Otto Nieminen

Mistä TrackIR?

12 viestiä aiheessa

Aamuja.

Tässä mieleeni pötkähti, että voisi hankkia joskus hamassa tulevaisuudessa TrackIR-systeemin. Tarkoituksena olisi hankkia mahdollisimman kattava setti (Itse liiketunnistin, Vector Expansion laajennuspaketti ja se style lippis)

Kysymys kuuluukin, että saako tätä laitetta mistään halvemmalla kuin Verkkokauppa.comista?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysymys kuuluukin, että saako tätä laitetta mistään halvemmalla kuin Verkkokauppa.comista?

Jos tota TrackIR 4 pro-tsydeemiä etsiskelet, maksaa verkkokaupassa 229€, SimWaresta on 159 €.

En tiedä kuinka paljon maksaa kuljetus, mutta Belgiasta tulee.

EDIT:Ja asiaan kuuluvat lisärojut tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa a, hintaa tulee varmaan yhtä paljon kuin Suomesta ostetulle kuljetuksineen  ;D

Onkos muuten tuo Vector Expansion yhteensopiva TrackIR 4n kanssa?

Ajattelin, että saisiko Suomesta mistään halvemmalla  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa a, hintaa tulee varmaan yhtä paljon kuin Suomesta ostetulle kuljetuksineen  ;D

Tuskin tulee 70:ää euroa maksamaan kuljetus  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Itse tilasin TIR4:n EDimensionalin kautta, hintaa postikuluineen kaikkineen 156€. TIR4:seen taitaa kuulua vector expansion vakiona.

Jaakko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harmi, kun on tuo eDimensional ilmeisesti lopettanut TrackIRin myynnin  :-\ Olisiko nyt niin, että SimWaresta saisi tällä hetkellä halvimmalla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tilasin aikoinaan Tirri3:n

SmartBytes Designiltä Hollannista. Tir4 näyttää siellä maksavan 164€+ 9,50€ postikulut suomeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolta kannattaa katsoa http://www.trackir.de/    Näkyy olevan 185 € itse TrackIr4 Pro +TrackClip Pro ,lisäksi tulee lähetyskustannukset .Hinta sisältää lähetyksen vain Saksassa.TrackClip Pro kannattaa ehdottomasti ottaa,se parantaa käytöä huomattavasti.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolta kannattaa katsoa http://www.trackir.de/ 

Tilasin tuolta kaiken sisältävän (TrackIR 4:Pro + TrackClip PRO + TrackCap) paketin, kotiovelle kuljetettuna 192,50€. Tilauksesta kesti 10 päivää kun paketti saapui.

Nyt mä vaan ihmettelen, miksen tuota aikaisemmin ole hankkinut, yllättävän hyvä laite :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään