Tuomas Virtanen

Finncommin Embraerilla laskusiivekeongelmaa Kemissä

39 viestiä aiheessa

Vois olla, että lähtis koko laskutelineet matkaan ku niihin pysäyttäs.  ;D

 

Kyllä emppu siitä vaijerista yli menisi, mutta kun se kone ajetaan verkkoihin niin kukaan ei tulekaan enää ulos.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

tietysti suurin tekijä on se, että oulussa on pysäytysvaijeri ja pysäytysverkot

 

Ei käytetä siviililiikenteessä, kumpaakaan.

 

Ei hirveämmin ole embraereissa pysäytysvaijeriin tarttuvaa koukkua...  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Olisikohan Oulun sairaalapaikoilla ja pelastuspalvelun laajuudella mitään tekemistä sen kanssa, että lensivät Ouluun ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kemissä tuuli sivusta, Oulussa suoraan kiitotien suuntaisesti ja kitkat oli Oulussa hyvät. Siinä syy.  Ei siihen tuon kummempaa matematiikkaa tarvita.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ko. koneyksilöön iski salama jonkin aikaa sitten ja sen jälkeen alkoi kummittelu.

Lisäksi yksi ko. tyypin mekaanikko lähti yhtiön palveluksesta pois hiljakkoin, mikä vaikutti ja vaikuttaa selvästi lähtöluotettavuuteen.

 

P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ko. koneyksilöön iski salama jonkin aikaa sitten ja sen jälkeen alkoi kummittelu.

Lisäksi yksi ko. tyypin mekaanikko lähti yhtiön palveluksesta pois hiljakkoin, mikä vaikutti ja vaikuttaa selvästi lähtöluotettavuuteen.

 

P

 

Ja tämän seurauksena Stuttgartin lento ollut ainakin eilen ja tänään peruttu?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Lisäksi yksi ko. tyypin mekaanikko lähti yhtiön palveluksesta pois hiljakkoin, mikä vaikutti ja vaikuttaa selvästi lähtöluotettavuuteen.

 

 

Ymmärränkö vihjauksestasi ko. tyypin lähtöluotettavuuden ko. lentoyhtiössä olevan mielestäsi niin heikoissa kantimissa, että sota on yhden miehen varassa?

 

-A-

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aika hiljaiseksi meni ton antin kyssärin jälkeen...

 

Huonopa se on Peterin vastata, kun ei ole vielä edes nähnyt Antin kysymystä ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

OT... Vieläkö jäätymisongelmat vaivaavat FC:n emppujen ovia, vai joko ongelmasta päästy eroon?

Olen vähän kuullut juttua että tuo olisi kaikkien Emppujen ongelma  ???

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Olen vähän kuullut juttua että tuo olisi kaikkien Emppujen ongelma  ???

 

Nyt kun alkaa tarkemmin muistelemaan edellistalvea, niin eipä noi Finskinkään Emppujen ovet pakkasesta oikein tykänneet  ??? Vaikkakin kyllä sitä on itse saanut huomata myös 757:n ja MD11:n ovien ja ruumaluukkujen olleen enemmän tai vähemmän jäässä. Airbusin ovien jäätymistä en kyllä muista kertaakaan päässeeni todistamaan  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Olen vähän kuullut juttua että tuo olisi kaikkien Emppujen ongelma  ???

 

Vaan niitten, jotka lentää 20 astetta tai kauempana päiväntasaajasta ;);D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään