Guest Dankke

Ratti ja Polkimet?

11 viestiä aiheessa

Moro!

Susoitelkaas vähän hyviä Ratti ja Poljin yhdistelmiä PC:lle. En nyt tarkoita Yokea vaan ihan kunnon rattia ja polkimia ajopelejä varten

-Tavara tulisi löytää Tampereelta <-- Ei tarvitsisi ajaa ympäri Suomea hakemassa nuita.

-Hyvä

-(Halpa)

Kaikki ehdotukset otetaan vastaan  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on jo muutaman vuoden ollut MS Sidewinder ratti/poljin, ihan hyvä on ollut, perus ja yksinkertainen, ja löytyy forcet sun muut. Ja taitavat nykyisin olla aika halpojakin, :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Tavara tulisi löytää Tampereelta

Miksi?

-Hyvä

http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_product_details&pid=1848 Siinä ois setti mitä itse olen hankkimassa.

-Halpa

Halvalla ei saa hyvää muuta kuin itse tekemällä (Polkimet suht helppo vääntää itse, mutta yokea ei ehkä kannata itse alkaa sorvaamaan). Käytettyjä CH:n yokeja on paljon liikkeellä, kun porukka vaihtaa Saitekiin. Niitä kannattaa katsastaa, voi saada alle satkuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi?

http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_product_details&pid=1848 Siinä ois setti mitä itse olen hankkimassa.

Halvalla ei saa hyvää muuta kuin itse tekemällä (Polkimet suht helppo vääntää itse, mutta yokea ei ehkä kannata itse alkaa sorvaamaan). Käytettyjä CH:n yokeja on paljon liikkeellä, kun porukka vaihtaa Saitekiin. Niitä kannattaa katsastaa, voi saada alle satkuun.

En nyt tarkoita Yokea vaan ihan kunnon rattia ja polkimia ajopelejä varten

Dani hakee nimenomaan rattia, ei yokea, ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
-Hyvä

-Halpa

Tämä yhtälö ei valitettavasti ole mahdollinen. Halvalla ei saa hyvää.

Itse omistan Logitechin Momo Force - rattipoljinyhdistelmän, johon olen ollut suhteellisen tyytyväinen. Taitaa nykyään maksaa jopa alle satasen. Verkkokauppa.comin Tampereen myymälästä kannattaa kysellä.

Jos kuitenkin haluat kunnon rattia joka tosissaan kestää vähän rajumpaakin käsittelyä niin muita vaihtoehtoja ei ole, kun Logitechin G25. Hinta on hieman päälle 200 euroa, mutta kuulemieni juttujen perusteella 100% hintansa arvoinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Logitechin vanhemmant "WingMan" ratit on hyviä. Siis ne missä koko ratti on joko punainen tai keltainen, punainen on forcella, keltainen ilman. Noita enb saa kuin käytettyinä, mutta suosittelen katsastamaan esim. huutonetin tarjonnan. Parempia ei ole kuin saman valmistaja MOMO ratit, mutta silloin hinnatkin ovat aivan toisessa luokassa. Uusista ainoa hyvä on G25, mutta hintaa yli 200€...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Logitechin ratti on toiminut ja kestänyt hyvin. Mulla on ihan perus Formula Force GP, jolla on ikää jo kymmenkunta vuotta.

2nd that

Ratti on tunnoltaan todella hyvä, forcet tulee niin että kellon ranneke helisee ja napit osuu ainakin omien nakkien ulottuville sopivasti. Jos miinuspuolia haetaan niin mekaaninen kestävyys on ehkä vähän hintsu, eli ratin kiinnitys pöytään ei ehkä ole tukevin mahdollinen, ja jarrupolkimeen olen joutunut liimaamaan epoksilla pultin tueksi kun alkoi ilmetä väsymysmurtumia....  ::)

Tällä voi tietysti olla jotain tekemistä ylenpalttisen ajamiseen eläytymisen kanssa....... :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kuitenkin haluat kunnon rattia joka tosissaan kestää vähän rajumpaakin käsittelyä niin muita vaihtoehtoja ei ole, kun Logitechin G25. Hinta on hieman päälle 200 euroa, mutta kuulemieni juttujen perusteella 100% hintansa arvoinen.

Täällä ainakin on yksi onnellinen G25 omistaja. Todellakin on ollut hintansa arvoinen setti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään