Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Moro Tältä illalta muutamat.. tarkotus oli hevit mennä kuvaamaan siinä kahden aikaan.. Delhi ja NYC mutta ehti mennä ennenku ehdin pelipaikoille.. Mutta tässä nyt jotain muuta peruskuraa.. 8) Aloitetaan tällä dösällä.. rekkaria en nähnyt.. [ attachment removed / expired ] LKI pohjaniitti.. [ attachment removed / expired ] BLC laskuun... [ attachment removed / expired ] D-ABDP.. rajaus tuskin toimii..? [ attachment removed / expired ] LN-JEREMY.. eiku.. RON [ attachment removed / expired ] LENita [ attachment removed / expired ] LZC [ attachment removed / expired ] ATAn kiekot.. tärähtänyt.. [ attachment removed / expired ] ja loppuun LXB.. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Kaksi ensimmäistä kuvaa ovat kyllä aivan mielettömän hienoja! Kyllä kelpaa! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Hienoja kuvia, varsinkin alkupään kuvat. Tosin kyllä tämä atr:kin kelpaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Jumantsuikkali ku toi ATA on likanen... Kattelin Flyikkarist kans tänää koneita, ja totesin kaikkien FC:n atikoiden olevan tosi paskasia... E// Ja pitkän pohdiskelun jälkeen, tuuppaan muutamat tänne kanssa, sori vaan Petri... samainen AB kuin Petellä... [ attachment removed / expired ] LKG:tä parkissa. [ attachment removed / expired ] LQC pukkeineen tuli laskuun 22L:lle [ attachment removed / expired ] Turkkilaiset saapuivat pakkaseen ständille.. [ attachment removed / expired ] Likainen ATE [ attachment removed / expired ] Ja fiilistely loppuun... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Jumantsuikkali ku toi ATA on likanen... Kattelin Flyikkarist kans tänää koneita, ja totesin kaikkien FC:n atikoiden olevan tosi paskasia... Täällähän oli joku p_skaisten lentokoneiden topicci viime vuonna:laugh: Talvella ne tosiaan likaantuu nopeesti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 LQC pukkeineen tuli laskuun 22L:lle Hauska yhteensattuma. Hetkeä aiemmin ajelin Korson kohdalla kotia kohti ja katselin että A340 ja ATR lähestyvät 22:ia rinta rinnan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Hauska yhteensattuma. Jep, ja samalla mä kuvasin tuon ATF:n Lussun perä oikeassa alareunassa.. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Siinä on sulkimet räpsinyt samaan aikaan! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Jep, ja samalla mä kuvasin tuon ATF:n Lussun perä oikeassa alareunassa.. Nättiä settiä. Tuli tuossa vähän alle viikko sitten istuttua jumpparilla tuossa kyseisessä koneessa. Hieno kokemus kylläkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Jumantsuikkali ku toi ATA on likanen... Kattelin Flyikkarist kans tänää koneita, ja totesin kaikkien FC:n atikoiden olevan tosi paskasia... 24. päivä napattu likainen pohja [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Asiallinen setti päivän tapahtumista kaikilta. Itse tyydyin vaan ihastelemaan 14.40 noussutta Joulupukki Heviä Kehä 3:selta autosta käsin. Kerta kaikkiaan aivan mykistävä näky. ??? Oranssissa auringossa kylpevä upea kone jyrkässä kaarrossa kohti reittiä. Upeaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Mukavaa settiä tältä päivältä, itse kun noita sai tuolta 4-hallin ikkunoista bongata vain optisesti, ja manaten työpäivää ja hyvän kelin yhdistelmää Noissa Petrin kuvissa on meikäläisen silmään melko voimakas sinertävä sävy, vai onko mulla näytö säädöt " Keturallaan " ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Upeita kuvia tosiaan! Kyllä sitä kieltämättä tuli itsekin kirottua sitä että tuollaisella säällä joutuu koulussa leikkimään helikopterin raadolla eikä pääse olemaan siellä missä kuuluisi, kentän laidalla . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Iltaa vaan kaikille... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Iltaa vaan kaikille... Tere öhtust!, Laita nyt se koko Challenger vain esille, kiitos Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Noissa Petrin kuvissa on meikäläisen silmään melko voimakas sinertävä sävy, vai onko mulla näytö säädöt " Keturallaan " ? Hmm.. joissakin kyllä on vähän kylmempi sävy mutta ei kyllä kaikissa..? esim tuossa ekassa bussissa ja BLC:ssä ei ainakaan mulla näytä niin siniseltä..? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Hmm.. joissakin kyllä on vähän kylmempi sävy mutta ei kyllä kaikissa..? esim tuossa ekassa bussissa ja BLC:ssä ei ainakaan mulla näytä niin siniseltä..? No, LKI, Air Berlin ja SAS on täällä screenillä melko sinertäviä, ei siinä, hyvää settiä kuitenkin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 No, LKI, Air Berlin ja SAS on täällä screenillä melko sinertäviä, ei siinä, hyvää settiä kuitenkin Joo, kyllä ne voi vähän kylmiä olla Kiitosta kumminkin! 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2007 Joo, kyllä ne voi vähän kylmiä olla Kiitosta kumminkin! 8) Kiitos, kiitos. Kunhan taas ajattelin tämän näppiksen kautta, hienoa että on tätäkin päivää EFHK:lta dokumentoitu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 29, 2007 Koko Challengeri, ainakin melkein Se valkonen läiskä on sitten kuu. [ attachment removed / expired ] Kokonaan, jee.... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla