Riku Ranta

Mitä toivot joululahjaksi 2007

42 viestiä aiheessa

Mitäkö toivon hmm.... no Canon BG-E3 + pari kpl tarvikeakkuja ois toive, mutta se, että toteutuuko se on ihan joulupukin päätettävissä.  ;D

-Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole muita toiveita kuin Ilkka Remeksen uusin romaani, sillä kirjahyllystä löytyy kaikki muutkin Remeksen aikuisten romaanit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eniten varmaan sitä, että se kauan kaivattu joululoma olisi rauhallinen, että kerkeisi hetken henkeä vetäistä ennenkuin astun kasarmin porteista 7. tammikuuta kohti uusia seikkailuja. ::) Lahjojen puolesta suklaa ja mummon villasukat on aina tervetulleita ;)

Keke

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rahaa, niin voi sitten päättää ite mitä ostaa vai laittaako säästöön. Tietysti uus kännykkä ois kiva, kun "vanha" Nokia 5140i Tilttaa melkeen joka päivä, ja kuoret ei enää pysy kiinni. Ehdottomasti huonoin kännykkä mitä olen ikinä omistanut. >:( Vähän yli vuoden vanha ja ihan p#skana!!!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en keksi oikeen, mitä toivoisin ja mihin mulla olisi tarvetta.. ehkä se raha kuulostaa miellyttävimmältä.

Mutta palijon kinkkua ja hyvä joulu fiilis.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö kukaan ole vielä sotaveteraanien ilmanpuolustussormusta maininnut? :o Itse juuri noudin omani  R-kioskilta! Kyllä nyt kelpaa... :thmbup:

http://www.rautasormus.fi/

Ja jos oikein toivoa saa... jos pukilla on kontissa (paljon)  tilaa niin paketoikoon sinne vielä pari Cessnaa ja yks Piperikin ois kiva. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

lentolupakirjaa varten rahat ja harley davidson... what are the changes? not good... jos nyt edes sitä lunta... :) ja uusimman Remeksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään