Ville Elomaa

Saitek Pro Flight Yoke

2 viestiä aiheessa

Olen harkinnut tässä tuon vekottimen ostamista, mutta osassa noista yokeista on ollut

sellaisia ongelmia, että simuun tulee satunnaisia näppäimen painalluksia, eli kesken

lennon saattaa muuttua näkymä tms.

Onko kukaan täällä seurannut keskusteluja tästä aiheesta tai käyttänyt tuota yokea?

Olen itse lukenut Saitekin omaa foorumia ja tilanne tuntuu ainakin sieltä katsoen vielä jotekin sekavalta.

Ihmettelen tässä vain, että uskaltaakohan tuota vieläkään tilata mistään, vaikka Saitekin on kyllä ollut tarkoitus

saada markkinoille uusi erä korjattuja ohjaimia.

Tuota Saitekin ohjainta on kehuttu muuten kovasti ja kun CH:n yoke on täysin takamuksesta,

eli paljon vaihtoehtoja ole, ellei halua sijoittaa yokeen sitten abouttiarallaa 500 euroa. Sillä rahalla

alkaa sitten saada tämän tapaista kamaa.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastaanpa omaan kysymykseeni ja samalla kaikille tiedoksi.

Näyttääpä olevan niin tämän yoken suhteen, että osa tähän asti valmistetuista on jotenkin

viallisia ja ongelma on vielä sellainen, ettei vikaa saa korjattua millään softapäivityksellä, vaan

koko ohjain täytyy palauttaa vaihtoa varten, jos se ei toimi. Jotkut tosin ovat selvinneet kytkemällä

yoken erilliseen PCI-väyläiseen USB-korttiiin.

Uutta tuotantoerää tulee näillä näkymin Eurooppaan vasta helmikuussa ja silloinkin yoke kannattanee

tilata suoraan Saitekilta, jos haluaa varmistaa, että saa varmasti korjatun mallin.

Toisin sanoen, yoken voi tietysti tilata nytkin, mutta silloin on riski, että saa viallisen kappaleen. Yoke jää näillä näkymin ainakin toistaiseksi ostamatta.  :(

Tämä AFCS III olisi muuten hemmetin hieno ohjain, hinta vain on aika suolainen.

Edit: Näköjään suoraan PFC:ltä saa vastaavaa tuotetta hintaan 595$, eipä halpa kumminkaan.

Pitänee sitten tuhlata joululahjarahat johonkin muuhun, vaikka PMDG:n 747:aan.  ::)

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään