Guest Hannuuotila

PCn käynnistyksessä ongelmia, neuvoja kaivataan.

5 viestiä aiheessa

Tervehdys,

ajattelin tulla kysymään foorumilaisilta neuvoja seuraavanlaiseen ongelmaan:

Joskus, kun pc:n käynnistää, tulee näytölle vain suttua. Vaivaan auttaa, kun pistää virtalähteestä virrat hetkeksi pois. Mistäköhän on kyse, mielipiteitä kaivataan...

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko minkälaista suttua sillon ruudulla, grafiikka virheitä vai jotain muuta mahdollisesti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko minkälaista suttua sillon ruudulla, grafiikka virheitä vai jotain muuta mahdollisesti?

Epämääräisiä neliöitä ja yksittäisiä pikseleitä. Joskus saattaa juuri ja juuri hahmottua Windowsin käynnistyslogo tai biosin tekstit.

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Epämääräisiä neliöitä ja yksittäisiä pikseleitä. Joskus saattaa juuri ja juuri hahmottua Windowsin käynnistyslogo tai biosin tekstit.

/Hannu

Hmm, jos on joskus mulla ollu tuollasia ongelmia, niin liittäsin ne näytönohjaimeen, onko lämmöt miten korkealla näyttiksessä...onko vanhakin laitteisto kyseessä? Pikseli häiriöt tulee melkein yleisemmin joko näyttiksen piirin liian korkeista lämmöistä tai sitten jos on jokin komponentti synnyttämässä oikosta :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samanlaiseen ongelmaan olen muutaman kerran törmännyt, useimmiten sen on aiheuttanut näytönohjain, kerran emolevy ja kerran itse näyttö(LCD). Jos omistaa toisen näytön, kannattaa sitä kokeilla ensin, se kun on helpoin vaihtaa. Jos vaiva jatkuu, niin sitten kokeilla vaihtaa näytönohjain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään