälkimmäinen erittäin onnistunut kuti, silmä lepää näissä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2012 Tältä aamulta SKY tuli... [ attachment removed / expired ] ATL [ attachment removed / expired ] FlyBe Nordicin eka vuoro Kuresaareen [ attachment removed / expired ] Ruuhkaa... [ attachment removed / expired ] DYJ [ attachment removed / expired ] Kommentti tervetullutta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2012 Tuo sun toinen kuva on tärähtänyt tai muuten vaan sumea mut tuo sun viimenen kuva tuosta norskista on hieno Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2012 Tuo sun toinen kuva on tärähtänyt tai muuten vaan sumea mut tuo sun viimenen kuva tuosta norskista on hieno Itse asiassa toi toinen kuva meni kun oikaisin horisonttia... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2012 Tältä aamulta 24.4. toimitettu TC-FBO, josta pari kuvaa [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla