Guest Dankke

Mielestäsi paras mainos kautta aikain?

49 viestiä aiheessa

Se Soneran mainos missä se tuomari soittaa niille kahdelle lätkäfanille ja kysyy "Oliko se maali?"  ::) Se on vaan jäänyt mieleen parhaana mainoksena.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan ehdoton (erityisesti nykyaikaa vasten) on tämä mobiran "arvaas mistä soitan" matkapuhelinmainos, jostain vuodelta miekka/kilpi. Kaksi kaverusta soutuveneessä järvellä onkimassa ja mukana ketterän kokoinen, mukana raahattava mobira matkapuhelin... :laugh:

Mutta eipä taideta teeveessä enää kyseistä klippiä nähdä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lehtimainos "Vihdoinkin pönttö johon p***a ei tartu!" muutama vuosi sitten.

---edit----

Pakko lisätä tää linkki muutaman vuoden vanhaan keskusteluketjuun, joka saa jokaisen ulostehuumorista kiksit saavan nauruhermot ratkeamaan.... Jatkoaika.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lehtimainos "Vihdoinkin pönttö johon p***a ei tartu!" muutama vuosi sitten.

Toi oli ihan TV-mainoksenakin (parempi, kuin lehdessä) ja olen sitä yrittänyt netistä tonkiakin, mutta surkealla menestyksellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olvin mainokset ovat aina olleet minun mieleen. Niistä ehdoton suosikki on tämä:

HEHE, joka kerta tulee hymy suupielille ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne vanhat Lahtelaisoluen TV-mainokset.  :laugh: Olin itse varmaan n. 10v mutta hyvin muistuu mieleen.

Joo samaa mieltä! Nehän oli kuulema ruotsalaisen mainostoimiston tekeleitä. Harmi että maikkari ei laittanut niitä parhaita näytille vuosi sitten vaan ehkä sen kaikkein väsyneimmän niistä, "synttärikahvit" :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta nämä VR:n kivimiehet on ollut aivan loistava idea, ja suurin osa niistä mainoksista hyviä.

Tuolta noita löytää...

EDIT

Lisätääs linkki tähän vielä:

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysymys, alle 35-vuotiaat älkööt vaivautuko.

70-luvun puolivälissä tai loppupuoliskolla telkkarissa pyöri Pan Amin mainos, joka meni suunnilleen näin:

Lentokone lentää matalalla meren yläpuolella, kuvattu koneen alta eteenpäin niin, että konetta ei näy. Pikkuhiljaa horisontista ilmestyy pieni saari, jonka (hiekka)rannalla hyppii mies, taitaa heilutella käsiään. Kone lentää rannan ja miehen yli. Muuta mainoksessa ei kai ollutkaan.

Olen melko varma että kyseessä on nimenomaan Pan Amin mainos, mutta mielikuva on vähän hatara, onhan tästä jo aikaa.

Muistaako kukaan tämmöistä telkkarimainosta?

Saattaa olla, että mainosta esitettiin torstai-illan elokuvan katkoilla. Tuolloin kun tellusta tuli noin yksi elokuva viikossa, muistaakseni torstai-iltaisin kakkosella, noin klo 19.30 (tämä olisi tietenkin helppo tarkistaa kirjastosta). Videovuokraamoita, VHSiä tai DVDtä ei ollut, joten sitä yhtä pätkää katsottiin hartaasti.

Ehkä tämä ei ollut paras mainos kautta aikain, mutta täytyi sen aika hyvä olla kun näinkin kauan on mielessä pysynyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä mainos on aivan paras: Eipä tule ekana mieleen, että lopussa tulee "Use condoms"

Ja miksihän tämä viimeksi poistettiin?? Joku diktaattori mode ollu huonolla tuulella?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä mainos on aivan paras: Eipä tule ekana mieleen, että lopussa tulee "Use condoms"

Ja miksihän tämä viimeksi poistettiin?? Joku diktaattori mode ollu huonolla tuulella?

Wanha mutta hyvä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikään ei voita kortsumainoksia. ;D

Jaa jaa... Ettet vaan olisi valehdellut ikääsi YouTubeen. Jotta tuon videon voi katsella, pitää olla 18 v :"This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.

To view this video or group, please verify you are 18 or older by logging in or signing up."

Tsot tsot !!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1. Se "loman tarpeessa", jossa Susanna Haavisto huutaa pelikentällä olevalle pojalleen: TAPA SE, TAPA SE. Nainen on selkeästi loman tarpeessa :laugh:

2. Imperiumin vastaisku, nyt elokuvateattereissa. (kävin neljänä päivänä peräkkäin katsomassa). Vader teki vaikutuksen ;D

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo hyi minua. ;)

No, eihän tuo niin paha ollut. Tietenkin sen kaverin tempun olisin jättänyt väliin millä tahansa merkillä.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään