Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 tai sitten annat mulle bännin...en jaksa tätä p****a enää sekunttiakaan. Oletko hakenut ammattiapua? http://www.paihdelinkki.fi/Tietoiskut/413-nettiriippuvuus http://www.a-klinikka.fi/yhteystiedot/kaikki.html Ja ei, tämä ei ole sitä "lapsenkakkaa", vaan täysin vakavaa asiaa, jonka julkaisemista mietin hetken ja vielä toisenkin. Jollain muullakin foorumilla olit sitä mieltä, että bänni teki sinulle hyvää. Yksittäisten foorumien bännit eivät vaan toimi kovin tehokkasti, koska ne eivät estä muiden foorumien käyttöä. MikkO Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Eikö sulla Jukka ole sen vertaa itsekuria että pystyisit itse olemaan kirjoittelematta? Ihmettelen myös että miksi ylipäätään vastaat viesteihin jotka itse tunnet kakan heittämiseksi. Sinähän vaan heität lisää vettä potkuriin koko ajan. Mielestäni tätä keskustelua olisi kiva jatkaa. Vielä tuosta potkurilla paineistamisesta. Oletko miettinyt ilmatyynyalusta? Sehän nousee ilmapatjan päälle nostomoottorin avulla. Jos 4m*2m alus painaa 1000kg, niin se tarvitsee vain 12,5mBaria eli 0.0125 baria pysyäkseen ilmassa. Siinä sentään koko potkuri puskee ilmaa vehkeen alle, vaikka pitää kyllä todeta, että eihän ne moottorit teholtaan yleensä kovin suuria ole. Tämä on mielenkiintoinen ilmiö..eräs kaveri täällä tekee noita ja olemme usein pakisseet hänen vajassaan niiden tiimoilla kulkee 150 km/t..myy niitä pitkin saaristomme asutusta aina Ahvenanmaalle asti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Eli jälleen joku rahankeräys organisaatio...olen SAFA arkkitehti ja rekisteröitynyt..maksan 400 euroa jäsenmaksua siitä per vuosi. Perhana, joudun syömään heti sanani. Mitenkä selität sen, että SAFAnkaan hakukone ei sinua tunne? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Perhana, joudun syömään heti sanani. Tuolta kuitenkin löytyy: http://pohjois-suomi.safa.fi/ptlista_022007.pdf MikkO Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Perhana, joudun syömään heti sanani. Mitenkä selität sen, että SAFAnkaan hakukone ei sinua tunne? Vaikea sanoa...unohtunut heiltä...tunteeko se hakukone jonkun muun arkkitehdin ? Toimiiko ylipäätään ? ----------------- TOIMII ! Muutama sata hittiä mun nimellä...tässä niistä yksi.... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Ja hei oliko tämä nyt sitten pelkkä vedätys, minä kun tosissani olisin sen jatkojohdon, jääkaapin kompuran, ja vielä ne kannuspyörän laakeritkin sorvaillu. Älkää kuitenkaan lopettako hyvät ihmiset, millä viihdytän itseäni nyt, pitäähän minunkin päästä hulluttelemaan jollain voorumila. Eiku jatkoa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Ja hei oliko tämä nyt sitten pelkkä vedätys, minä kun tosissani olisin sen jatkojohdon, jääkaapin kompuran, ja vielä ne kannuspyörän laakeritkin sorvaillu. Älkää kuitenkaan lopettako hyvät ihmiset, millä viihdytän itseäni nyt, pitäähän minunkin päästä hulluttelemaan jollain voorumila. Eiku jatkoa. Yhdyn täysin edelläolevaan .......toivomukseen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Oletko hakenut ammattiapua? http://www.paihdelinkki.fi/Tietoiskut/413-nettiriippuvuus http://www.a-klinikka.fi/yhteystiedot/kaikki.html Ja ei, tämä ei ole sitä "lapsenkakkaa", vaan täysin vakavaa asiaa, jonka julkaisemista mietin hetken ja vielä toisenkin. Jollain muullakin foorumilla olit sitä mieltä, että bänni teki sinulle hyvää. Yksittäisten foorumien bännit eivät vaan toimi kovin tehokkasti, koska ne eivät estä muiden foorumien käyttöä. MikkO Sä et ymmärrä mitä tarkoitan minä suunnittelen lentokonetta ja pyrin vakuuttamaan edes yhden yhteistyökumppanin mukaan. Luen tätä noin 12 tuntia / päivä ja tuntuu ettei message uppoa...siis tämä aika oli 100%:sesti kaivoon heitettyä. Sun on helppo sieltä heittää p****a kun et ole millään tavalla mukana tässä projektissa niin kuin minä munaskuita myöten. Jossain vaiheessa pyysin ilmoittautumaan jos haluaa olla mukana ja nyt kun piirustuksistani olisi perinyt 100 € tuli suoranaista solvausta päälle. Hyvää mainosta, jos vaikka joku olisi harkinnut kuvan/piirustuksen tilaamista. Tällainen estoton loan heitto on tyypillista suomalaisilla nettisaiteilla USAssa ollaan hyvin kohteliaita tällaisissa tapauksissa, kun joku esittelee elämäntyötään muille ilmaiseksi. Kuten eräs ent-sotilaspoika LOTTA-SVÄRD näyttelyssä sanoi..tekisi hyvää nykypolvelle käydä sama koulu ! Nyt on kaikenmaailan 60-luvun partaradikaalit virastoissa ja kulttuuri on just tätä mitä täälläkin saa lukea...ylimieleistä s****n heittoa vailla vastuuta. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Sä et ymmärrä mitä tarkoitan minä suunnittelen lentokonetta ja pyrin vakuuttamaan edes yhden yhteistyökumppanin mukaan. Luen tätä noin 12 tuntia / päivä ja tuntuu ettei message uppoa...siis tämä aika oli 100%:sesti kaivoon heitettyä. Sun on helppo sieltä heittää P****a kun et ole millään tavalla mukana tässä projektissa niin kuin minä munaskuita myöten. Jossain vaiheessa pyysin ilmoittautumaan jos haluaa olla mukana ja nyt kun piirustuksistani olisi perinyt 100 € tuli suoranaista solvausta päälle. Hyvää mainosta, jos vaikka joku olisi harkinnut kuvan/piirustuksen tilaamista. Tällainen estoton loan heitto on tyypillista suomalaisilla nettisaiteilla USAssa ollaan hyvin kohteliaita tällaisissa tapauksiaa. Kuten eräs ent-sotilaspoika LOTTA-SVÄRD näyttelyssä sanoi..tekisi hyvää nykypolvelle käydä sama koulu ! Nyt on kaikenmaailan 60-luvun partaradikaalit virastoissa ja kulttuuri on just tätä mitä täälläkin saa lukea...ylimieleistä s****n heittoa vailla vastuuta. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Miksi me sinulta haluttaisiin ostaa sadalla eurolla vanhentuneet piirrustukset, joilla rakentaa ala-arvoisen kulkuvälineen, kun minä lupailin myydä kokonaisia koneita sillä satasella, ja niillä edelleen pääsee sinne Kuuhun asti, ja pidemmällekin! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Miksi me sinulta haluttaisiin ostaa sadalla eurolla vanhentuneet piirrustukset, joilla rakentaa ala-arvoisen kulkuvälineen, kun minä lupailin myydä kokonaisia koneita sillä satasella, ja niillä edelleen pääsee sinne Kuuhun asti, ja pidemmällekin! Mikko mieti ..oletko sinä oikeasti me ? Sä olet osoittanut olevasi lukutaidoton ylimielinen toisen halventaja ! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 deaa oli aluksi kovin kiehtova. Säikeen kirjoittaja vain haluaa omaa näkemystää puolustaa loppuun saakka vaikka sen elinmahdollisuudet on yhteisömme "tiger team" suunnittelijaa ystävällisesti avustaen pyrkinyt osoittamaan hieman ylioptimistisiksi. Joskus kauan sitten eräässä maassa eli eräs herra jolla oli yhtä vahva k... äh en mää tähän lähde enää. Kerroppa vielä mikä tässä on ylioptimistista ? Voisin vaikka jotain oppiakin. TIGER TEAM jälleen tällainen me olen minä ilmiö....en ymmärrä täällä muutamat ymmärtää asioita toiset oppii...sun kontribuutio oli thrust hp..aika vaatimaton sekin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Jos vaikka aloittaisit näyttämällä että osaat laskea paljonko on 2+2? Saataisiin hieman uskottavuutta. Veljesi näemmä samoilla linjoilla ! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Kerroppa vielä mikä tässä on ylioptimistista ? Voisin vaikka jotain oppiakin. Suurilla visionääreillä on kyky nähdä myös isoja kokonaisuuksia. Joten: käytäppä Jukka huominen 12:a tunnin siivu ja lue ketju alusta loppuun ja yritä hahmottaa se "suuri kokonaisuus"; kannattaa yrittää tarkastella ketjua ikäänkuin ulkopuolisen silmin ja miettiä missä sfääreissä nyt mennään. Suunnitelmasi on paisunut kuin pullataikina enkä yhtään ihmettelisi, jos parinkymmenen sivun jälkeen oltaisiin menossa kohti kuuta. ps. Oikeasti alan pitää sinua trollina. Tai sanotaan nyt vaikka niin, että itse en perheellisenä lähtisi "munaskuita myöten" harrastamaasi pelleilyyn. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Testaatko paineistuksen samalla kertaa? Siihenhän ei tarvitse, kuin 1/3 oikean koneen paineistuksesta Mikko Maliniemi moderaattorina pahin loan heittäjä....kerro miksi tähän tarvitaan paineistus..kysyin jo aiemmin ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 MALINIEMI ! Nyt heti deletoit tämän threadin tai sitten annat mulle bännin...en jaksa tätä p****a enää sekunttiakaan. Sorry, olin välillä jossain ihan muualla. Nettikeskustelijana sinun pitäisi kyllä tietää, että se vastakeskustelija ei pysty olemaan jatkuvasti paikalla osallistumaan keskusteluun livenä. Joten tuo minulle huutamisesi ja meuhkaamisesi on täysin turhaa... Turhaa myös siinä mielessä, että tätä ketjua ei tulla deletoimaan mihinkään. Ja jokainen on myös itse vastuussa omista kirjoittamisistaan. Jos tuntuu, että ei halua kirjoittaa, silloin ei kirjoita... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Suurilla visionääreillä on kyky nähdä myös isoja kokonaisuuksia. Joten: käytäppä Jukka huominen 12:a tunnin siivu ja lue ketju alusta loppuun ja yritä hahmottaa se "suuri kokonaisuus"; kannattaa yrittää tarkastella ketjua ikäänkuin ulkopuolisen silmin ja miettiä missä sfääreissä nyt mennään. Suunnitelmasi on paisunut kuin pullataikina enkä yhtään ihmettelisi, jos parinkymmenen sivun jälkeen oltaisiin menossa kohti kuuta. Olen selkeasti kertonut niistä mahdollisuuksista joita tämä projekti voisi kumuloida, jos eka vaatimaton 2 x 17 hv TWEEDY saataisiin ilmaan ! Voisin tehdä väikkärin aiheesta; " LENTOKONEEN SUUNNITTELU ARKKITEHTONISENA LÄHESTYMISENÄ ! ", mutta paljon apua tarvitsisin juuri muutamiin laskelmiin ja PIK tms. instanssi voisi olla siinä mukana..ei niinkään Ilmailulaitos tässä vaiheessa. Onko mitään ? Mielestäni olen 10 aikana kehittänyt aika siistin konseptin, jolla voisi olla kaupallisia edellytyksiä ( Koivurovan tai muiden avustuksella ). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Sorry, olin välillä jossain ihan muualla. Nettikeskustelijana sinun pitäisi kyllä tietää, että se vastakeskustelija ei pysty olemaan jatkuvasti paikalla osallistumaan keskusteluun livenä. Joten tuo minulle huutamisesi ja meuhkaamisesi on täysin turhaa... Turhaa myös siinä mielessä, että tätä ketjua ei tulla deletoiman mihinkään. Ja jokainen myös itse vastuussa omista kirjoittamisistaan. Jos tuntuu, että ei halua kirjoittaa, silloin ei kirjoita... Ilmeisesti tosiaan tämä tie ei johda mihinkään...joten tauko on ainakin paikallaan.....hei sitten ! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Mikko Maliniemi moderaattorina pahin loan heittäjä....kerro miksi tähän tarvitaan paineistus..kysyin jo aiemmin ? Kuule nyt hyvä ihminen, mene hetken aikaa itseesi ja mieti, mitä kirjoitat... Kuten Matti H. tuossa jo sanoi, tässä threadissa on vain yritetty hillitä sinun vähän turhan kovia kuvitelmia. Totuus on, että lähes jokainen esille tuomasi uusi idea on ollut, jos ei idealtaan, niin ainakin kaavailemaltasi toteutustavalta täyttä utopiaa. Hyvänä esimerkkinä tuo paineistus. Ja kun et sitten itse edes yritä ottaa oppia selkeistä vihjeistä tai jopa suoraan sanomisista, vaan aloitat itse muiden vähättelyn, niin mitä muuta edes kuvittelet saavasi sen jälkeen vastakaiuksi, kuin sitä samaa p***aa, mitä itsekin viljelet... Toivon totisesti, että olisit ottanut edes joistakin tässä threadissa esille tulleista "p***anheitoista" opiksesi. Sillä pahoin pelkään, että jos et ota, lentokoneensuunnittelijan urasi voi jäädä ikävän lyhyeksi... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Voisin tehdä väikkärin aiheesta; " LENTOKONEEN SUUNNITTELU ARKKITEHTONISENA LÄHESTYMISENÄ ! ", mutta apua tarvitsisin juuri muutamiin laskelmiin ja PIK tms. instanssi voisi olla siinä mukana..ei niinkään Ilmailulaitos tässä vaiheessa. Oikeasti, miten luulet että kukaan haluaa lähteä mukaan projektiisi kun visiot ovat luokkaa "Hangosta Vladivostokin kautta Välimerelle paineistetulla 60 kilon painoisella jokamiehen minilentokoneella, joka kulkee junassa tai selkärepussa"? Toisaalta taas et kestä pienintäkään kritiikkiä ja vastaukset ovat mallia "kuinka monta konetta olet suunnitellut" tai "mitä sinä tiedät lentämisestä", puhumattakaan kokeneiden ilmailijoiden suoranaisesta halventamisesta. Varsinkaan kun omat kokemuksesi ilmailusta rajoittuvat lennokkien kanssa puuhasteluun. Se on katsos kompetenssi mikä puhuu. Vähän sama kun minä tulisin elvistelemään sinulle kuinka taloja suunnitellaan koska edesmennyt enoni vaimoineen olivat palkittuja arkkitehtejä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Oikeasti, miten luulet että kukaan haluaa lähteä mukaan projektiisi, varsinkin kun visiot ovat luokkaa "Hangosta Vladivostokin kautta Välimerelle paineistetulla 60 kilon painoisella jokamiehen minilentokoneella joka kulkee junassa tai selkärepussa" ? Toisaalta taas et kestä pienintäkään kritiikkiä ja vastaukset ovat mallia "kuinka monta konetta olet suunnitellut" tai "mitä sinä tiedät lentämisestä", puhumattakaan kokeneiden ilmailijoiden suoranaisesta halventamisesta. Varsinkaan kun omat kokemuksesi ilmailusta rajoittuvat lennokkien kanssa puuhasteluun. Se on katsos kompetenssi mikä puhuu. Vähän sama kun minä tulisin elvistelemään sinulle kuinka taloja suunnitellaan koska edesmennyt enoni vaimoineen olivat palkittuja arkkitehtejä. Tämäkin oli täyttä soopaa. Glasgowsta Vladivostokin kautta Välimerelle oli kielikuva, kun joku oli sitä mieltä ettei tällä pääse Viroa pidemmälle runkotankeilla..taisi olla jällen herra Tuomi. Sulla voi olla serkku vaikka Frank Floyd Wright....silti et välttämättä ymmärrä lentokoneista mitään vaikka olisit saanut mopukortin viimekesänä tms. Mun sukulaisia taas on muutama ässä ja Mannerheimristin ritari ilmavoimissa....ja esim Formula 1:sten maailmanmestari ! Eli geenit vetää nopeuteen ja vaarallisiin tilanteisiin ja tekniikkaan..eikö totta ? Kysymys on siitä ettei useimmalla teillä ole pienintäkään halua ( en tarkoita kaikkia ) ymmärtää projektia..tai vielä pahempaa; kykyä siihen...sitäpaitsi ketään en ole syyttä arvostellut...itseeni ja projektiini kohdistetut hyökkäykset olen torjunut voitokkaasti ja aion jatkossakin puolustautua voimakkaasti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Sulla voi olla serkku vaikka Frank Floyd Wright....silti et välttämättä ymmärrä lentokoneista mitään vaikka olisit saanut mopukortin viimekesänä tms. Heh, jotenkin minusta tuntuu, että jokainen mopukortin haltija ymmärtää lentämisestä ainakin Jukka A. Takamaata enemmän. Tämäkin oli täyttä soopaa. Glasgowsta Vladivostokin kautta Välimerelle oli kielikuva, kun joku oli sitä mieltä ettei tällä pääse Viroa pidemmälle runkotankeilla..taisi olla jällen herra Tuomi. Bingo! Tässäpä se yksi ongelma juuri on: sinun tosissaan kirjoittamasi jutut eivät enää aikoihin ole erottuneet kielikuvista yms. höpötyksistä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Totuus on, että lähes jokainen esille tuomasi uusi idea on ollut, jos ei idealtaan, niin ainakin kaavailemaltasi toteutustavalta täyttä utopiaa. Hyvänä esimerkkinä tuo paineistus. Ja kun et sitten itse edes yritä ottaa oppia selkeistä vihjeistä tai jopa suoraan sanomisista, vaan aloitat itse muiden vähättelyn, niin mitä muuta edes kuvittelet saavasi sen jälkeen vastakaiuksi, kuin sitä samaa p***aa, mitä itsekin viljelet... En pitäisi tuota totena..yksinkertainen paineistus ideani toimii kuin ihmisen sydän, jossa moottorina on 2 kpl 17 hv 2-tahtimoottoria ! Se on vain uusi ja se vaikea sinun ymmärtää. Itse en ymmärrä miksi joku Wallen haluaa siitä paineistetun ja vetää niitä letkuja siihen koko ajan ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 En pitäisi tuota totena..yksinkertainen paineistus ideani toimii kuin ihmisen sydän, jossa moottorina on 2 kpl 17 hv 2-tahtimoottoria ! Se on vain uusi ja se vaikea sinun ymmärtää. Minun on hyvin helppo ymmärtää, että se ei vain yksinkertaisesti toimi noin... Vai väitätkö, että jos homma oikeasti toimisi noin yksinkertaisesti, ideaa ei olisi vielä tähän päivään mennessä oikeat lentokoneinssit keksineet ja etteikö se olisi käytössä jokaikisessä lentokoneessa ultrista jetteihin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 Varsinkaan kun omat kokemuksesi ilmailusta rajoittuvat lennokkien kanssa puuhasteluun. Se on katsos kompetenssi mikä puhuu. Heti kun konstruoit 1/12 skaalan kompatti mersun ja lennätät sitä vaikka 20 minuuttia...arvostuksesi nousee ohi mopukortin hetkessä. Se nimenomaan on kompetenssia....ei se että ajelee kesnalla aamut illat. Toki olisi hienompaa jos voisin viedä projektiani eteenpäin lentokoneinsinöörin statuksella ja taustalla suunnittelemani Space Ship one tms. Tokihan se olisi vakuuttavampaa, tai jos nimi olis Messerschmitt tai edes Williams ( Wedel-Williams raacerit ). Meillä on Suokas, Mellen ja muutamat muut jotka ovat tehneet uusia koneita kiitettävällä menestyksellä ja koneet lentävät ilmeisesti ok. Kaikkihan ei voi olla melleneitä aloittaesaan vai kuinka ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2008 ps. Oikeasti alan pitää sinua trollina. Harva trolli jaksaa pedata asiaansa useampaa vuotta: http://www.boards2go.com/boards/board.cgi?action=read&id=1045812887&user=goodspeed http://www.aafo.com/hangartalk/showthread.php?t=2537 <-- ei ole ennenkään moottoreissa potku riittänyt... Varsinkaan kun omat kokemuksesi ilmailusta rajoittuvat lennokkien kanssa puuhasteluun. Se on katsos kompetenssi mikä puhuu. No ei nyt pelkästään lennokeihin: http://www.geocities.com/jatakamaa/tigershark_page.html (PIK-27 Carbonshark oli mulle ihan uutta tietoa...) MikkO Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla