Harri Koskinen

Polet Flight An-124 @ EFHK 3.12.2007

9 viestiä aiheessa

Alunperin eilen tulossa ollut Polet Flightin An-124-100 RA-82068 saapui tankkaamaan tänään. Olosuhteet eivät olleet kovin otolliset kuvaukselle.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin kiitoksia kuvasta! Juuri nipin napin ennen kun taivas niin sanotusti repesi.  :thmbup:

Kerkesin jo unohtamaan, millainen väritys tuossa on.  ;D

Itseltä on nuo Poletit jääny kuvaamatta kaikki, eivät tosin ole viime aikoina kamalasti täällä olleetkaan vierailuilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulta puuttui kuva tuosta yksilöstä, nyt on Poletin koko neljän Ruslanin laivasto kuvattuna :). (Tosin ei minulla ollut etukäteen mitään tietoa mikä yksilö oli tulossa ;).) Varttia ennen Ruslanin laskeutumista keli oli paljon kelvollisempi kuten saman päivän bisneskonekuvista näkyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulta puuttui kuva tuosta yksilöstä, nyt on Poletin koko neljän Ruslanin laivasto kuvattuna :). (Tosin ei minulla ollut etukäteen mitään tietoa mikä yksilö oli tulossa ;).)

Kirjallisuuden mukaan Poletilla on fleetissään 8x Ruslan, mene ja tiedä sekä muutakin " Pienempää " kalustoa, kuten  Hawker 800 ja Saab 2000 yms.

Anyway, löytyisikö arkistoistasi kuvaa POT:in Ruslanista RA-82075 EFHK:lla tuohon jatkoksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Airlinerlist.com:in mukaan Poletilla olisi vain neljä Ruslania tällä hetkellä käytössä, muut ovat joko varastoituna tai status muuten epämääräinen. Yhden heidän Saab 2000:n olen kuvannut Münchenissä.

Todennäköisesti en ole kuvannut RA-82075:tä EFHK:lla. Airliners.netissä on siitä Naritassa ottamani kuva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Airlinerlist.com:in mukaan Poletilla olisi vain neljä Ruslania tällä hetkellä käytössä, muut ovat joko varastoituna tai status muuten epämääräinen. Yhden heidän Saab 2000:n olen kuvannut Münchenissä.

Todennäköisesti en ole kuvannut RA-82075:tä EFHK:lla. Airliners.netissä on siitä Naritassa ottamani kuva.

Kiitos, tuo kirjallisuus elää omaa elämäänsä nettiä hitaammin, tuosta 075 yksilöstä on pienoismalli hyllyssä koossa 1/500, siksi lähinnä kysyin. Mutta kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla