Risto Partanen

Hiirestäkö loppuu patterit?

11 viestiä aiheessa

Moi!

[ attachment removed / expired ]

Laskuri käy ja tänään 45 kertaa tullut tollainen varoitus ikkunaan >:( Olen vaihtanut pattereita, putsannut hiirtä jne, ei auta. Mikä avuksi? Kyseessä langaton hiiri ja näppis, hiiri malliltaan Microsoft Wireless Optical Mouse 2000. Koneena Vista. Lukulaite 10cm päässä hiirestä, joten signaalissa ei luulis häikkää olevan. Kyseinen hiiri/näppis-paketti ollut mulla kuukauden.

Olen yrittänyt saada jostais asetuksista pois ton toiminnon mutta ei löydy. Näppis toimii moitteetta.

Risto

P.s Kolme kertaa tuli kyseinen viesti tämän kirjoituksen aikana >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunge langattomat scheisset roskikseen ja hanki laadukas langallinen hiiri. Laita palautetta Microsoftille äläkä enää ikinä osta moista paskaa.

Tai mitä parasta, laita vahinko kiertämään ja myy mokoma romu! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hoho ;D Tunnut Tero tykkäävän sen verran Microsoftista, että hankin teille Bill Gatesin joulupukiksi ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Takuuseen vaan,voi uusikin hajota.Ja sinäkin Tero voit joskus olla ostavana osapuolena,millaista moraalia silloin haluat myyjän edustavan.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä (tämä on tietenkin minun mielipiteeni) nuo langattomat härpättimet ovat turhaa moskaa. Syövät vain pattereita, takkuilevat yms. Minusta paras hiirenä on optinen langallinen hiiri. Ei takkua, eikä syö paristoja tai lopu akku kesken. Samoin sitten näppäimistöstä. Tuollaiset langattomat jutut on mielestäni hyvät jos käyttää televisiota tai vaikkapa videotykkiä koneen ns. näyttönä. :thmbup: :thmbup:

Nimimerkki: kokemusta on.

Logitech:thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Takuuseen vaan,voi uusikin hajota.Ja sinäkin Tero voit joskus olla ostavana osapuolena,millaista moraalia silloin haluat myyjän edustavan.

Vexi

Voin olla ostavana osapuolena? Kyllä minä olen ostanut elämäni varrella yhtä sun toista tietotekniikkaa.

En ymmärrä nyt viestisi pointtia. Minun viestini pointti on, että langattomat hiiret ovat mielestäni turhia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joopa joo ??? Kyseinen hiiri lepää jossain naapurin nurmikolla tällä hetkellä ja tilalla on Fujitsu Siemensin alkuperäinen hiiri; sen pituinen se ongelma ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämähän on oikea tapa menetellä ,vai?

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämähän on oikea tapa menetellä ,vai?

Vexi

Kyllä se on, joku voi tykätä langattomasta. "Vahinko kiertämään" oli lähinnä vitsi (huomaa hymiö lauseen lopussa).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on ihan kohtalaisen hyviä kokemuksia langattomista härveleistä, esim näppis+hiiri yhdistelmästä.

Käytössä on akkuparistot ja laturi, hiireen on neljät paristot ja näppikselle. 2 varalla kummastakin, eli kun toisista on virta kulunut loppuun on uudet täydet aina varalla, ja ne edelliset vaan sitten lataukseen. Kestää noin 1kk paristot yhtä soittoa hiiressä ja näppiksessä yleisesti jopa 2,5kk :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on ihan kohtalaisen hyviä kokemuksia langattomista härveleistä, esim näppis+hiiri yhdistelmästä.

Käytössä on akkuparistot ja laturi, hiireen on neljät paristot ja näppikselle. 2 varalla kummastakin, eli kun toisista on virta kulunut loppuun on uudet täydet aina varalla, ja ne edelliset vaan sitten lataukseen. Kestää noin 1kk paristot yhtä soittoa hiiressä ja näppiksessä yleisesti jopa 2,5kk :thmbup:

Pakko kompata. Useamman vuoden on ollut käytössä Logitechin langattomat näppis, hiiri ja rumblepad (ja 2). Akkupattereita on (lennokki, skanneri yms. touhuista johtuen) varmaan pari- kolmekymmentä, mutta ei näihin ole tarvinnut alle kuukauden välein noita vaihdella. Nyt tosin on näppis vaihtunut pelisellaiseen ja langalliseen (logitech tottakai). Serkkupoikakin oli tapellut mikkishitin langattoman laserhiiren kanssa, mutta siinä ongelmana oli laserin fokusointi.. (ei mitään uutta tuon firman jätöksille.  ;D

--

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään