Marko Ryynänen

Ilmailuaiheinen kalenteri Ryanairilta

108 viestiä aiheessa

Eihän tuossa halveerattu Finnairin emoja, (ehkä stuertteja, koska heillä ei ole boobseja).

Tuossa kalenterissa oli kauniita nuoria naisia .

lainaus Laukkasen Antin mielipiteestä, jota arvostan;

>Finnair ei keksi tehdä samanlaista tempausta. Siitä voit olla aivan varma. On olemassa koko lailla tiukat säännökset siitä, missä ja millä tavoin ko. yhtiön nimeä käytetään. Lentoemäntä esiintyy lentoemäntänä virkapuvussaan, josta on olemassa ihan oma ohjesääntönsä<

tuohon sanoisin, ne pelaa jotka eivät pelkää.  :thmbup:

Elämä vain on sellaista joskus, ilman virkapukua ja sen ohjesääntöä, ei sille  voi mitään...........  :-[

jos ei ole virka-aika, eikä virkapukua päällä voi kulkea vaikka munasillaan.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sillä nyt ei ole mitään tekemistä, keitä kuvissa olevat henkilöt oikeasti ovat. Kysehän on nimenomaan siitä, että yhtiö hakee julkisuutta uskotellen heidän olevan oman firmansa palveluksessa olevia lentoemäntiä.

No tuntuuhan sillä olevan. Tai sitten puhut tarkoituksella ristiin :P

Enkä minä mielestäni viitannut sanallakaan siihen, että epäilisin Ryanairin henkilöstön ammattipätevyyttä. Minulla ei ole siitä minkäänlaisia kokemuksia, eikä tule sen puoleen olemaankaan. Siitä huolimatta voisit nyt vaikka lukea ja ajatella mitä sanoin. Sanoin vain, että minulle on aiva sama, miltä se kabiinihenkilökunnan jäsen näyttää, kunhan hoitaa sen työnsä, mitä varten hänet on sinne palkattu.

Niin sanoitkin. Ja silti lähes samaan hengenvetoon sanot, että tuollainen kalenteri ei edesauta ammattitaitoisen kuvan syntymistä, vaikka sillä ei todellisuudessa ole mitään tekemistä koko asian kanssa.

Ja ihan turha sun on mulle tulla paasaamaan minun lukemisista. Luin kyllä viestisi eilen, ja tänään vielä toiseenkin kertaan, ennenkuin vastasin yhtään mitään.

Finnair ei keksi tehdä samanlaista tempausta. Siitä voit olla aivan varma.

Joo, ei varmasti keksi, kyllähän sen tietää kaikki. Siksi heitinkin "entäpä jos". Et kuitenkaan siihen vastannut "entäpä jos"-mukaisesti, vaan vedit heti mukaan "kun se nyt vain ei ole mahdollista"-kortin. Mutta ajatteleppa sitä kysymystä oikeasti tyyliin "entäpä jos". Mitä silloin vastaisit?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näemmä siitä lukemisesta tarvii paasata...

Mulle on ihan sama, keitä ne ihmiset ovat henkilöinä. Kukin saa mun puolesta ihan omana itsenään esiintyä missä vain haluaa. Siitä ei ole kyse. En minä tässä paasaa mistään naisten esineellistämisestä. Itsehän ne sinne kalentereihin menevät, jos ovat mennäkseen. Paasaan siitä mielikuvasta, minkä tämä tempaus saattaa aiheuttaa ko. ammattikuntaa kohtaan. Eikä tässä ole kyse pelkästään Ryanairista, vaan koko lentoemäntäkaartista, joita yleinen mielipide pitää muutenkin vain ilmojen kahvinkaatajina ja viinankantajina. Yhtää tämä ei liene omiaan vähentämään myöskään känniääliöiden kommentointia ja itse myöntämäänsä oikeutta käydä lentoemäntiin fyysisesti käsiksi.

Tuosta ammattitaitoisuuskuvanluomiskysymyksestä olen kanssasi eri mieltä. Toki sen kuvan syntymiseen vaikuttanee parhaiten kokemus lennolla.

No miksi pitäisi leikkiä entäpä jos -leikkiä? Jos nyt väkisin haluat, niin ihan varmasti paheksuisin asiaa ihan yhtä lailla, tai itse asiassa aika lailla enemmänkin, koska puhutaan sentään aika hienosta lentoyhtiöstä vs. riistohalpalentofirma. Siinä tapauksessa kuitenkaan en kommentoisi asiaa julkisesti. Ymmärtänet syyn.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiapuhetta Jukalta - vaikka en uskaltaisi olla hänen housuissaan, kun seuraavan kerran menee koneeseen... :P;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoja oli nuo "promokuvat".

Mitähän noihin tulee postikuluja?

Pitäisköhän meidänkin "emoille" vihjaista että tekisivät tuollaisen ;)

Voisin ehkä uhrautua kuvaajaksi... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä vaiheessa, kun kone luisuu poies radalta ja syttyy palamaan...niin syntyy sekasorto 100+ matkustajan keskuudessa. Turvakoulutuksesta ei ole mitään hyötyä. Pienimmät yksilöt (ja emot) tallaantuvat muiden matkustajien jalkoihin, jos eivät vedä hartioitaan kasaan ja jalkojaan 10-20cm ylös ja väkimassa hoitaa ohjaussuunnan...eikä tämä edes päde koneessa. Ehkä vain kauppakeskuksessa.

Kertokaa mulle tapaus, jossa lentoemo on ohjannut väkijoukon sivistyneesti ja ammatitaitoiseti ulos koneesta, kun onnettomuus on tapahtunut? Siis ilmailuhistorian aikakaudella ja suhteutettuna tapahtuneisiin lento-onnettomuuksiin. Yleensä kuvissa on vain palaneita (matkustajien + emojen) raatoja..... Nahka käristyy ilman etelän aurinkoa.....jopa emoilla.

Joku totesi joskus että "vain täydellinen tietämättömyys takaa ehdottoman varmuuden".

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Papereita voidaan laatia ja pitääkin laatia, koska laki ja säädökset niin vaativat. Mutta kertokaapa käytännön esimerkkejä viimeiseltä sadalta vuodelta, jossa lento-emo on koulutuksensa mukaisesti saanut panikoituneen ja palaneen porukan poies koneesta....ei ole varmasti kovin montaa tapausta suhteutettuna jo tapahtuneisiin lento-onnettomuuksiin. Ja samat pumaskat löytyvät kyllä tarjoilijoille mereltä.... Onko net nyt yhtään sen ammattitaitoisempia ;).

T: Pelastusaseman n:o 6 vastaavaa, jo aikoja sitten....

Oisit lukenu tän ketjun ennen kuin rupesit kyselemään, niin olisi yksi aika hyvä vastaus jo ollut olemassa. Voit treenata asiaa googlettamalla päivämäärän ihan izze. Ei siitä kahta vuotta kauempaa juurikaan ole...

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiaan, lukisit nyt tuon Kanadan tutkintalautakunnan raportin kohdan 2.6.4.6, johon edellisessä viestissäni viittasin  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotta pysytään asiassa, niin totta hitossa minutkin saa tarvittaessa evakuoida mieluummin kaunis kuin ruma lentoemäntä  ;)

Kuitenkin evakuointeja tapahtuu useammin kuin uskoisi, vaikka kaikki tapaukset eivät ole erityisen dramaattisia.

NTSB tutki USA:ssa kahden vuoden aikana (97-99) syystä tai toisesta tapahtuneet liikennekoneiden evakuoinnit, joita löytyi 46 kpl. 92 % matkustajista evakuoitiin ilman että vammoja syntyi. Ei siitä ilman kabiinihenkilökunnan panosta mitään tulisi.

http://www.everything2.com/index.pl?node_id=656432

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenhän kabiinihenkilökunnan tarpeellisuus evakuointitilanteessa ny uutiskynnykseen liittyy? Vai puolusteletko näitä päättömyyksiä sillä että olet ollut vailla parempaa tietoa aiheesta? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsitin kyllä että nuo "emot" olivat ihka oikeita sellaisia ja oli jossakin nimi ja ikäkin tarjolla myös työvaatteissa.

En tiedä mikä heidät huonommaksi tekisi vaikka tuolla tavalla esiintyvät, vähissä vaatteissa.

Itse en vanhana perverssinä tuossa mitään pahaa näe, en toki muutenkaan jos näen naisen vähissä vaatteissa, se mitä nykyään pystyn asialle tekemään onkin eri juttu. ::)

Jo aiemmin mainitut palomiehet ja pallonpelaajat ovat myös varmaankin oman alansa asiantuntjoita.

Moniko teistä arvon arvostelijoista ovat ympäri vuorokauden täysissä pukeissa, joku vaan uskaltaa enemmän. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elä pistä yleiseen jakoon, vaikka tiukkapipoja löytyisikin. Minä tykkään (vaikka rouva ei ehkä tykkääkään, mutta sille ei kerrota eikä näytetä) ! ;D Kaunista tyttöä on aina kiva katsella, vaikka ei mitään haluaisi/osaisikaan semmoiselle tehdä. Sanokoot feministit ja muut fanaatikot mitä tahansa. Mielestäni se on normaalia miehen toimintaa.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
:thmbup: Hehhee !! Pitää sitten ehdottomasti järjestää kalenterin luovutustilaisuus, jossa juodaan runsaasti paheksuttavaa olutta, ja katsellaan kalenterin syntisiä kuvia. Ja kuvaraportti tänne. Luonnollisesti ! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kalenteri tuodaan kyllä perille ilman mitään juhlallisuuksia, ylennyksiä  & seremonioita....

Mutta mennääs kattoon Tali-Ihantala ihan käsi käres...ja otetaan sitten kuuluisat "yhdet" vaikka Vltavassa....niin saisi lääkärin lausunnon omasta terveyden tilasta ja leffasta (lekurin silmin) samalla kertaa... kaksi kärpästä samalla hönkäisyllä. Kattotaan nyt ensin, notta tilaus meni läpi ja tytöt tulevat "lämmitämään" Pohjolan Viikinkejä/Gringoja".... 8).

Jesh ! Mennähän ! Ja otan kuuluisan "Anal Proben" mukaan, jos ihan oikeasti haluat lääkärin lausunnon terveydentilastasi... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja otan kuuluisan "Anal Proben" mukaan, jos ihan oikeasti haluat lääkärin lausunnon terveydentilastasi... ;D

Mikäs tuo on? Lateksisormikkaat ja Tummeli-purkkiko?  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, nyt alkaa menemään jo vähän turhan rasvaiseksi, joten tone it down ;)

Nimim. Oi jospa oisin saanut olla muu-kaa-naa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyi Niko!

Emmehän me ole niitä miehiä.... Vaikka molemmat olemme toimineet laivastossa samalla laivastoasemalla, tosin eri tehtävissä, ja silti EHKÄ tunnemme nämä samat Tummeliisa pojkarna  ;).

I'm a pure

Emme ole, tosin nyt alkaa tuo Mode-Mikko hermostumaan jutusteluumme, joten lopetetaan keskustelu tähän  8)

Tosin v- 99 muistan Århus:iss Tanskassa, kun saimme kutsun Ruotsalaisen ohjusveneen bileisiin, päällikkö totesi, " Vi har Ladies night, alla flickor är i stan, ny är vi mellan i pojkar... " ja väänsi stereoista messissä Village Peoplen YMCA täysille ja Svenski-Suto aliluutnantti oto stuju liimaantuu viereen Kahlua pullon kanssa....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sä et oo Mikko ollut vielä konehuoneessa  ;D.

Tosiaan, tuolla ym. ohjusveneellä, meilläkin alkoi kierros konemontusta, jossa First engineer tarjosi akvaviittipaukut ja antoi tuko n trasselia takataskuun... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaska otti omansa! Toimitan "kotio" Malmille , kun kalenterit saapuvat. Minä maksan tämän kierroksen!  :thmbup:.

Tackskaduha.

Mä kostan jollain Skymen-huomioliivillä, kunhan saan painosta. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kalenterista tulee keräilyharvinaisuus  ;).

Varmasti ! Ainakin tietyissä piireissä. Harmi, etten sellaista saa, koska Jukka ei suostu ottamaan sitä peräruisketta... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään