Olli Vainio

Kuvia Oulun lentoasemalta

2 377 viestiä aiheessa

Hornetit veteli läpäreitä.

Hei!

Pystytkö lähettämään ton 432:n kuvan privana mailiin mahdollisimman isona? Olisin kovin kiitollinen.

PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulokyyti poistumassa...

IMG_0244.jpg

...varsin voimallisesti.

IMG_0299.jpg

[Jeremy Clarkson mode on]POWEEEEEER![Jeremy Clarkson mode off]

IMG_0305.jpg

Nousee.

IMG_0324.jpg

Nypylikone.

IMG_0277.jpg

IMG_0348.jpg

Ilmavoimat tarjosivat melupitoista viihdettä.

IMG_0428.jpg

IMG_0436.jpg

IMG_0539.jpg

Lyhyeen finaaliin.

IMG_0567.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitkästä aikaa sain aikaseks jotain julkasukelposta. Tässäpäs niitä... Ei muutuen Hornetit lennelleet illalla, :-\ isäni oli hiihtämässä nähnyt ne parkissa.

Mikä lie Glykolipyrstö OH-LXI. ;D Olisko sittenkin logo-valo. ;D Tässä vaiheessa vielä kuvasin ilman jalustaa.

[ attachment removed / expired ]

Sitten jonkinmoinen pannausyritys teikoffista. Tässä vaiheessa piti olla jo jalustakin, nimittäin ajat alkoi olemaan luokkaa 1/20.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

YEAH!!!  8)

Kunnon wingletin LTM:ssä!

Erilaiset näkemykset tieteskin sallittakoon, mutta meikäpoika edelleen näkisi Airbus-kaluston wingletit ilman "jakoavain"-maalauksia/tarroja; tyylikkäämmät nuo 340:n klassisen hopeanharmaat wingletit!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matti säkö olit tolla oneworld-bussin lennolla? Olin sitä kuvaamas, et sattunu näkeen mua? Laitankin varmaan kuvia tänään LVF:stä, LBR:stä, KTHY:stä (mulla on tärähtämättömiä kuvia sekä jalustalla, että ilman sitä otettuna) ja ehkäpä jopa illan finskistäkin. Itellä meni vaan suunnitelmat vähän pilalle ku ländibaanana olikin 12. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän kukaan ole ottanut kuvaa kun matkustajat Boardaavat 5.4 tai poistuvat 12.4? Olisin kovin kiitollinen kuvista... (itse kys. lennolla  :))

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä pari kuvaa KTHY-päivältä, näyttääpi olevan KTHY-kuvat vielä kamerassa. ;D Tänään voisin laittaa ne KTHY-kuvatkin.

oneworldbussi OH-LVF rullailee parkkiin. :thmbup:

Finski Teneriffalle Boarding-vaiheessa. BW52 OH-LBR.

ja sitten vielä Super Dimona (Ainakin kyljessä lukee näin) OH-795.

Comments, comments.

EDIT: Jarkolla nätti kuva, kun näkyy nuo suihkut ja kone samassa kuvassa. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä sitten vielä sen päivän illalta KTHY TC-MAO ja normi finski OH-LXE.

KTHY B738 (kai) TC-MAO. Ei sitten tullut yhtään kuvaa missä ei ois ollu mitään liikettä, joissain menee jotkut ukot sisään, tai muu henkilökunta liikkuu... Sama Finskin kans.

Finnair Airbus A320 OH-LXE. Tässäkin joku kärry liikkeessä.

Ja sitten molemmat yhressä.

Valkotasapainon kans ongelmii ku Oulus on ne ah niin ihanat keltaiset lamput, sanokaa mitä piditte. Kaikista parhaan sain kun vainhoin DPP:n RAW-välilehdeltä Tungsteniksi Valkotasapainon, vähän rajumpia tuli kun klikkasin nokan valkoiseksi tai laitoin kuvan lämmön johonkin 2500K.

EDIT: Aukko tais olla 11 niin kivoja tähtiä 8), paitsi vikassa kun se otettiin käsivaralta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Boeing 757-200W mutta lyhennän sen aina W52/BW52. ;D

Eikös se yleisesti ole B75W ? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viimeinen on hieno :) Toinen on hyvin pahasti alivalottunu. Se epäonnistunu on paaljon parempi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viimeinen on hieno :) Toinen on hyvin pahasti alivalottunu. Se epäonnistunu on paaljon parempi!

Ei se oo alivalottunu, kun mä alivalotin sen DPP:ssä, ettei nokka palais puhki. Voin laittaa uuren version.

Kyllähän se yleisesti on B75W, mutta sitten ei näy sitä, että se on -200. Joten minulla se on W52. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se oo alivalottunu, kun mä alivalotin sen DPP:ssä, ettei nokka palais puhki. Voin laittaa uuren version.

Toi epäonnistunu ei ainakaan ole yhtään palanu puhki mistään kohtaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Boeing 757-200W mutta lyhennän sen aina W52/BW52. ;D

Taitaa BW olla konetyyppinä ennemmin Brewster kuin 757... Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla