Kirjoitettu Huhtikuu 1, 2009 YEAH!!! 8) Kunnon wingletin LTM:ssä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2009 Hornetit veteli läpäreitä. HN-432 [ attachment removed / expired ] HN-433 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2009 Hornetit veteli läpäreitä. Hei! Pystytkö lähettämään ton 432:n kuvan privana mailiin mahdollisimman isona? Olisin kovin kiitollinen. PR Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2009 Hornetit veteli läpäreitä. Verorahoille tarjottiin kyllä vastineeksi ihan mukavaa silmän- ja korvanruokaa. http://koti.kapsi.fi/~jvaarani/kuvia/hn-433.jpg[/img] Liikkuvaa kuvaa: Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2009 Tulokyyti poistumassa... ...varsin voimallisesti. [Jeremy Clarkson mode on]POWEEEEEER![Jeremy Clarkson mode off] Nousee. Nypylikone. Ilmavoimat tarjosivat melupitoista viihdettä. Lyhyeen finaaliin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2009 Wau, toi lyhyt finaali-kuva on hieno -Kähmy Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2009 Pitkästä aikaa sain aikaseks jotain julkasukelposta. Tässäpäs niitä... Ei muutuen Hornetit lennelleet illalla, isäni oli hiihtämässä nähnyt ne parkissa. Mikä lie Glykolipyrstö OH-LXI. Olisko sittenkin logo-valo. Tässä vaiheessa vielä kuvasin ilman jalustaa. [ attachment removed / expired ] Sitten jonkinmoinen pannausyritys teikoffista. Tässä vaiheessa piti olla jo jalustakin, nimittäin ajat alkoi olemaan luokkaa 1/20. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2009 YEAH!!! 8) Kunnon wingletin LTM:ssä! Erilaiset näkemykset tieteskin sallittakoon, mutta meikäpoika edelleen näkisi Airbus-kaluston wingletit ilman "jakoavain"-maalauksia/tarroja; tyylikkäämmät nuo 340:n klassisen hopeanharmaat wingletit! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2009 Onneksi minun aivoni, silmieni kautta, ymmärtää tuon kuvion ensisijaisesti F-kirjaimeksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 5, 2009 Ois korkee aika ostaa jalusta... TC-MAO [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 5, 2009 Ois korkee aika ostaa jalusta... No ei muutakun kauppaan jalustaa ostamaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 6, 2009 Matti säkö olit tolla oneworld-bussin lennolla? Olin sitä kuvaamas, et sattunu näkeen mua? Laitankin varmaan kuvia tänään LVF:stä, LBR:stä, KTHY:stä (mulla on tärähtämättömiä kuvia sekä jalustalla, että ilman sitä otettuna) ja ehkäpä jopa illan finskistäkin. Itellä meni vaan suunnitelmat vähän pilalle ku ländibaanana olikin 12. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 13, 2009 Eihän kukaan ole ottanut kuvaa kun matkustajat Boardaavat 5.4 tai poistuvat 12.4? Olisin kovin kiitollinen kuvista... (itse kys. lennolla ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 19, 2009 OH-LBO kävi alkuillasta puhaltelemassa loskaa vähemmäksi kiitotieltä: http://koti.kapsi.fi/~jvaarani/oh-lbo_efou_20090419.jpg[/img] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 20, 2009 Tässä pari kuvaa KTHY-päivältä, näyttääpi olevan KTHY-kuvat vielä kamerassa. Tänään voisin laittaa ne KTHY-kuvatkin. oneworldbussi OH-LVF rullailee parkkiin. [ attachment removed / expired ] Finski Teneriffalle Boarding-vaiheessa. BW52 OH-LBR. [ attachment removed / expired ] ja sitten vielä Super Dimona (Ainakin kyljessä lukee näin) OH-795. [ attachment removed / expired ] Comments, comments. EDIT: Jarkolla nätti kuva, kun näkyy nuo suihkut ja kone samassa kuvassa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 20, 2009 Tässä sitten vielä sen päivän illalta KTHY TC-MAO ja normi finski OH-LXE. KTHY B738 (kai) TC-MAO. Ei sitten tullut yhtään kuvaa missä ei ois ollu mitään liikettä, joissain menee jotkut ukot sisään, tai muu henkilökunta liikkuu... Sama Finskin kans. [ attachment removed / expired ] Finnair Airbus A320 OH-LXE. Tässäkin joku kärry liikkeessä. [ attachment removed / expired ] Ja sitten molemmat yhressä. [ attachment removed / expired ] Valkotasapainon kans ongelmii ku Oulus on ne ah niin ihanat keltaiset lamput, sanokaa mitä piditte. Kaikista parhaan sain kun vainhoin DPP:n RAW-välilehdeltä Tungsteniksi Valkotasapainon, vähän rajumpia tuli kun klikkasin nokan valkoiseksi tai laitoin kuvan lämmön johonkin 2500K. EDIT: Aukko tais olla 11 niin kivoja tähtiä 8), paitsi vikassa kun se otettiin käsivaralta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 20, 2009 Mikäs kone se BW52 on? Boeing 757-200W mutta lyhennän sen aina W52/BW52. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 20, 2009 Boeing 757-200W mutta lyhennän sen aina W52/BW52. Eikös se yleisesti ole B75W ? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 20, 2009 Viimeinen on hieno Toinen on hyvin pahasti alivalottunu. Se epäonnistunu on paaljon parempi! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 20, 2009 Viimeinen on hieno Toinen on hyvin pahasti alivalottunu. Se epäonnistunu on paaljon parempi! Ei se oo alivalottunu, kun mä alivalotin sen DPP:ssä, ettei nokka palais puhki. Voin laittaa uuren version. Kyllähän se yleisesti on B75W, mutta sitten ei näy sitä, että se on -200. Joten minulla se on W52. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 20, 2009 Ei se oo alivalottunu, kun mä alivalotin sen DPP:ssä, ettei nokka palais puhki. Voin laittaa uuren version. Toi epäonnistunu ei ainakaan ole yhtään palanu puhki mistään kohtaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 20, 2009 Boeing 757-200W mutta lyhennän sen aina W52/BW52. Taitaa BW olla konetyyppinä ennemmin Brewster kuin 757... Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2009 Tämmöset nappasin. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Kommenttia! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla