Juuso Leppä

Tietokonepaketti..

8 viestiä aiheessa

Uusi tietsikka suunnitteilla...

Vaihtoehtona tällainen. Ja ilmeisesti aika paljon ohjelmistoja tulisi mukaan.

on 2Gt DDR2 muisteja jäähyillä, 2 x 500Gt kovalevyt, Geforce 8800Gt 512 Mt näyttis, 500w Zalmanin laatupoweri, 2 x 12cm tuulettimet, dvd-rw asema ja prossuna 4 ytimen Intel Core2quad E6600q

Koko musta kotelo, hopean värinen etumaski (sivuseikkana)

Ohjelmia laidasta laitaan...  Hinta n. tonnin!!

-Jukka :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uusi tietsikka suunnitteilla...

Vaihtoehtona tällainen. Ja ilmeisesti aika paljon ohjelmistoja tulisi mukaan.

on 2Gt DDR2 muisteja jäähyillä, 2 x 500Gt kovalevyt, Geforce 8800Gt 512 Mt näyttis, 500w Zalmanin laatupoweri, 2 x 12cm tuulettimet, dvd-rw asema ja prossuna 4 ytimen Intel Core2quad E6600q

Koko musta kotelo, hopean värinen etumaski (sivuseikkana)

Ohjelmia laidasta laitaan...  Hinta n. tonnin!!

-Jukka :)

Jos ohjelmille laskee hintaa niin ihan ok. Ilman ohjelmia saa esim. nettori.org:sta vähän alle yhdeksään sataan euroon.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun olen iäkkäänä, 60 vuotiaana aloittanut PC-hommat, sopii arvata mitä tuskaa se kaikki on ollut.

Kuvia olen oman arvion mukaan käsitellyt kyllä ainakin 50.000 kappaletta, se onkin aika raflaavaa hommaa.

Mutta kysymys:  - kun erehdyin ostamaan valmiin (Fujitsu-S) "pakettikoneen" postitse ja en saa fontteja toimimaan.

Mitä en tiennyt - kun olen itse yleensä kokoonpanoja värkännyt - siinä on joku erikoinen "esiasennus" ja käynnistettäessä

on valittava kieli. Olin päättänyt valita englannin. Nyt ei skandit suostu toimimaan muuta kun joissakin poikkeustapauksissa,

joista yksi näköjään on tämä foorumi ... ja Mozilla selain. Ei avaa napauttamalla mitään filejä (!!), joissa on skandeja (ei kyllä saisi ollakaan).

Ei varmaan saa skandeja toimimaan muuten kun sitten, kun HDD hajoaa ja menee asennus uusiksi. Onko mitään neuvoja?    Väinö

PS  Mikään ei auta!!  Parilla kaverilla sama juttu, toisella niistä myös Fujitsu ja toinen niistä myös käyttää esim kyrillisiä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta kysymys:  - kun erehdyin ostamaan valmiin (Fujitsu-S) "pakettikoneen" postitse ja en saa fontteja toimimaan.

Mitä en tiennyt - kun olen itse yleensä kokoonpanoja värkännyt - siinä on joku erikoinen "esiasennus" ja käynnistettäessä

on valittava kieli. Olin päättänyt valita englannin. Nyt ei skandit suostu toimimaan muuta kun joissakin poikkeustapauksissa,

joista yksi näköjään on tämä foorumi ... ja Mozilla selain. Ei avaa napauttamalla mitään filejä (!!), joissa on skandeja (ei kyllä saisi ollakaan).

Ei varmaan saa skandeja toimimaan muuten kun sitten, kun HDD hajoaa ja menee asennus uusiksi. Onko mitään neuvoja?    Väinö

PS  Mikään ei auta!!  Parilla kaverilla sama juttu, toisella niistä myös Fujitsu ja toinen niistä myös käyttää esim kyrillisiä...

Mikäs käyttöjärjestelmä siellä on. Kuulostaa siltä että siellä on näppäimistö kartta jonkun muun kielinen kuin suomalainen. Eli se pitäisi sieltä Ohjauspanelin maakohtaiset asetukset kohdasta vaihtaa suomalaiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä on XP PRO ja kun on kaksi muuta konetta, joista toisessa myös englanninkielinen XP PRO, toisessa XP Home, on helppo vertailla.

Ei auta vaikka "Regional and Language Options" osastoon laittaisi mitä. Ei auta erilaiset Keyboard valinnan asetukset, ei mikään.

Joku sanoi, että ainakin Fujitsu-S esiasennus on tehty jotenkin erikoisesti, siitä valitaan sitten käynnistettäessä haluttu kieli.

Mukana on tietysti myös Tanska ja Norja, kun merkin maahantuoja (kai Vaasassa) on tanskalainen. Mitenhän muissa: HP, Acer yms?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään